مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرح پرهزینه آلمان برای فیسبوک آیا اخبار جعلی تمام می‌شوند؟

[ad_1]

 

کد مطلب: 426268

طرح پرهزینه آلمان برای فیسبوک/ آیا اخبار جعلی تمام می‌شوند؟

بخش دانش و فناوری الف،30 آذر95

پس از شدت گرفتن بحث اخبار جعلی فیسبوک، آلمان با تصویب طرحی پرهزینه برای فیسبوک، به مقابله با آن می‌رود.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۰

 باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخبار جعلی در شبکه‌های اجتماعی پدیده‌ای اجتناب‌ناپذیر است. اما این وضع ممکن است به زودی حداقل در آلمان تغییر کند. اواخر هفته گذشته توماس اوپرمن، رئیس حزب سوسیال دموکرات آلمان، پیشنهاد قانونی را داد که طبق آن شرکت‌های بزرگی همچون فیسبوک مسئول انتشار اخبار جعلی خواهند بود.

بر اساس این طرح فیسبوک ملزم می‌شود در کشور آلمان دفتری تأسیس کند که به طور فعالانه و 24 ساعته به این موضوع بپردازد. به این ترتیب کاربران می‌توانند اخبار جعلی را گزارش کنند و در صورتی که فیسبوک ظرف 24 ساعت اخبار جعلی را حذف نکند با جریمه سنگین 500 هزار یورویی مواجه خواهد شد.

این طرح در آلمان از سوی حزب دموکراتیک مسیحی، که یکی از احزاب بزرگ این کشور است، نیز حمایت شده است. شرکت فیس بوک پیش از این در آمریکا اقداماتی را برای مقابله با این اخبار انجام داده بود؛ مثل طرح راستی‌آزمایی و گزارش‌هایی که کاربران به اطلاع شرکت می‌رساندند.

آلمان در آینده‌ای نزدیک دو انتخابات پیش رو دارد؛ سال آینده انتخابات پارلمان این کشور برگزار خواهد شد که 598 بر کرسی مجلس خواهند نشست، از طرفی آنگلا مرکل تصمیم دارد برای 4 سال دیگر صدراعظم آلمان باشد. شاید بتوان گفت طرح مقابله با اخبار جعلی برای این است که آلمان نیز به حواشی اتفاق‌افتاده در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دچار نشود؛ پس از پیروزی ترامپ در این انتخابات برخی از جمله طرفداران کلینتون معتقد بودند که اخبار جعلی فیسبوک باعث پیروزی او و شکست هیلاری کلینتون شد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ فیسبوک

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود فارسیبرای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خودتان در روز جمعه مهر ماه فال روزانه سایت دانلود فارسی دانلود آهنگ مسعود سعیدی به نام هنوزم عاشقتم دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ پخش



لینک منبع :طرح پرهزینه آلمان برای فیسبوک آیا اخبار جعلی تمام می‌شوند؟

طرح پرهزینه آلمان برای فیسبوک/ آیا اخبار جعلی تمام می‌شوند؟ www.yjc.ir/.../news/.../طرح-پرهزینه-آلمان-برای-فیسبوک-آیا-اخبار-جعلی-تمام-می‌شوند‏ 20 دسامبر 2016 ... پس از شدت گرفتن بحث اخبار جعلی فیسبوک، آلمان با تصویب طرحی پرهزینه برای فیسبوک، به مقابله با آن می‌رود. الف - طرح پرهزینه آلمان برای فیسبوک/ آیا اخبار جعلی تمام می‌شوند؟ alef.ir/vdcfvvdjcw6d00a.igiw.html?426268‏ 20 دسامبر 2016 ... پس از شدت گرفتن بحث اخبار جعلی فیسبوک، آلمان با تصویب طرحی پرهزینه برای فیسبوک، به مقابله با آن می‌رود. Btitr - طرح پرهزینه آلمان برای فیسبوک/ آیا اخبار جعلی تمام میشوند؟ www.btitr.com/.../طرح-پرهزینه-آلمان-برای-فیسبوک--آیا-اخبار-جعلی-تمام-میشوند؟‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... پس از شدت گرفتن بحث اخبار جعلی فیسبوک، آلمان با تصویب طرحی پرهزینه برای فیسبوک، به مقابله با آن میرود. آیا اخبار جعلی تمام می شوند؟ / طرح پرهزینه آلمان برای فیسبوک - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/news/.../طرح-پرهزینه-آلمان-فیسبوک-آیا-اخبار-جعلی-تمام.html‏ 20 دسامبر 2016 ... طرح پرهزینه آلمان برای فیسبوک/ آیا اخبار جعلی تمام می‌شوند؟ | باشگاه ... khabarone.ir/news/.../طرح-پرهزینه-آلمان-برای-فیسب... پس از شدت گرفتن ... طرح پرهزینه آلمان برای فیسبوک/ آیا اخبار جعلی تمام می‌شوند؟ jonbeshjavan.ir/طرح-پرهزینه-آلمان-برای-فیسبوک-آیا-اخبا/‏ 20 دسامبر 2016 ... طرح پرهزینه آلمان برای فیسبوک/ آیا اخبار جعلی تمام می‌شوند؟ پس از شدت گرفتن بحث اخبار جعلی فیسبوک، آلمان با تصویب طرحی پرهزینه برای ... فیس بوک اخبار جعلی را علامت گذاری می‌کند — وبلاگ - اطلاعات و ... - خـانه i-sel.ir/blog/فیس-بوک-اخبار-جعلی-را-علامت-گذاری-می‌ک/‏ - ذخیره شده 5 مارس 2017 ... هر روزه اخبار جعلی در سراسر جهان منتشر می شود و فیس بوک هم از این قاعده ... ۳۳) طرح پرهزینه آلمان برای فیسبوک/ آیا اخبار جعلی تمام می‌شوند؟ mardomane.com - مطهری: فیلتر توییتر و فیس‌بوک می‌تواند ... mardomane.com/fa/rssreader/news?sec_id=37&id=58367‏ 31 دسامبر 2016 ... نایب رییس مجلس با اشاره به اینکه فیلتر توییتر و فیس‌بوک پس از ناآرامی‌های سال ... طرح پرهزینه آلمان برای فیسبوک/ آیا اخبار جعلی تمام می‌شوند؟ فیس‌بوک علیه مطالب جعلی دست به کار می‌شود | آلمان و جهان | DW.COM ... www.dw.com/fa-af/فیسبوک-علیه...جعلی...میشود/a-36790138‏ - ذخیره شده 16 دسامبر 2016 ... براساس این طرح، فیس‌بوک اعلانات مطالب جعلی را قبول نمی‌کند. ... برای مبارزه علیه اخبار جعلی و دروغ که در بخش «نیوز فید» ظاهر می‌شوند اعلام کرد. آرشیو لینک ها - رسانه خبر resanehkhabar.com/news/archive.php?page=10‏ - ذخیره شده فیسبوک در حال آزمایش دکمه Dislike در اپلیکیشن مسنجر است فیسبوک در حال ..... طرح پرهزینه آلمان برای فیسبوک/ آیا اخبار جعلی تمام می‌شوند؟ طرح پرهزینه آلمان ... مهتاب –گنبد جبلیه mahtabpress.com/tag/گنبد-جبلیه/‏ ... جاسوسی روسیه; راه رفتن معلولان به کمک شبیه سازی مغز; سی تی اسکنی که ذهن اشخاص را می خواند; طرح پرهزینه آلمان برای فیسبوک/ آیا اخبار جعلی تمام می‌شوند؟