مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید کفش آدیداس با فناوری چاپ 3 بعدی

[ad_1]

وب سایت تک شات: فناوری چاپ سه بعدی تا کنون ثابت کرده است که در بسیاری از عرصه ها که شامل تولیدات مرتبط با سبک زندگی مصرف کنندگان نیز می شود می تواند مفید فایده باشد . بعنوان مثال، آدیداس در سال های اخیر مشغول کار بر روی تولید کفش های ورزشی با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی بود که در نهایت به معرفی طرح مفهومی Futurecraft 3D در سال 2015 انجامید. اما این کمپانی آلمانی قصد ندارد فعالیت خود در این حوزه را در همین جا متوقف کند. امروز، آدیداس اعلام کرد که به زودی فروش نخستین کفش های ورزشی تولید شده توسط فناوری چاپ سه بعدی را، البته به تعداد محدود آغاز خواهد کرد.

 

 با جدیدترین کفش ورزشی آدیداس که با فناوری چاپ سه بعدی تولید شده است آشنا شوید

این کفش که 3D Runner نامگذاری شده، از طراحی مشابه کفش هایی برخوردار است که آدیداس به برندگان مسابقات دو و میدانی در طی المپیک 2016 ریو هدیه داد. در بخش رویی این کفش که مشکی رنگ است از فناوری پرایم نیت استفاده شده، فناوری که پیشتر در Yeezys یا Ultra Boosts هم دیده شده بود. بخش میانی کفه با استفاده از مواد چاپ سه بعدی ساخته شده که مشخصه اصلی این کفش است. متاسفانه، این کفش فقط در نیویورک، لندن و توکیو و به قیمت 333 دلار عرضه خواهد شد.

 

 با جدیدترین کفش ورزشی آدیداس که با فناوری چاپ سه بعدی تولید شده است آشنا شوید

به گفته کمپانی آدیداس: «این کفش از ساختار مهندسی شده سه بعدی برخوردار است که در مناطقی که تحت فشار زیادی خواهند بود متراکم تر بوده و در مناطق کم فشارتر از تراکم کمتری در بافت برخوردار است. این ساختار دستیابی به بالاترین سطح عملکرد را ممکن می سازد. 3D Runner همچنین از پاشنه ای که با چاپ سه بعدی تولید شده برخوردار است که به قسمت میانی کفه کفش پیوسته است و بدین ترتیب نیاز به استفاده از چسب یا دوخت را برطرف کرده است. مزایای این ویژگی شامل انعطاف پذیری، تطابق پذیری و حمایت بیشتر است. رویه ی برخوردار از فناوری پرایم نیت نیز سبک متفاوت و عملکرد بهتر را تضمین می کند.»

 

 با جدیدترین کفش ورزشی آدیداس که با فناوری چاپ سه بعدی تولید شده است آشنا شوید

علاقمندانی که در شهر نیویورک زندگی می کنند می توانند سفارش خود را از طریق اپلیکیشن Confirmed آدیداس که در دو نسخه اندروید و iOS در دسترس است ثبت کنند. خریداران سپس برای دریافت کفش های خود باید به فروشگاه فیزیکی آدیداس در نیویورک مراجعه کنند. ساکنین لندن و توکیو نیز روز پنجشنبه 15 دسامبر، 25 آذر، شانس خرید این کفش را خواهند داشت. شاید قیمت 3D Runner به نظر زیاد بیاید، اما واقعیت این است که همین محصول بعدها با قیمتی چندین برابری در بازار عرضه خواهد شد.

 

 با جدیدترین کفش ورزشی آدیداس که با فناوری چاپ سه بعدی تولید شده است آشنا شوید

 

 با جدیدترین کفش ورزشی آدیداس که با فناوری چاپ سه بعدی تولید شده است آشنا شوید

 

 با جدیدترین کفش ورزشی آدیداس که با فناوری چاپ سه بعدی تولید شده است آشنا شوید

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سرویسی مناسب برای جست و جو در اینترنتمطمئن باشید همون چیزی که میخواید در این سایت هستخبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاطلاعیه روابط عمومی سفیرفیلم لندن نشین ها با تخریب فروغ دنبال چه می گردند؟ اعتراض تماشای آنلاین مسابقات المپیک ریو با گوشی و …تماشایمسابقاتالمپیکتماشای آنلاین مسابقات المپیک ریو با تلویزیون، موبایل و هدست واقعیت مجازی ۰ ارسال فروشگاه تی وی مارکت خرید اینترنتی خرید …خرید اسباب بازی خرید اینترنتی حباب ساز جادویی جاگل بابل ریالالف شرمندگی و سکوت گوهر گرانی است که به هر …چند سالی است که از خروج پر سر و صدای دختر بهزاد فراهانی می‌گذرد؛ اما شور بختانه و یا سرویسی مناسب برای جست و جو در اینترنت مطمئن باشید همون چیزی که میخواید در این سایت هست خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری اطلاعیه روابط عمومی سفیرفیلم لندن نشین ها با تخریب فروغ دنبال چه می گردند؟ اعتراض باشگاه تماشای آنلاین مسابقات المپیک ریو با گوشی و تلویزیون آنلاین تماشایمسابقات تماشای آنلاین مسابقات المپیک ریو با تلویزیون، موبایل و هدست واقعیت مجازی ۰ ارسال شده فروشگاه تی وی مارکت خرید اینترنتی خرید ارزان فروشگاه تی وی مارکت خرید اینترنتی خرید ارزان خرید نقدی خرید آنلاین خرید پستی الف شرمندگی و سکوت گوهر گرانی است که به هر کس ندهند چند سالی است که از خروج پر سر و صدای دختر بهزاد فراهانی می‌گذرد؛ اما شور بختانه و یا



لینک منبع :تولید کفش آدیداس با فناوری چاپ 3 بعدی

تصاویر برای تولید کفش آدیداس با فناوری چاپ 3 بعدی تولید کفش آدیداس با فناوری چاپ 3 بعدی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../تولید-کفش-آدیداس-با-فناوری-چاپ-3-بعدی‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... آدیداس در سال های اخیر مشغول کار بر روی تولید کفش های ورزشی با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی بود که در نهایت به معرفی طرح مفهومی Futurecraft ... تولید کفش Running آدیداس با استفاده از پرینتر سه بعدی www.nikan3dprint.com/تولید-کفش-running-آدیداس-با-استفاده-از-پرینتر/‏ - ذخیره شده تولید کفش Running آدیداس با استفاده از پرینتر سه بعدی ... اخیرا این کمپانی از کفش ورزشی رونمایی کرده که توسط پرینتر سه‌ بعدی چاپ شده است. تولید کفش ... تولید کفش آدیداس با فناوری چاپ 3 بعدی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../تولید-کفش-آدیداس-با-فناوری-چاپ-3-بعدی/‏ 14 دسامبر 2016 ... فناوری چاپ سه بعدی تا کنون ثابت کرده است که در بسیاری از عرصه ها که شامل تولیدات مرتبط با سبک زندگی مصرف کنندگان نیز می شود می تواند ... تولید کفش های جدید آدیداس با پرینت سه بعدی - آپارات www.aparat.com/.../تولید_کفش_های_جدید_آدیداس_با_پرینت_سه_بعدی‏ - ذخیره شده 8 آوریل 2017 ... اقتصاد آنلاین تولید کفش های جدید آدیداس با پرینت سه بعدی تکنولوژی , آدیداس , اقتصاد آنلاین. ... با اشتراک در فیلیمو به تماشای هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی بنشینید. زاتورا در فیلیمو تماشا کنید انتهای ... آدیداس از تکنولوژی چاپ سه بعدی برای تولید کفش های جدید ... فناوری جدید آدیداس در تولید کفش. تولید کفش با فناوری چاپ سه بعدی – دیجیاتو https://digiato.com/label/تولید-کفش-با-فناوری-چاپ-سه-بعدی/‏ با کفش جدید ریباک آشنا شوید؛ فریم های مایع جایگزین لاستیک می شوند ... هدیه آدیداس به مدال آوران المپیک: یک جفت کفش تولید شده با فناوری چاپ سه بعدی. تک شات | با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده ... https://www.techshot.ir/technology/107113‏ - ذخیره شده 8 آوریل 2017 ... حال آدیداس با تولید Futurecraft 4D ادعا می کند که به تکنیک جدید در ساخت کتانی با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی دست یافته که می توان آن را ... کفش تولید شده با چاپ سه‌ بعدی شرکت آدیداس قدم به بازار گذاشت ... mihanpost.com/کفش-تولید-شده-با-چاپ-سه‌-بعدی/‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... کفش تولید شده با چاپ سه‌ بعدی شرکت آدیداس با رویه ای از فناوری Primeknit و لایه میانی آن از مواد چاپ سه بعدی تولید شده است و این کفش به گونه‌ای ... با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری ... elecomptimes.com/.../با-کفش-futurecraft-4d-آدیداس-آشنا-شوید؛-کتانی-ساخت/‏ - ذخیره شده 10 آوریل 2017 ... حال آدیداس با تولید Futurecraft 4D ادعا می کند که به تکنیک جدید در ساخت کتانی با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی دست یافته که می توان آن را ... نخستین تولید انبوه کفشهای چاپ سه بعدی شرکت آدیداس - مجلۀ ... www.exos.ir/نخستین-تولید-کفش-چاپ-سه-بعدی-آدیداس/‏ - ذخیره شده 8 آوریل 2017 ... اولین تولید انبوه کفش‌های چاپ سه بعدی شرکت آدیداس ... تخت میانی(mid-sole) این کفش‌ها با استفاده از فرآیند چاپ سه بعدی با نام Continuous Liquid ... به هر حال این فناوری بسیار جدید است و شرکت Adidas هنوز قصد ندارد برای همه‌ی ...