مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کمپانی پلکستور، SSD اکسترنال EX1 را معرفی می‌کند

[ad_1]

Plextor با سابقه‌ای درخشان در تکنولوژی حافظه‌های دیجیتال و تولید SSD، نسل جدید SSDهای اکسترنال سبک، کوچک و سریع EX1 را معرفی می‌کند. EX1 با تنها ۳۰ گرم وزن و پشتیبانی OTG از رابط USB Type-C با پشتیبانی USB 3.1 Gen2 استفاده می‌کند که سرعتی ۱۰ برابر رابط USB 2.0 دارد. Plextor EX 1 با تمرکز بر روی سرعت طراحی شده است و قادر به ارائه به‌ترتیب ۵۵۰MB/s و ۵۰۰MB/s سرعت خواندن و نوشتن است.

قدرت سری EX1 از قطعات اصلی به کار رفته در آن، از جمله TLC NAND flash memory تولید شده با فرآیند ۱۶نانومتریِ Hynix و آخرین نسل آی‌سی‌های کنترل SMI سرچشمه می‌گیرد. Plextor همچنین فریمور جدیدی با نرم‌افزار PlexNitro برای افزایش سطح کنترل کاربر طراحی کرده است.

Plextor EX1 از آخر ماه نوامبر در سه ظرفیت ۱۲۸GB ،۲۵۶GB و ۵۱۲GB به بازار عرضه خواهد شد. اطلاعات قیمت این محصول در آینده اعلام می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کمپانی پلکستور، اکسترنال را معرفی می‌کند کمپانی پلکستور، اکسترنال را معرفی می‌کند



لینک منبع :کمپانی پلکستور، SSD اکسترنال EX1 را معرفی می‌کند

کمپانی پلکستور، SSD اکسترنال EX1 را معرفی می‌کند - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../کمپانی-پلکستور،-ssd-اکسترنال-ex1-را-معرفی.../.html‏ - ذخیره شده Plextor با سابقه‌ای درخشان در تکنولوژی حافظه‌های دیجیتال و تولید SSD، نسل جدید SSDهای اکسترنال سبک، کوچک و سریع EX1 را معرفی می‌کند. EX1 با تنها ۳۰ گرم ... کمپانی پلکستور، SSD اکسترنال EX1 را معرفی می‌کند | دیجیتال سلام hi01.ir/کمپانی-پلکستور،-ssd-اکسترنال-ex1-را-معرفی-می/‏ Plextor با سابقه‌ای درخشان در تکنولوژی حافظه‌های دیجیتال و تولید SSD، نسل جدید SSDهای اکسترنال سبک، کوچک و سریع EX1 را معرفی می‌کند. EX1 با تنها ۳۰ گرم ... کمپانی پلکستور، SSD اکسترنال EX1 را معرفی می‌کند - آی‌تی‌رسان ... https://damadam.ir/.../کمپانی-پلکستور-SSD-اکسترنال-EX1-را-معرفی-می‌کند/4375361‏ - ذخیره شده Plextor با سابقه‌ای درخشان در تکنولوژی حافظه‌های دیجیتال و تولید SSD، نسل جدید SSDهای اکسترنال سبک، کوچک و سریع EX1 را معرفی می‌کند. EX1 با تنها ۳۰ ... کمپانی پلکستور، SSD اکسترنال EX1 را معرفی می کند- جستجوگر ... football.tnews.ir/آی-تی-رسان/3C9674816872‏ - ذخیره شده Plextor با سابقه‌ای درخشان در تکنولوژی حافظه‌های دیجیتال و تولید SSD، نسل جدید SSDهای اکسترنال سبک، کوچک و سریع EX1 را معرفی می‌کند. EX1 با تنها ۳۰ گرم ... کمپانی پلکستور، SSD اکسترنال EX1 را معرفی می کند - آی تی رسان ... khabarfarsi.com/u/28628462‏ 24 نوامبر 2016 ... کمپانی پلکستور، SSD اکسترنال EX1 را معرفی می کند. Plextor با سابقه ای درخشان در تکنولوژی حافظه های دیجیتال و تولید SSD، نسل جدید ... پلکستور SSD اکسترنال EX1 را معرفی می‌کند - بالاترین https://www.balatarin.com/.../پلکستور%20SSD%20اکسترنال%20EX1%20را%20معرفی%20...‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... فراایران- شرکت Plextor با سابقه‌ای درخشان در تکنولوژی حافظه‌های دیجیتال و تولید SSD، نسل جدید SSDهای اکسترنال سبک، کوچک و سریع EX1 را ... کمپانی پلکستور، SSD اکسترنال EX1 را معرفی می‌کند - روجانیوز news.rooja.org/fa/content/83726.html‏ کمپانی پلکستور، SSD اکسترنال EX1 را معرفی می‌کند ... -%d9%be%d9%84%da %a9%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%8c-ssd-%d8%a7%da%a9%d8 ... صفحه بعد www.topgadgetnews.ir/?p=250‏ کمپانی پلکستور، SSD اکسترنال EX1 را معرفی می‌کند ... EX1 با تنها ۳۰ گرم وزن و پشتیبانی OTG از رابط USB Type-C با پشتیبانی USB 3.1 Gen2 استفاده ... اکسترنال - شهر سخت افزار www.shahrsakhtafzar.com/fa/component/.../اکسترنال?tmpl...‏ - ذخیره شده - مشابه پلکستور SSD اکسترنال EX1 را معرفی کرد ... دیجیتال و تولید SSD، نسل جدید SSD های اکسترنال سبک، کوچک و سریع EX1 را معرفی می‌کند. .... کمپانی Seagate به تازگی یک هارد دیسک اکسترنال 8 ترابایتی را معرفی کرده است که به دلیل پورت ... شهر‌سخت‌افزار - SSD www.shahrsakhtafzar.com/fa/component/taxonomy/SSD‏ - ذخیره شده - مشابه کمپانی Innodisk ... [ +++ ] .... GALAX هم SSD عرضه می کند؛ از کارت گرافیک به حافظه پرسرعت. ایجاد در شنبه, 04 دی ... پلکستور SSD اکسترنال EX1 را معرفی کرد.