[ad_1]
چرا تبلیغات دیده نمیشوند؟
سه دلیل اصلی برای این موضوع وجود دارد:
- این تبلیغات در بخشی کناری از صفحه وبسایت بارگذاری میشوند که بیننده تمایلی به دیدن آن ندارد.
- تبلیغات با سرعت کافی در صفحه وبسایت بارگذاری نمیشوند، بنابراین بیننده وقت خود را برای بارگذاری آن تلف نمیکند.
- تبلیغات گاه در صفحهای وجود دارند که بیننده حتی گاهی به آن سر هم نمیزند. بهطور مثال فرض کنید که دو صفحه همزمان در جستوجوگر وب شما در دو پنجره مجزا باز هستند. شما مادام که در صفحه مورد نظرتان در حال مطالعه مطلبی هستید از صفحه دیگر بازدید نمیکنید و طبیعتا هر قدر تبلیغات در آن صفحه بارگذاری شود شما به بازدید از آن نمیرسید.
همین دلایل بسیار ساده، 90 درصد اوقات دلیل اصلی برای دیده نشدن یک تبلیغ خاص هستند. حال با توجه به این موارد، پنج موضوع کلیدی وجود دارند که شما با توجه به آنها میتوانید کارآیی تبلیغات خود را که برای آن هزینه کردهاید، افزایش دهید. با هم این پنج مورد را مرور میکنیم؛
1- افراد مرتبط با این موضوع را درست و با دقت انتخاب کنید: تبلیغات آنلاین با گروههای مختلفی سر و کار دارد؛ رسانهای که فضا در اختیار دارد، شرکتهای واسطهای که با این رسانهها در ارتباط هستند، گروهی که تبلیغات و محتوای آن را ایجاد میکنند و تیمیکه موفقیت تبلیغات را تخمین میزند و اندازهگیری میکنند. تمام این بخشها باید به درستی انتخاب شوند تا هدف نهایی حاصل شود. ایجاد تبلیغات با حجم متناسب و قابلیت بارگزاری سریع و به موقع، اجاره به اندازه فضای مورد نظر برای تبلیغات و اجرای صحیح و طبق قاعده آن، همه از عواملی هستند که کوتاهی در توجه به آنها میتواند منجر به از دست رفتن شانس دیده شدن توسط مخاطب شود.
2- بررسی نهایی قبل از انتشار: قبل از انجام هر کاری ابتدا میزان دیده شدن تبلیغی را که طراحی کردهاید بررسی کنید. تحقیقات نشان میدهد حداقل 50 درصد از سطح یک تبلیغ باید در کمتر از یک ثانیه، بارگزاری شود تا بتواند شانس دیدهشدن داشته باشد. تبلیغات مربوط به سفر و گردشگری باید در فضاهایی انتشار یابند که بین 10 تا 20 ثانیه زمان برای بازدید از آن صرف شود.
3- واقع بین باشید: اهداف غیرواقعی برای تبلیغات خود نبینید. واقعبینانه بودن چه در محتوا، چه در فرم و چه در نتایج مورد انتظار در موضوع تبلیغات بسیار مهم است. اینکه برنامهریزی خود را روی این موضوع استوار کنید که به 100 درصد بازدید دست پیدا کنید، متاسفانه هدف واقعبینانهای را انتخاب نکردهاید و دست نیافتن به آن برای شما عدم پیروزی محسوب میشود. در محتوای ارائهشده هم همین دقت را باید داشت. عدم انتخاب صحیح محتوا و ارائه غیرواقعی به مخاطب میتواند باعث از دست دادن شانس دیده شدن از سوی مخاطب برای همیشه شود.
4- زنجیره کار را حفظ کنید: جدیت و توجه کافی در برنامهریزی اولیه و انتخاب صحیح دو مورد اساسی یعنی گروه مخاطب و محتوای قابل ارائه و بررسی میزان موفقیت تبلیغات و تحلیل دلایل احتمالی عدم موفقیت و برنامهریزی برای اصلاح آنها، زنجیره کاری است که در پروژه تبلیغاتی یا کمپین تبلیغاتی باید وجود داشته باشد.
5- مراقب قیمتهای پایین باشید: گاهی اوقات شاید قیمتهای پایینتری در اجرای برنامه تبلیغاتی در وبسایتهای مختلف وجود داشته باشد. هرگز تبلیغات خود را فدای قیمت پایینتر نکنید. به یاد داشته باشید که قیمت پایینتر به معنای کیفیت کمتر، جایگاه نامناسبتر و در نهایت دیدهشدن کمتر است بنابراین برای پرداخت هزینهای پایینتر عملا تمام هزینههایی که انجام دادهاید به هدر خواهد رفت.
مواردی که ذکر شد در بهینه کردن برنامه تبلیغاتی شرکت میتواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. بنابراین مناسب است تمام دستاندرکاران گردشگری که قصد شروع تبلیغات در فضای مجازی را دارند، به این نکات توجه کامل داشته باشند و از مشاوره با شرکتهای متخصص در امر تبلیغات غافل نمانند.
*عضو جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی
[ad_2]
لینک منبع
بازنشر:
مفیدستان
عبارات مرتبط با این موضوع خبرگزاری فارس ایجاد تحرک در بخشهای پیشران …به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، در پی انتشار گزارش تحلیلی دولت تدبیر و امید راهنمای بازاریابی برای ایجاد شاخصهای کلیدی عملکردنحوه تشخیص و ایجاد شاخص کلیدی عملکرد معنادار نکته مهم در شناسایی و ایجاد های پایگاه مقالات علمی مدیریتعنوان مقاله مدیریت استراتژیک پورتفولیو پروژه ها در هلدینگها و سازمانهای بزرگبررسی سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی پنج راهکار …ج حل کمبود نقدینگی در بخش تولید بخش تولید در اقتصاد دچار مشکلات فراوان و چالشهای هفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، …ایدهراهاندازیکسبودر اوضاع کنونی اقتصادی کشور که حجم بالایی از نقدینگی در دست مردم است و التهاب بازار مدیریت کارآمدهیچ عقل سلیمی قبول نمیکند رستوران یا کافی شاپ هتل در اجاره غیر باشد و سرویس دهی مطلوبی الف شهاب مرادی جوانان ما عشق ورزی بلد نیستندشهاب مرادی از اخلاق در جامعه، فضای رسانه های مجازی تلویزیون، فیلم ها و سریال ها و زمان الف گلایهها از دانشگاه پیام نور به سطح کارکنان …خیلی بد شده دریافتی ما حتی از سال هم کمتر شده مسئولان دانشگاه همه کمک ها به کارکنان مازندشورا مدیریت شهری و شوراهای اسلامی استان …به دلیل تحمیل نیروی انسانی از طرف شوراها به شهردار؛ وضعیت استخدام در شهرداریها خبرگزاری فارس ایجاد تحرک در بخشهای پیشران اقتصاد تاکید بر به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، در پی انتشار گزارش تحلیلی دولت تدبیر و امید برای راهنمای بازاریابی برای ایجاد شاخصهای کلیدی عملکرد نحوه تشخیص و ایجاد شاخص کلیدی عملکرد معنادار نکته مهم در شناسایی و ایجاد های معناداری پایگاه مقالات علمی مدیریت عنوان مراقب شاهزادگان تاجدار سازمان خود باشید واکاوی جانشین پروری و مدیریت استعدادها در هفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، مناسب برای ایدهراهاندازی در اوضاع کنونی اقتصادی کشور که حجم بررسی سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی پنج راهکار عملیاتی کردن ج حل کمبود نقدینگی در بخش تولید بخش تولید در اقتصاد دچار مشکلات فراوان و چالشهای جدی مدیریت کارآمد هیچ عقل سلیمی قبول نمیکند رستوران یا کافی شاپ هتل در اجاره غیر باشد و سرویس دهی مطلوبی داشته الف شهاب مرادی جوانان ما عشق ورزی بلد نیستند شهاب مرادی از اخلاق در جامعه، فضای رسانه های مجازی تلویزیون، فیلم ها و سریال ها و زمان حضور الف گلایهها از دانشگاه پیام نور به سطح کارکنان رسید کارکنان دانشگاه پیام نور نسبت به چگونگی پرداخت اضافه کار خود گلایه دارند که معاون این مازندشورا مدیریت شهری و شوراهای اسلامی استان مازندران به دلیل تحمیل نیروی انسانی از طرف شوراها به شهردار؛ وضعیت استخدام در شهرداریها اصلاح شد
لینک منبع :5 راه کلیدی افزایش کارآیی تبلیغات گردشگری در فضای مجازی
5 راه کلیدی افزایش کارآیی تبلیغات گردشگری در فضای مجازی
donya-e-eqtesad.com/news/1081070 - ذخیره شده
27 نوامبر 2016 ... مهدی نوابی عضو جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی تبلیغات مربوط به گردش و
مسافرت و اوقات فراغت، یکی از بیشترین تبلیغاتی است که ...
5 راه کلیدی افزایش کارآیی تبلیغات گردشگری در فضای مجازی
tnews.ir/news/ba9e74956917.html
27 نوامبر 2016 ... 5 راه کلیدی افزایش کارآیی تبلیغات گردشگری در فضای مجازی. تین نیوز| مهدی
نوابی*: تبلیغات مربوط به گردش و مسافرت و اوقات فراغت، یکی از ...
5 راه کلیدی افزایش کارآیی تبلیغات گردشگری در فضای مجازی ...
khabarfarsi.com/u/28802372
28 نوامبر 2016 ... 5 راه کلیدی افزایش کارآیی تبلیغات گردشگری در فضای مجازی. چکیده: تبلیغات
مربوط به گردش و مسافرت و اوقات فراغت، یکی از بیشترین ...
5 راه کلیدی افزایش کارآیی تبلیغات گردشگری در فضای مجازی
alotoor.ir/.../5-راه-کلیدی-افزایش-کارآیی-تبلیغات-گردشگری-در-فضای-مجازی
26 نوامبر 2016 ... تبلیغات مربوط به گردش و مسافرت و اوقات فراغت، یکی از بیشترین تبلیغاتی
است که هزینه های زیادی را به خود اختصاص می دهد.\nدر بسیاری از ...
موبایل ها آژانس مسافرتی شده اند!
www.oic2013.ir/index.php?&slct_pg_id=48&sid=1&slc_lang=fa
کارشناسان جهانی #گردشگری #الکترونیک، هفت روندی را که در جریان #بازاریابی #
آنلاین .... 5 راه کلیدی افزایش کارآیی تبلیغات گردشگری در فضای مجازی.
لیست پیام های کانال "اخبار گردشگری و محیط زیست"
telegchannel.com/channel?channelId=7832
26 نوامبر 2016 ... ✅رییس گروه مالی گردشگری و نایب رییس اتاق بازرگانی تهران، در گفتوگویی ... 5
راه کلیدی افزایش کارآیی تبلیغات گردشگری در فضای مجازی
گردشگری - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/گردشگری - ذخیره شده - مشابه
گردشگری، سیاحت یا توریسم و نیز جهانگردی به طور کلی به عنوان مسافرت تفریحی
... و مقصد و چرخش دارد که از طریق زبانهای فرانسه و انگلیسی به فارسی راه یافتهاست.
.... این مسافرت افزایش یابد که در مطلب معرفی تور مجازی بصورت کامل به آن
پرداختیم. مجریان تورهای مجازی معمولاً عکسهای روی اینترنت را بسیار باکیفیت و با
تمام ...
اینترنت - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/اینترنت - ذخیره شده - مشابه
اینترنت (به انگلیسی: Internet ) (مخفف interconnected networks شبکههای به هم ...
متعدد، نیازمند دستیابی به شبکه اینترنت برای ایجاد یک وبگاه، دستیابی از راه دور
ویپیان، .... دنیس جنینگ، مسئول برنامهٔ ابررایانه در NFS تصمیمی کلیدی درباره
استفاده از .... همکاریهای سیاسی و اجتماعی با گسترش دسترسی به اینترنت و
افزایش ...
صفحه اصلی - وب سایت رسمی دکتر بابک بهبودی
https://babakbehboudi.com/ - ذخیره شده
بازاریابی، فروش،برندینگ، تبلیغات. دکتر بابک بهبودی. 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9.
وب سایت رسمی دکتر بابک بهبودی. صفحه اصلی; درباره; حوزه های تخصص; رویدادها ...
آموزشی - مجله توریستی الی گشت
https://www.eligasht.com/Blog/learning/ - ذخیره شده
بهترین راه حل این است که هدفتان را از نمره آوردن به یادگیری آن مهارت تغییر دهید. ...
های بزرگ کارآیی خوبی از خود نشان میدهند؛ چرا که با خلاقیتی که در پیش گرفته اند،
... از ابزارهای ارزشمندی است که در کمپینهای تبلیغاتی در فضای مجازی به کار برده ...
و در این باره بیشتر بدانید: مطالب مرتبط: گام های ۱۰گانه افزایش کیفیت تصمیم ...
جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 03:15