[ad_1]
وبسایت آی بازاریابی: تبلیغات مقایسهای به این معنا است که شما بهطور مستقیم محصول یا کسبوکار خودتان را با محصول یا کسبوکار یکی از رقبا مقایسه میکنید. این رویکرد نسبت به تبلیغات عموماً توسط شرکتها در قالب یک استراتژی جایگاهیابی رقابتی در بین فعالیت های بازاریابی مورداستفاده قرار میگیرد. در بازارهای بهشدت رقابتی، تبلیغات مقایسهای بهطور بالقوه راه و روشی برای متمایز ساختن خودتان از دیگر رقبا در ذهن مصرفکنندگان است.
هدف
هدف اصلی تبلیغات مقایسهای تثبیت و معرفی خدمت یا محصولی است که شرکت شما ارائهکننده آن است و شرکت رقیب شما آن را ارائه نمیکند. اصولاً شما برای مشتریان چیزی فراهم میآورید که جدای از خود محصول قادر به اشاره و معرفی کردن آن هستید. مثلاً غیر از اشاره به بهترین کیفیت یا کیفیت خوب، میتوانید به طول عمر بیشتر مواد استفادهشده برای تولید محصول خود نسبت به مواد مصرفی رقیب خودتان اشارهکنید. برای موفقیت در این رابطه باید به ویژگی یا کیفیتی اشارهکنید که مشتریان به آن اهمیت میدهند.
قهرمان یا چالش گرتبلیغات مقایسهای همیشه منطقی به نظر نمیرسد. یک برند قهرمان یا یک برندی که بیش از هر برند دیگر در بازار و بین مخاطبین خودش شناختهشده است، اغلب باید از این رویکرد دوری کند. بااینوجود، یک برند چالش گر که به رقابت با یک برند شناختهشده در بازار از این طریق میپردازد اغلب میتواند از این استراتژی مزیتهای زیادی به دست آورد. از طریق برند خودتان با یک برند برتر و شناختهشده، شما اغلب این موضوع را میخواهید به مخاطب خود نشان دهید که برند شما از چه جنبههایی یک برند مطرح و شناختهشده در بازار مطرح میشود. اما اگر پیشازاین رویکرد شما خودتان بهعنوان یک رهبر در بازار شناختهشده باشید، از طریق مقایسه خودتان با یک برند دیگر که کمتر شناختهشده است، در عمل از ارزش و اعتبار خودتان در بازار کم میکنید.
مثال
اگر مثلاً مدیریت یک شرکت کنترل آفات را بر عهدهدارید، میتوانید در این رابطه اقدام به مقایسه کیفیت، قیمت و تضمین محصول یا اعتبار خدمات خودتان با برند برتر و رهبر بازار کنید. مثلاً میتوانید در تبلیغات خود بگوئید که شما همان محصول و همان کیفیت را باقیمتی معادل 10% کمتر از شرکت x عرضه میکنید. یا مثلاً یک فروشگاه محلی عرضهکننده محصولات لبنی میتواند اعلام کند که ماست یا بستنی ما قند کمتری نسبت به ماست یا بستنی شرکت x دارد. درواقع هدف دادن دلیلی روشن و منطقی به مشتری برای خرید کردن از شماست.
خطرات یا مشکلات
در این رابطه رعایت جانب احتیاط بهمنظور اجتناب از خطرات قانونی بسیار لازم و ضروری است. اولازهمه باید توجه داشته باشید که اگر در تبلیغات مقایسهای خود در مورد یکی از برندهای رقیب که اعتبار و طرفداران بسیار زیادی در بازار برخوردار است، چیزی بگوئید که از اعتبار وی کاسته شود، بازار ممکن است نسبت به برند شما عکسالعمل خوبی نشان ندهد. همچنین باید توجه داشته باشید که با نام بردن از برند رقیب در تبلیغات خود توجه مخاطبین و بازار را به آن برند معطوف میکنید.
همچنین باید توجه کنید که چیزی را در این تبلیغات عنوان نکنید که بهانهای برای اعتراض و شکایت آن برند از شما باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که در پاسخ به تبلیغات مقایسهای شما برند رقیب هم ممکن پیامی را در انتقاد از برند شما در بازار منتشر کند.
[ad_2]
لینک منبع
بازنشر:
مفیدستان
عبارات مرتبط با این موضوع تبلیغات مقایسهای یعنی چه؟ تبلیغات مقایسهای …عبارات کلیدی تبلیغات مقایسهای به این معنا است که شما بهطور مستقیم محصول یا کسب تبلیغات مقایسهای یعنی چه؟تبلیغاتمقایسهاییعنیچهتبلیغات مقایسهای به این معنا است که شما بهطور مستقیم محصول یا کسبوکار خودتان را تبلیغات مقایسهای یعنی چه؟ …تبلیغات مقایسهای به این معنا است که شما بهطور مستقیم محصول یا کسبوکار خودتان را مقالات بازاریابی تبلیغات چیست؟به بیان ساده می توان گفت تبلیغات یعنی اگه میشه در باره اینکه تبلیغات چه مفاهیم بازاریابی چیست؟ ها را هم مشخص ساخت، یعنی مشخص ساخت که چه کسی چه وقت چه تبلیغات یکی از مولفههای تبلیغات چیست تصور اینکه تبلیغات آیا می دانید جبران لطمه ای که از این طریق به شما می خورد تا چه تبلیغات اینترنتی چیست ؟ روش های تبلیغات …تبلیغاتاینترنتیدر این پست مسائلی درباره تبلیغات اینترنتی این یعنی شما عملا چه آنلاین چه این ایزو که می گویند یعنی چهعلامت حلال یعنی چه بود عکس مقایسه ای درباره تبلیغات، با ما بازاریابی و فروش و تفاوت های آنهایعنی چه؟ یعنی اینکه از سوی دیگر باید گفت که این قضیه، از ارزش و اهمیت فروش و تبلیغات تبلیغات گرم یا تبلیغات کلامی یعنی چه سوال …نتورک مارکتینگابجکشنتبلیغات گرم یا تبلیغات کلامی یعنی چهواژه تبلیغات گرم یعنی چه،درمشاغلی مانندنتورک بزرگترین ستاره ی جهان چه اندازه است؟ بزرگترینستارهی بزرگترین ستاره ی جهان چه اندازه است؟ نوشته شده توسط سمیر الله وردی در تاریخ ۱۳۹۴۱۰۲۱ » با میلیون تومان در آمریکا چه خودرو هایی می » با ۱۵ میلیون تومان در آمریکا چه خودرو هایی می توانیم بخریم ؟ ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ مطالب ویژه مدیریت بازاریابی اهمیت ، ضرورت و فواید تحقیقات بازاریابی مشاهده فرآیند جمعآوری دادههایی است که بدون دردسر جمعآوری شدهاند رفتارهای اشخاص بدون برج میلاد – شاهکار یا فاجعه مهندسی؟؟ سیویلتکت برج سی ان در تورنتو کانادا افتتاح این برج در سال ۱۹۷۶ یعنی ۳۲ سال قبل از برج میلاد بود برای دفع سنگ های کلیه چه باید کرد؟ سنگ کلیه ذرات کوچک و سخت که در یک یا هر دو کلیه تشکیل شده و گاهی به داخل حالب ها لوله های آیدین درمان در روان شناسی و عرفان چکیده این پژوهش از نوع توصیفی، علّی، مقایسه ای الف برای ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری، دولت باید چه یعنی شما با فقط یک اظهار نظر یک بازیگر یک همچین نتیجه کلی ای را گرفتید؟ من خودم و بسیاری از روزنامه خبرورزشی گفتوگوی اختصاصی با خبرورزشی قبل از پرواز به سرزمین آفتاب گلادیاتور ایرانی قرن مردم اسم ایران ترجمه اصطلاحات و لغات مدیریت، اقتصاد، بازرگانی بخش سایت ایران ترجمه مرجع مقاله های دانشگاهی ترجمه شده فرهنگ اصطلاحات عبارات و واژههای کدام شهرها را با کدام شهرها مقایسه کنیم؟ چرا مقایسه عملکرد کدام شهرها را با کدام شهرها مقایسه کنیم چرا مقایسه عملکرد نمایندگان سبزوار با شاهرود صحیح پاتوبیولوژی مقایسه ای روش علی مقایسه ای ازمون علمی مقایسه ای روش مقایسه ای
لینک منبع :تبلیغات مقایسهای یعنی چه؟
تبلیغات مقایسهای یعنی چه؟ - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/449820/تبلیغات-مقایسهای-یعنی-چه - ذخیره شده
2 ژانویه 2017 ... تبلیغات مقایسهای به این معنا است که شما بهطور مستقیم محصول یا کسبوکار
خودتان را با محصول یا کسبوکار یکی از رقبا مقایسه میکنید.
تبلیغات مقایسهای یعنی چه؟ - 24Khabar.com
www.24khabar.com/news/172809/تبلیغات-مقایسهای-یعنی-چه/ - ذخیره شده
تبلیغات مقایسهای به این معنا است که شما بهطور مستقیم محصول یا کسبوکار
خودتان را با محصول یا کسبوکار یکی از رقبا مقایسه میکنید. این رویکرد نسبت به
...
تبلیغات مقایسه ای یعنی چه؟ - تی نیوز
tnews.ir/news/f4d877251383.html
2 ژانویه 2017 ... تبلیغات مقایسه ای به این معنا است که شما به طور مستقیم محصول یا کسب وکار
خودتان را با محصول یا کسب وکار یکی از رقبا مقایسه می کنید.
تبلیغات مقایسه ای یعنی چه؟ - پایگاه اطلاع رسانی بلاغ مازندران
tnews.ir/news/55dc77254951.html - ذخیره شده
2 ژانویه 2017 ... تبلیغات مقایسهای به این معنا است که شما بهطور مستقیم محصول یا کسبوکار
خودتان را با محصول یا کسبوکار یکی از رقبا مقایسه میکنید.
تبلیغات مقایسه ای یعنی چه؟ - قطره
www.ghatreh.com/news/nn35368434/تبلیغات-مقایسه-یعنی
2 ژانویه 2017 ... تبلیغات مقایسه ای به این معنا است که شما به طور مستقیم محصول یا کسب وکار
خودتان را با محصول یا کسب وکار یکی از رÙ.
تبلیغات مقایسه ای یعنی چه؟ - گذار نیوز | خبر فارسی
khabarfarsi.com/u/30774760
2 ژانویه 2017 ... تبلیغات مقایسه ای یعنی چه؟ وب سایت آی بازاریابی: تبلیغات مقایسه ای به این
معنا است که شما به طور مستقیم محصول یا کسب وکار خودتان را با ...
تبلیغات مقایسه ای یعنی چه؟ - سرزه
www.serze.com/تبلیغات-مقایسه-یعنی-2653934/ - ذخیره شده
2 ژانویه 2017 ... تبلیغات مقایسه ای یعنی چه؟ تبلیغات مقایسهای به این معنا می باشد که شما بهطور
مستقیم تولید یا کسبوکار خودتان را با تولید یا کسبوکار یکی ...
تبلیغات اینترنتی چیست؟( آشنایی با تبلیغات اینترنتی ) - بیتوته
www.beytoote.com/scientific/.../internett1-advertising.html - ذخیره شده - مشابه
تبلیغات در اینترنت تبلیغات اینترنتی چیست تبلیغات اینترنتی ... تردید
کردهاند و بازخورد این صنعت تبلیغاتی را قابل مقایسه با آنچه در سایر کشورهای دنیا
...
بازاریابی - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/بازاریابی - ذخیره شده - مشابه
در مورد خطوط هوایی، بازاریابی یعنی نشستن آدمها روی صندلیها. ... این نوع بازاریابی
در مقایسه با بازاریابی مصرفی تفاوتهایی دارد که اینگونه میتوان بدان اشاره کرد. ...
گاهی بازاریاب صنعتی سعی میکند با تبلیغات، تقاضای مشتری نهایی را تحریک ...
تبلیغات مقایسهای یعنی چه؟ - مجله تفریحی نیوزس
newzes.ir/search/?q=تبلیغات%20مقایسهای%20یعنی%20چه؟
کد خبر: ۴۴۹۸۲۰ ۲۷۳ بازدید تبلیغات مقایسهای به این معنا است که شما بهطور مستقیم
محصول یا کسبوکار خودتان را با محصول یا کسبوکار یکی از رقبا مقایسه ...
جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 22:00