مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تشریح طرح آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری ایران در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

[ad_1]

همزمان با 29 آذر ماه و آخرین روز از هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری و فن‌بازار، پروژه ملی آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری و بیابانی ایران با حضور مجریان طرح در سالن خلیچ فارس واقع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران تشریح می‌شود.

آمایش سرزمین

پروژه ملی آمایش دفاعی  امنیتی مناطق کویری  و بیابانی ایران با رویکرد توسعه متوازن دفاع و امنیت پایدار و با هدف تدوین الگوی بومی آمایش سرزمینی کشور در مناطق کویری و بیابانی انجام شده است.

این پروژه براساس اصول و چارچوب  دفاعی و امنیتی و شناسایی نقاط قوت و ضعف ها و آسیب ها و تهدیدات احتمالی موجود در مناطق کویری و بیابانی تدوین شده است.

بر اساس این گزارش، بیش از 700 نفر از نخبگان علمی کشور در اجرای این طرح با دانشگاه عالی دفاع ملی و مرکز تحقیقات سیاست راهبردی دفاعی کشور همکاری کرده‌اند و دو نیم سال اجرای آن طول کشیده و توسط وزیر علوم در نمایشگاه پژوهش و فناوری رونمایی شده است.

گفتنی است، تدوین راهبردهای  توسعه دفاعی و امنیت پایدار در مناطق کویری و بیابانی ایران متناسب با بخش های آب ،صنعت و معدن، کشاورزی، گردشگری، سلامت، محیط زیست، تجارت، حمل و نقل، دفاع و امنیت از ویژگی‌های این طرح است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر …کدام یک از اسباب بازی های متصل به اینترنت از شما جاسوسی می کنند؟ طرح ملی جنگلانه در گنجینه علوم اجتماعی شهرستان ششتمدکشتی خورشیدی سوئیسی در قالب سفر به دور دنیا از خطرناک ترین دریای جهان عبور کرداستان شدن سبزوار ، نیشابور و تربت حیدریه با رمز …چنین است که امروز مشاهده می کنیم شهرهای بزرگی چون سبزوار ، تربت حیدریه و نیشابور و اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری کدام یک از اسباب بازی های متصل به اینترنت از شما جاسوسی می کنند؟ طرح ملی جنگلانه در یاسوج گنجینه علوم اجتماعی شهرستان ششتمد در ادامه ورود خورشید به دوره فعال خود، روز دوشنبه این ستاره یک جرقه را به فضا پرتاب کرده و در استان شدن سبزوار ، نیشابور و تربت حیدریه با رمز اتحاد مجله چنین است که امروز مشاهده می کنیم شهرهای بزرگی چون سبزوار ، تربت حیدریه و نیشابور و شهرها و



لینک منبع :تشریح طرح آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری ایران در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

تشریح طرح آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری ایران در نمایشگاه هفته ... www.isna.ir/.../تشریح-طرح-آمایش-دفاعی-امنیتی-مناطق-کویری-ایران-در-نمایشگاه-هفته‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2016 ... همزمان با 29 آذر ماه و آخرین روز از هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری و فن‌بازار، پروژه ملی آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری و بیابانی ایران با حضور ... تصاویر برای تشریح طرح آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری ایران در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری تشریح طرح آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری ایران در نمایشگاه هفته ... www.ghatreh.com/.../تشریح-طرح-آمایش-دفاعی-امنیتی-مناطق-کویری-ایران-نمایشگاه-هفته‏ 17 دسامبر 2016 ... همزمان با 29 آذر ماه و آخرین روز از هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری و فن بازار، پروژه ملی آمایش دفاعی امنیتی منا. تشریح طرح آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری ایران در نمایشگاه هفته ... tnews.ir/news/f7c176184485.html‏ 17 دسامبر 2016 ... همزمان با 29 آذر ماه و آخرین روز از هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری و فن بازار، پروژه ملی آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری و بیابانی ایران با حضور ... تشریح طرح آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری ایران در نمایشگاه هفته ... khabarfarsi.com/u/29853981‏ 17 دسامبر 2016 ... تشریح طرح آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری ایران در نمایشگاه هفته پژوهش و ... همزمان با 29 آذر ماه و آخرین روز از هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری و ... ایرنا - اولین گام طرح ملی آمایش دفاعی - امنیتی مناطق کویری ایران ... www.irna.ir/fa/News/82351681/‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... تهران- ایرنا-طرح ملی آمایش دفاعی - امنیتی مناطق کویری و بیابانی ایران با ... دفاعی است که همزمان با افتتاح هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و ... وی در تشریح اهداف اصلی این طرح گفت: تبیین جایگاه دفاع و امنیت در مناطق کویری ... پژوهشی، فناوری و فن بازار به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش سال 95 از ... تشریح طرح آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری ایران در نمایشگاه هفته ... www.phdazmoon.net/63179-phd-azmoon-news‏ Net ) – همزمان با ۲۹ آذر ماه و آخرین روز از هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری و فن‌بازار، پروژه ملی آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری و بیابانی ایران با حضور مجریان طرح در ... تشریح طرح آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری ایران در نمایشگاه هفته ... nobnews.ir/search/?...تشریح+طرح+آمایش+دفاعی+امنیتی+مناطق+کویری+ایران...نمایشگاه+هفته+پژوهش...فناوری...‏ وزیر علوم صبح امروز از تمام غرفه‌های حاضر در هفدهمین نمایشگاه هفته پژوهش بازدید کرد. محمد فرهادی وزیر علوم صبح امروز در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و ... تشریح طرح آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری ایران در نمایشگاه هفته ... ivnews.ir/search/?...تشریح+طرح+آمایش+دفاعی+امنیتی+مناطق+کویری+ایران...نمایشگاه+هفته+پژوهش...فناوری...‏ - ذخیره شده تشریح طرح آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری ایران در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری آکا ... معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم درباره شرط برتر معرفی شدن طرح‌های ... آخرین اخبار توسعه متوازن و پایدار ملی - بازدید https://buzdid.ir/tag/توسعه-متوازن-و-پایدار-ملی‏ رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان به تشریح پیشنهادات این شورا به کمیسیون .... تشریح طرح آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری ایران در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری ... نمایشگاه پژوهش و فناوری و فن بازار، پروژه ملی آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری ...