مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سنهایزر از هدفون هوشمند Ambeo Smart Surround رونمایی کرد

[ad_1]

یکی از کارهای مهمی که با گوشی خود انجام می‌دهیم، ثبت تصاویر ویدئویی است. اما با اینکه توانایی تصویربرداری دوربین‌های اسمارت‌فون‌ها بالا رفته، کیفیت صدا به میکروفون‌های ریزی که درون گوشی قرار دارد، محدود مانده است. سنهایزر آستین‌ها را برای حل این مشکل بالا زده و با عرضه هدفون Ambeo Smart Surround این مشکل را حل کرده است.

هر طرف این هدفون دارای یک میکروفون بوده که صدا را به صورت استریو ثبت می‌کند. نسخه اولیه دارای پورت یو‌اس‌بی بوده که با یک رابط به آی‌فون متصل می‌شود. نسخه نهایی بدون هیچ رابطی به گوشی متصل خواهد شد. با مقایسه ثبت ویدئو با این هدفون و بدون این هدفون می‌توان فهمید که گوشی‌های فعلی ضعف زیادی در ثبت صدا و صوت دارند.

البته این هدفون برای همه جا مناسب نیست. به عنوان مثال، اگر کسی مستقیما جلوی دوربین صحبت می‌کند و نویز نیز وجود ندارد، شاید چندان تفاوتی بین این دو حالت وجود نداشته باشد. Ambeo Smart Surround بیشتر برای زمان‌هایی مناسب است که صدای اطراف گسترده بوده و نویز زیادی وجود دارد.

سنهایزر هنوز زمان عرضه و نام قطعی این هدفون هوشمند را عنوان نکرده است.

3ndredfcbfaxpch9yni3we-650-80


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سنهایزر از هدفون هوشمند رونمایی کرد سنهایزر از هدفون هوشمند رونمایی کرد



لینک منبع :سنهایزر از هدفون هوشمند Ambeo Smart Surround رونمایی کرد

سنهایزر از هدفون هوشمند Ambeo Smart Surround رونمایی کرد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../سنهایزر-از-هدفون-هوشمند-ambeo-smart-surround-رونمایی.../.html‏ - ذخیره شده سنهایزر آستین‌ها را برای حل این مشکل بالا زده و با عرضه هدفون Ambeo Smart Surround ... Ambeo Smart Surround بیشتر برای زمان‌هایی مناسب است که صدای اطراف ... تصاویر برای سنهایزر از هدفون هوشمند Ambeo Smart Surround رونمایی کرد | سنهایزر از هدفون هوشمند Ambeo Smart Surround رونمایی کرد www.topitnews.ir/?aid=17928‏ - ذخیره شده درحالیکه در بیشتر مناطق دنیا زیرساخت‌های 4G در حال گسترش هستند، اینتل، مودم 5G ساخته که سرعت دانلودی برابر با ۵ گیگابیت بر ثانیه دارد. با این مودم می‌توانید ... سنهایزر از هدفون هوشمند Ambeo Smart Surround رونمایی کرد - تیترنو www.titreno.com/.../سنهایزر-از-هدفون-هوشمند-ambeo-smart-surround-رونمایی-کرد‏ 7 ژانویه 2017 ... سنهایزر از هدفون هوشمند Ambeo Smart Surround رونمایی کرد. گروه فناوری: یکی از کارهای مهمی که با گوشی خود انجام می‌دهیم، ثبت تصاویر ویدئویی ... آخرین اخبار ambeo smart surround - بازدید https://buzdid.ir/tag/ambeo-smart-surround‏ - ذخیره شده آخرین اخبار ambeo smart surround صفحه ۱ | ۴ نتیجه (۰٫۰۰۵ ثانیه). سنهایزر از هدفون هوشمند ambeo smart surround رونمایی کرد · آی تی رسان ۵۰ روز پیش ۱. سنهایزر از هدفون هوشمند Ambeo Smart Surround رونمایی کرد - طراح سایت web-idea.ir/.../سنهایزر-از-هدفون-هوشمند-ambeo-smart-surround-رونمایی-کر‏ - ذخیره شده سنهایزر از هدفون هوشمند Ambeo Smart Surround رونمایی کرد. طراح سایت · مقالات مقالات تکنولوژی; سنهایزر از هدفون هوشمند Ambeo Smart Surround رونمایی کرد. 0. سنهایزر از هدفون هوشمند Ambeo Smart Surround رونمایی کرد newzes.ir/news/143335‏ Ambeo Smart Surround بیشتر برای زمان‌هایی مناسب است که صدای اطراف گسترده بوده و نویز زیادی وجود دارد. سنهایزر هنوز زمان عرضه و نام قطعی این هدفون هوشمند را ... سنهایزر از هدفون هوشمند Ambeo Smart Surround رونمایی کرد newzes.ir/search/?...سنهایزر%20از%20هدفون%20هوشمند%20Ambeo%20Smart%20Surround%2...‏ 22 ژانویه 2017 ... سنهایزر آستین‌ها را برای حل این مشکل بالا زده و با عرضه هدفون Ambeo Smart Surround این مشکل را حل کرده است. هر طرف این هدفون دارای یک ... هدست ambeo سنهایزر مجهز به فناوری شرکت apogee و ضبط صدای سه ... khubkhan.ir/.../هدست-ambeo-سنهایزر-مجهز-به-فناوری-شرکت-apogee-و-ضبط-صدای-سه-بعدی-است‏ - ذخیره شده سنهایزر و سامسونگ برای دستگاه های اندرویدی هدست هوشمند می سازند .... کمپانی مشهور سنهایزر در نمایشگاه CES 2017 از هدفون های جدیدی رونمایی کرد که قابلیت ... سنهایزر از هدفون Ambeo Smart Surround با قابلیت ضبط صدای سه بعدی پرده برداشت. همکاری سامسونگ و سنهایزر در زمینه فناوری صدای سه‌بعدی در ابزارهای ... https://magito.ir/.../همکاری-سامسونگ-و-سنهایزر-در-زمینه-فناوری-صدای-سه-ب‏ - ذخیره شده 26 آوریل 2017 ... هدست Ambeo سنهایزر مجهز به فناوری شرکت Apogee و ضبط صدای سه بعدی است ... صوتی با کیفیت بالا، از جمله هدفون، میکروفن و ابزارهای مکالمه است. ... CES از هدفون‌های هوشمند خود با نام Ambeo Smart Surround رونمایی کرد که با ...