مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وقتی یبوست خطرناک می شود

[ad_1]
وی افزود: از آنجا که حرکات روده‌ای به وسیله اعصاب نیز کنترل می‌شوند در صورت اختلال در اعصاب روده‌ها مواد غذایی درون روده‌ها به طور صحیح حمل نمی‌شوند. در اثر توقف طولانی مدت مواد درون روده‌ها بخش اعظم مدفوع، آب خود را از دست می‌دهد و در نتیجه، گرفتگی روده پیش می‌آید.

متخصص دیابت گفت: اگر چنین مشکلی برای مدت طولانی ادامه یابد مدفوع حاوی خون می‌شود و درد ظاهر شده که گاهی با یبوست و گاهی با اسهال همراه است. بنابراین کسی که چنین مشکلی دارد، بهتر است به پزشک مراجعه کند تا بفهمد آیا چنین وضعی ناشی از اختلال در اعضای بدن است و بتواند آن را درمان کند.

خسروشاهی اضافه کرد: اختلال در کار اعضای بدن ممکن است سر آغاز ایجاد یبوست باشد؛ البته نمی‌توان فقط با مشاهده بعضی علائم گفت که یبوست وجود دارد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان گفت هر که یک‌روز مدفوع دفع نکند دچار یبوست است، افزود: در حالت طبیعی دفع مدفوع هر 2 الی 3 بار در هفته کافی است تا در وضعیت عمومی انسان مشکلی به وجود نیاید.

متخصص دیابت ادامه داد: در صورتی که مدفوع پس از سه روز دفع نشود، سفت می‌شود و در آینده مشکلات جدی برای دستگاه گوارش به وجود می‌آورد.

خسروشاهی خاطرنشان کرد: از نظر پزشکی هنگامی می‌توان اظهار داشت که فردی دچار مشکل یبوست است که دارای علائم ناخوشایند شکم پر، نفخ، احساس شکم درد، کاهش توانایی در فعالیت‌های مختلف و سردرد باشد و این علائم باید در بیمار جدی گرفته شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

وقتی کنسروها خطرناک می‌شوندچه باید کرد؟ سم این میکروب با جوشاندن کنسرو به مدت تا دقیقه از بین می‌رود قوطی وقتی که قاعدگی دردناک می‌شودخونریزی بین دو دوره قاعدگی ، که لکه بینی نامیده می شود، مشکل رایجی است آیا لکه بینی وقتی مجرای روده بسته می شود بستری شدن در بیمارستان برای تثبیت وضعیت بیمار وقتی بیمارستان می روید، پزشک ابتدا وقتی قبر برای ما تنگ می‌شودوقتی قبر برای ما تنگ می‌شود در روایتی آمده است که ابو بصیر خدمت امام صادق علیه علل یبوست و درمان غیر دارویی یبوست پزشکان ایرانعلل یبوست دلایل عمده یبوست عبارتند از کافی نبودن فیبر در غذا – افرادی که رژیم غذایی دل دردناف دردوگازمعدهیبوست سکسکه‌ …دل دردناف دردوگازمعدهیبوست سکسکه‌ اسهالاستفراغتهوعوبانفخبادگلوکرم روده دستگاه گوارش – سیب سلامت دستگاه گوارش گذرگاهی طولانی است که دهان را به مقعد وصل می کند گوارش از دهان آغاز می وقتی آزاده نامداری برای دخترش در مورد برف توضیح می …آزاده نامداری آزاده نامداری در صفحه اش نوشت صبح ازخواب پاشدم ودیدم شهر سفید رویایی خوردن زیاد آب باعث چاقی می شود؟ چگونه جذب و از چه …یا خوردن زیاد آب باعث چاقی می شود؟ و آبی که من بیش از حد می خورم به کجا رفته و چگونه جذب قرص دوفاستون در چه مواقعی تجویز می شود؟ عوارض …کمبود ویتامین باعث بروز عفونت در زنان می‌شود رابطه استرس و عفونتهای قارچی وقتی کنسروها خطرناک می‌شوند چه باید کرد؟ سم این میکروب با جوشاندن کنسرو به مدت تا دقیقه از بین می‌رود قوطی کنسرو را وقتی که قاعدگی دردناک می‌شود خونریزی بین دو دوره قاعدگی ، که لکه بینی نامیده می شود، مشکل رایجی است آیا لکه بینی بین دو وقتی مجرای روده بسته می شود بستری شدن در بیمارستان برای تثبیت وضعیت بیمار وقتی بیمارستان می روید، پزشک ابتدا وضعیت شما وقتی قبر برای ما تنگ می‌شود وقتی قبر برای ما تنگ می‌شود در روایتی آمده است که ابو بصیر خدمت امام صادق علیه‌السلام رفت علل یبوست و درمان غیر دارویی یبوست پزشکان ایران علل یبوست دلایل عمده یبوست عبارتند از کافی نبودن فیبر در غذا – افرادی که رژیم غذایی دل دردناف دردوگازمعدهیبوست سکسکه‌ اسهالاستفراغتهوع دل دردناف دردوگازمعدهیبوست سکسکه‌ اسهالاستفراغتهوعوبانفخبادگلوکرم رودهحصبه‌ دستگاه گوارش – سیب سلامت دستگاه گوارش گذرگاهی طولانی است که دهان را به مقعد وصل می کند گوارش از دهان آغاز می شود بواسیر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد بواسیر بواسیر را معمولاً ازطریق معاینه جسمانی تشخیص می‌دهند معاینه دیداری مقعد و اطراف آن ممکن وقتی آزاده نامداری برای دخترش در مورد برف توضیح می دهدعکس آزاده نامداری آزاده نامداری در صفحه اش نوشت صبح ازخواب پاشدم ودیدم شهر سفید رویایی شده



لینک منبع :وقتی یبوست خطرناک می شود

وقتی یبوست خطرناک می شود! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../وقتی-یبوست-خطرناک-می-شود‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... تصویر وقتی یبوست خطرناک می شود! به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، مهریار خسروشاهی در ارتباط با موضوع دیابت و مشکلات گوارشی اظهار ... وقتی یبوست خطرناک می شود - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/514919/وقتی-یبوست-خطرناک-می-شود‏ - ذخیره شده وقتی یبوست خطرناک می شود. دیابت ممکن است یکی از علل یبوست باشد به طوری که اگر برای مدت طولانی کنترل قند خون بد باشد، ممکن است خطر ایجاد اختلالات ... وقتی یبوست خطرناک می شود - دکتر روزبه کاظمی - کلینیک تبسم tabassomclinic.ir/news/ID/40993/.../وقتی-یبوست-خطرناک-می-شود‏ - ذخیره شده وقتی یبوست خطرناک می شود. ۱۲ دی ۱۳۹۵ ۱۳:۱۲ | ۰ نظر. سلامت نیوز:متخصص دیابت با اشاره به اینکه دیابت ممکن است یکی از علل یبوست باشد، گفت: احساس شکم درد، ... وقتی یبوست خطرناک می شود! - عصر خبر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148336182001586‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... متخصص دیابت با اشاره به اینکه دیابت ممکن است یکی از علل یبوست باشد، گفت: احساس شکم درد، کاهش توانایی در فعالیت‌های مختلف و سردرد از ... ستاره ها - وقتی یبوست خطرناک می شود www.setarehnews.ir/fa/doc/news/92712/‏ وقتی یبوست خطرناک می شود. تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۲. متخصص دیابت با اشاره به اینکه دیابت ممکن است یکی از علل یبوست باشد، گفت: ... وقتی یبوست خطرناک می شود - صدای قزوین sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-1224644.aspx‏ 1 ژانویه 2017 ... متخصص دیابت با اشاره به اینکه دیابت ممکن است یکی از علل یبوست باشد، گفت: احساس شکم درد، کاهش توانایی در فعالیت های مختلف و سردرد از ... یبوست - رژیم سلامتی https://www.foodregime.com/پزشکی/299-یبوست.html‏ - ذخیره شده معمولا یبوست خطرناک نیست ولی اگر چند روز طول بکشد می تواند خطرناک شود. ... جذب می شود زیرا برای بسیاری از عملکردهای بدن ضروری است وقتی رژیم غذایی به اندازه ... وقتی یبوست خطرناک می شود - سلامانه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30717543‏ 1 ژانویه 2017 ... وقتی یبوست خطرناک می شود. سلامانه : متخصص دیابت با اشاره به اینکه دیابت ممکن است یکی از علل یبوست باشد، گفت: احساس شکم درد، کاهش ... وقتی یبوست خطرناک می شود - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان - اخبار تاپ akhbartop.com/227568/‏ - ذخیره شده آتش سوزی در بازار کرمانشاه + فیلم · افزایش خطر درگیری هوایی بین جنگنده‌های روسی و آمریکایی در سوریه · هواپیمای هیبریدی بوئینگ در راه هستند · دانلود آهنگ جدید ... وقتی یبوست خطرناک می شود! - سایت آموزشی و تفریحی سوکا www.sooka.ir/وقتی-یبوست-خطرناک-می-شود/‏ 2 ژانویه 2017 ... وقتی یبوست خطرناک می شود! : وی افزود: از آنجا که حرکات روده‌ای به وسیله اعصاب نیز کنترل می‌شوند در صورت اختلال در اعصاب روده‌ها مواد غذایی درون ...