مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اعتماد سازی برند در فضای مجازی چگونه است؟

[ad_1]

اعتمادسازی برندها در فضای آنلاین: چالش‌ها و مزایا

 Ways Brands Build Trust Through Social Media

اگر می خواهید برند خود را در فضای مجازی نیز مطرح کنید پس باید با ساختار اصولی این کار آشنا شوید تا بتوانید به راحتی اعتمادسازی در فضای مجازی را به سرانجام برسانید.

به گزارش آلامتو و به نقل از ibazaryabi.com؛ اعتمادسازی در فضای بازاریابی آنلاین همیشه از اهمیت بسیار زیادی برای برندها برخوردار بوده است. در عمل اگر مردم به شما اعتماد نداشته باشند، چرا باید از شما بخرند؟ اما مسئله این است که واقعاً اعتماد به برند یعنی چی؟ و این معنا در سال‌های اخیر با ظهور و گسترش شبکه‌های آنلاین بسیار پیچیده شده است، جایی که مخاطبین تنها یک نمایه یا آواتار ساده و چند خط متن بیشتر نیستند.

تا چند سال پیش، تنها لازمه اعتمادسازی در فضای آنلاین مجاب کردن گوگل از طریق برخی روش‌های ساده بهینه‌سازی به‌ قراردادن نام وب‌سایت شما در صفحه اول نتایج بود که با تهیه محتوای مملو از برخی کلمات کلیدی و تعدادی لینک از وب‌سایت‌های دیگر به‌راحتی قابل‌اجرا بود و این‌گونه تمام مشتریان بالقوه در حجم بالا به سراغ وب‌سایت شما آمده و در آن از صفحه‌ای به صفحه دیگر حرکت می‌کردند. در آن زمان قرار داشتن در صفحه اول نتایج گوگل برای تائید شدن شما به‌عنوان یک برند معتبر و قابل‌اعتماد کافی بود، اما اکنون دیگر جذب این اعتماد به این سادگی‌ها نیست.

این موضوع از زمانی شدت گرفت که گوگل الگوریتم مورداستفاده خود تحت عنوان پاندا را به‌روزرسانی کرد و پس‌ازآن تغییرات در این الگوریتم و دیگر الگوریتم‌ها پی‌درپی می‌آمدند و این‌گونه گوگل وزن بیشتری بر روی کیفیت محتوای منتشرشده به‌عنوان یکی از نشانه‌های قابل‌اعتماد بودن برند قرارداد. اما امروزه به دلیل تکثیر زیاد شبکه‌های اجتماعی، نقاط ارتباطی بین برند و مصرف‌کننده که می‌توانند موجب موفقیت یا نابودی یک برند شوند، بسیار افزایش‌یافته است و درنتیجه برندها هرگز قادر به کسب درک درستی از شخصیت مخاطبین خود نیستند و درنتیجه کمتر می‌توانند نسبت به خود اعتماد کسب کنند، چراکه اغلب مصرف‌کننده‌ها بر روی این شبکه‌ها هویتی جعلی داشته، تصاویری گرافیکی دارند یا نظرات خود را در کمتر از 140 حرف منتشر می‌کنند (که البته محدودیت این مورد آخر، مدتی است که از شبکه توییتر حذف‌شده است).

در این میان تبلیغات هدفمند و ایجاد اعتماد در میانه نگرانی‌های بسیار زیاد و در حال افزایش در رابطه با حریم خصوصی تبدیل به یک میدان مینی شده که عبور از آن به هدایت بسیار زیادی نیاز دارد. بااین‌وجود بسیاری از برندها با استراتژی فی‌البداهه وارد این عرصه می‌شوند.

و بدتر از آن اینکه مطالعات میدانی یا در اندازه‌های کوچک بسیار اندکی در رابطه تعاملات مردم در این شبکه‌ها انجام‌شده است تا به‌عنوان کمکی به برندها جهت شناخت بهتر مشتریان بالقوه خودشان مورداستفاده قرار بگیرد. ما در ادامه این مطلب سعی کرده‌ایم موارد اصلی را در رابطه با ایجاد اعتماد در فضای آنلاین جمع‌آوری کنیم.

نکته مهم اینکه این موارد مانند قراردادن مثلاً نماد اعتماد الکترونیک، ضمانت تعویض یا بازگشت پول و . . . نیست، بلکه موارد و نکته‌های کوچکی هستند که هر برندی می‌تواند به‌صورت آنلاین انجام دهد و تفاوت‌های بسیار زیاد آن‌ها را شاهد باشد:

اطلاع از روانشناسی اعتماد در شبکه‌های اجتماعی برای برندها بسیار مهم است

تعدادی از مطالعات مختلف در سال‌های اخیر نشان داده‌اند که برخی کاربران در سطح شبکه‌های اجتماعی دون داشتن اطلاعات دقیق تمایل به اظهارنظر و قضاوت در رابطه با برندها دارند. گاهی این موضوع ناشی از اعتبار پایین و ضعیف آن‌هاست و درنتیجه برای پوشش دادن این موضوع با نمایه‌ها یا پروفایل‌های غیرحقیقی اقدام به درج نظراتی در این شبکه‌های می‌کنند که در عمل ارزشی ندارد. اینکه دیگر کاربران تا چه حد نظرات این دسته از افراد را باور می‌کنند، خود جای حدس زدن دارد. مطمئناً تمام نظرات در این فضای آنلاین توسط دیگر کاربران معتبر شناخته نمی‌شود، اما اینکه یک برند به‌خوبی این افراد را شناخته و رفتار آن‌ها را این شبکه‌ها زیر نظر داشته باشد، از اهمیت به نسبت زیادی برخوردار است.

همواره باید توجه داشت که کیفیت دنبال کنندگان و نه کمیت آن‌ها، برای برندی که در پی کسب اعتماد مخاطبان خودش است، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اینکه یک یا چند کاربر در مورد عملکرد یک برند اظهارنظر کند، که طبیعتاً تا حدودی ناشی از تعدد کاربران است، آن‌قدر که برای آن برند موجب زیان می‌شود، سودی را موجب نمی‌شود.

مردم در این فضا تمایل به اعتماد به برندی دارند که خودش را در ارتباط و تعامل با آن‌ها قرار می‌دهد

جریان موضوعات موردبحث در فضای آنلاین برای کسی صبر نمی‌کند و مردم خیلی سریع از موضوعی به موضوعی دیگر حرکت می‌کنند. پس فقط و فقط زمانی پاسخ منتشرشده از طرف یک برند ارزش و اهمیت دارد که پاسخی به‌موقع و مرتبط باشد؛ چراکه تحقیقات مختلف نشان داده است قدرت پاسخ‌دهی یک برند در این فضا یکی از شاخصه‌های مهم قابل‌اعتماد بودن یک برند است. همیشه یک پاسخ سریع و کوتاه به سؤال یا نظر مصرفی کننده بهتر از یک پاسخ طولانی اما دیرهنگام است.

البته اگر هم گاهی در پاسخ‌دهی به این موارد زمان زیادی طول بکشد، ممکن است دلایل خوب و قابل توجیهی هم برای برندها وجود داشته باشد. ازجمله اینکه به دلیل تعدد شبکه‌های اجتماعی مختلف، امروزه مسئولین و اداره‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی این برندها دارای ایمیل آدرس‌های مختلفی برای هر یک از این شبکه‌ها هستند که اعلان‌های لازم برای هر یک نظر یا سؤال و … به هر یک از آن‌ها ارسال می‌شود. پس یکی از ساده‌ترین کارها در این رابطه استفاده از یک آدرس ایمیل برای ثبت‌نام و کنترل و مدیریت تمام این شبکه‌ها می‌تواند راه‌حل کار باشد.

همچنین باید توجه داشت که مخاطبین ما برای هر سؤال و نظری که درج می‌کنند یا ارسال می‌کنند، توقع دریافت پاسخ دارند و درج یک پاسخ یا حتی یک پُست به معنای پاسخ‌گویی به همه مخاطبین نیست. مثلاً اگر تولد شماست و افراد بسیار زیادی اقدام به درج جمله یا تبریکی با اشاره به شما کرده‌اند، درج یک پست یا پاسخ کلی به همه آن‌ها بر روی آن شبکه یا حتی بر روی یک شبکه دیگر و انتظار دیده شدن آن توسط کلیه مخاطبین، انتظاری بسیار نابجا است.

مردم در این فضا تمایل به اعتماد به برندی دارند که خودش را در ارتباط و تعامل با آن‌ها قرار می‌دهد

جریان موضوعات موردبحث در فضای آنلاین برای کسی صبر نمی‌کند و مردم خیلی سریع از موضوعی به موضوعی دیگر حرکت می‌کنند. پس فقط و فقط زمانی پاسخ منتشرشده از طرف یک برند ارزش و اهمیت دارد که پاسخی به‌موقع و مرتبط باشد؛ چراکه تحقیقات مختلف نشان داده است قدرت پاسخ‌دهی یک برند در این فضا یکی از شاخصه‌های مهم قابل‌اعتماد بودن یک برند است. همیشه یک پاسخ سریع و کوتاه به سؤال یا نظر مصرفی کننده بهتر از یک پاسخ طولانی اما دیرهنگام است.

البته اگر هم گاهی در پاسخ‌دهی به این موارد زمان زیادی طول بکشد، ممکن است دلایل خوب و قابل توجیهی هم برای برندها وجود داشته باشد. ازجمله اینکه به دلیل تعدد شبکه‌های اجتماعی مختلف، امروزه مسئولین و اداره‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی این برندها دارای ایمیل آدرس‌های مختلفی برای هر یک از این شبکه‌ها هستند که اعلان‌های لازم برای هر یک نظر یا سؤال و … به هر یک از آن‌ها ارسال می‌شود. پس یکی از ساده‌ترین کارها در این رابطه استفاده از یک آدرس ایمیل برای ثبت‌نام و کنترل و مدیریت تمام این شبکه‌ها می‌تواند راه‌حل کار باشد.

همچنین باید توجه داشت که مخاطبین ما برای هر سؤال و نظری که درج می‌کنند یا ارسال می‌کنند، توقع دریافت پاسخ دارند و درج یک پاسخ یا حتی یک پُست به معنای پاسخ‌گویی به همه مخاطبین نیست. مثلاً اگر تولد شماست و افراد بسیار زیادی اقدام به درج جمله یا تبریکی با اشاره به شما کرده‌اند، درج یک پست یا پاسخ کلی به همه آن‌ها بر روی آن شبکه یا حتی بر روی یک شبکه دیگر و انتظار دیده شدن آن توسط کلیه مخاطبین، انتظاری بسیار نابجا است.

سلسله مراتبی برای پیام‌های یک برند مورد اعتماد وجود دارد که اغلب از آن غافل هستند

برای ایجاد اعتماد، توجه داشته باشید که استفاده از فرمت ویدئو به‌مراتب بهتر از فرمت صوتی بدون تصویر، و فرمت فایل صوتی بهتر از پنجره گفتگو آنلاین و البته پنجره گفتگو آنلاین بهتر از یک متن خالی در قالب یک پست در این فضا است. چرا این‌چنین است؟ منطق پشت آن به نظر تا حدودی احساسی به نظر می‌آید. مردم اصولاً به چیزی اعتماد می‌کنند که گفته می‌شود و البته در این گفته شدن، چگونه گفته شدن از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. مثلاً در ویدئو زبان بدن استفاده‌شده توسط سخنگو در ارتباط با جلب اعتماد مشتری و مخاطب بسیار اهمیت دارد. مثلاً خشک نشستن فرد یا داشتن حرکات یک‌باره می‌تواند نشان از عصبی بودن فرد باشد، یا لحن زیبا وی می‌تواند نشان از اعتبار مجموعه وی باشد. هرقدر تعداد ویدئوهای درج‌شده بیشتر باشد، میزان اعتبار قابل کسب توسط برند بیشتر و بیشتر می‌شود. اما در نبود ویدئو، فایل صوتی برای مخاطبین همین اثر را داشته و در القاء اعتبار، صداقت، رک‌گویی یا لحن دوستانه فرد بسیار کمک می‌کند. اما اگر فایل صوتی هم ممکن نبود، استفاده از پنجره گفتگو آنلاین که با هر بار صحبت ظاهرشده و حذف می‌شود، احتمال بیشتری برای کاربر مبنی بر وجود یک انسان حقیقی در پشت این تشکیلات را می‌دهد که موجب ایجاد اعتماد دوطرفه می‌شود.

البته این مورد دقیقاً نکته‌ای است که بسیار از برندها موفق و مطرح به آن بی‌توجه هستند. سؤال مهم در این بخش البته از شماست، که آیا یک مشتری ناراضی به هر دلیلی، با دیدن یک متن عذرخواهی و توضیح از برند بر روی سایت یا شبکه‌های اجتماعی وی راضی می‌شود و آیا بازهم اعتماد نسبت به برند را حفظ می‌کند، خصوصاً زمانی که بخش زیادی از اعتماد ما نسبت به برندها از زبان بدن و لحن صحبت افراد ظاهرشده در ویدئوها ناشی می‌شود.

اجازه دهید مورد اعتماد بودن برندها از طریق عمل و تجربه ثابت شود، نه با کلام و حرف

برخلاف باور عموم، این وظیفه برند نیست که در شبکه‌های اجتماعی در مورد تعهد، ارزش و مسئولیت برند صحبت کند. بلکه این وظیفه برند است که فضایی را برای تجربه شدن این ارزش‌ها برای مردم ایجاد نمایند. مردم زمانی می‌توانند یک برند را به‌صورت تجربه کنند که فرصت قرار گرفتن در اجتماعات آنلاین و دیدن و شنیدن بطن سخنان و نظرات دیگران در رابطه با آن برند را داشته باشند. این اجتماعات موجب مقید و متعهد ساختن اعضای قرارگرفته در خود را فراهم کرده، ارزش‌های برند را تحکیم می‌بخشد و فرصتی را برای برند ایجاد می‌کند تا از این طریق ارزش‌های خودش را بیشتر و بیشتر بر مردم و اعضای قرارگرفته در آن نشان دهد.

زمانی که برند با گوش دادن و تحلیل دقیق اطلاعات و صحبت‌های کاربران در رابطه با خودش به درکی دقیق از مخاطبان خودش دست پیدا کرد، دیگر وظیفه‌ای برای تهیه یک پاسخ سریع و مکانیک وار به سؤالات مخاطبین ندارد. بلکه باید با تهیه و انتشار محتوای باارزش، جالب و انگیزشی کاربران را به خود جذب نماید و این‌گونه از ضرورت انتشار مطالب و پاسخ‌هایی با محدودیت زمان یا طول کلام کم کند. به عبارتی در صورت نیاز، کسانی که مسئول پاسخ‌دهی به سؤالات و نظرات کاربران هستند، در این وضعیت ضمن پاسخ‌گویی به آن نظرات در صورت نیاز، حتماً باید توجه داشته باشند که با این دست محتوا بتوانند نظر بقیه افراد و اعضاء را نسبت به برند و اعتمادسازی برای آنها تغییر دهند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گردابچگونه یک خرید مطمئن اینترنتی داشته باشیم؟ چرا باید در فضای رسانه‌ای باسواد شویم؟عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس علت دروغ گویی افراد چیست؟ با دروغ گو ها چگونه …برای دروغ در این دنیا باز خواست نمی شویم راحت دروغ می گویم وعده دروغ می دهیم، سخن دروغ من‌انقلابی‌ام حرف را صریح و صادقانه میگویم امام …معاون مرکز فضای‌مجازی سازمان بسیج کشور در شهرستان اردکان با اشاره به خطرات گسترده پزشک تبریزی و رمزگشایی از پرده شخصیتی …پرونده پزشک خوش خط تبریزی مدتی است که در صدر خبر رسانه‌های ایران قرار گرفته استکدام آیه قرآن درباره حجاب است؟ شهر سوالاینجا در مورد حجاب سر گفته بهتر استاجبار نگفتهواییییییییییی خداکاش واضح میگفتیخوب خبرگزاری اقتصاد ایراندر نامه سیف به مدیران بانکها مطرح شد؛ دستور سیف به بانک ها و موسسات اعتباریچگونه می‌توان یک رابطه را قطع کرد؟ مدتی است که هر …چگونه می‌توان یک رابطه را قطع کرد؟ مدتی است که هر روشی را دنبال میکنم نتیجه نمیدهد؟روزنامه ایران شماره تاریخ شکوه مقیمی زمین را گستردیم و کوه‌هایی استوار در آن افکندیم و در آن از هر نوع گیاه خوش ایران ترجمه اصطلاحات و لغات مدیریت، اقتصاد، …سایت ایران ترجمه مرجع مقاله های دانشگاهی ترجمه شده فرهنگ اصطلاحات عبارات و واژه گرداب چگونه یک خرید مطمئن اینترنتی داشته باشیم؟ چرا باید در فضای رسانه‌ای باسواد شویم؟ عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس خط خبرگزاری اقتصاد ایران در نامه سیف به مدیران بانکها مطرح شد؛ دستور سیف به بانک ها و موسسات اعتباری علت دروغ گویی افراد چیست؟ با دروغ گو ها چگونه برخورد کنیم؟ برای دروغ در این دنیا باز خواست نمی شویم راحت دروغ می گویم وعده دروغ می دهیم، سخن دروغ می من‌انقلابی‌ام حرف را صریح و صادقانه میگویم امام خامنه ای معاون مرکز فضای‌مجازی سازمان بسیج کشور در شهرستان اردکان با اشاره به خطرات گسترده شبکه پزشک تبریزی و رمزگشایی از پرده شخصیتی ایشان پای سریال‌های پرونده «پزشک خوش خط تبریزی» مدتی است که در صدر خبر رسانه‌های ایران قرار گرفته است کدام آیه قرآن درباره حجاب است؟ شهر سوال اینجا در مورد حجاب سر گفته بهتر استاجبار نگفتهواییییییییییی خداکاش واضح میگفتیخوب تو چگونه می‌توان یک رابطه را قطع کرد؟ مدتی است که هر روشی را چگونه می‌توان یک رابطه را قطع کرد؟ مدتی است که هر روشی را دنبال میکنم نتیجه نمیدهد؟ رایانش ابری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد رایانشابری رسانه ذخیره‌سازی ابری واژه‌نامه ۴۳ مدلی از ذخیره‌سازی بر پایهٔ شبکه‌است که در آن داده



لینک منبع :اعتماد سازی برند در فضای مجازی چگونه است؟

اعتماد سازی برند در فضای مجازی چگونه است؟ - آلامتو www.alamto.com/brands-and-social-media-trust.html‏ - ذخیره شده 13 ژانویه 2017 ... اعتماد سازی برند در فضای مجازی چگونه است؟:اگر می خواهید برند خود را در فضای مجازی نیز مطرح کنید پس باید با ساختار اصولی این کار آشنا شوید ... چگونه در فضای مجازی به دیگران اعتماد کنیم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../چگونه-در-فضای-مجازی-به-دیگران-اعتماد-کنیم‏ - ذخیره شده - مشابه 14 جولای 2013 ... چگونه در فضای مجازی به دیگران اعتماد کنیم؟ ... ایجاد صداقت و اعتماد سازی درونی ابزاری است برای پیشبرد یک هدف کاملاً مشخص برای بازیگردان و ... چگونه برند خود را در فضای مجازی معرفی کنیم - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/962728‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2015 ... برای معرفی یک برند از طریق اینترنت باید از قبل فکر و برنامه‌ریزی کنید ... به همین منظور بهتر است وب‌سایت یا لوگوی سازمان را به نوعی طراحی کنید ... هرگز به آنچه که نیستید تظاهر نکنید چرا که اگر تظاهر کنید، مشتریان شما احساس می‌کنند در معامله با شما فریب خورده‌اند، اعتماد خود را از ... فراموش کردن دنیای واقعی. چگونه می‌توانید جایگاه برند خود را در فضای آنلاین تقویت کنید؟ b2bnet.info/.../73-چگونه-می‌توانید-جایگاه-برند-خود-را-در-فضای-آنلاین-تقویت-کنید؟‏ - ذخیره شده 24 ژانویه 2017 ... چگونه می‌توانید جایگاه برند خود را در فضای آنلاین تقویت کنید؟ ... در این مقاله 10 تکنیکی که برای بهبود و ارتقاء آنلاین برندتان می‌توانید به کار بگیرید ارائه شده است: ... در راستای ایجاد اعتماد بر مبنای تأثیرگذاری برند، مخاطبان شما به خوبی ... با انبوه اطلاعات و محتوای منفی در فضای مجازی، می‌توانید با پیام‌های ... چگونه برند خود را در فضای مجازی معرفی کنیم | خدمات ترجمه لبخند ... https://www.linkedin.com/.../چگونه-برند-خود-را-در-فضای-مجازی-معرفی-کنیم-خدمات-ترجمه-لبخند‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2015 ... برای معرفی یک برند از طریق اینترنت باید از قبل فکر و برنامه‌ریزی کنید چون ... هرگز به آنچه که نیستید تظاهر نکنید چرا که اگر تظاهر کنید، مشتریان شما احساس می‌کنند در معامله با شما فریب خورده‌اند، اعتماد خود را از ... بهتر است تحقیق کنید و ببینید که نیازهای بازار کدامند و چگونه با ... فراموش کردن دنیای واقعی. فضای مجازی و شبکه های اجتماعی - برندینگ سایه - مدیریت برند ... sayeh-branding.com/فضای-مجازی-و-شبکه-های-اجتماعی/‏ - ذخیره شده ولی به وضوح می توان مشاهده کرد که شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی اولین و ... برند سازی بنیان ایجاد تحولات بزرگ شغلی است کسب‌و‌کارها با تمامی راه های ممکن باید ... تا همین‌جا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعتماد مخاطب تا حدی جلب شده است، زیرا می‌بیند ... کاربران یا مخاطبین خود بیاموزید چگونه لوازم آرایشی تقلبی را از اصل تشخیص دهند ... شبکه اجتماعی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/شبکه_اجتماعی‏ - ذخیره شده - مشابه بالغ بر یک قرن است که مردم، شبکهٔ اجتماعی مجازی را برای اشاره‌های ضمنی به مجموعه روابط ... در سال ۱۹۴۵ J. A. Barnesبرای نخستین بار از اصطلاح قاعده‌مند برای مشخص کردن .... و می‌توان از این شبکه‌ها به منظور شکل‌گیری اعتماد و کاهش ریسک تصمیم‌گیری کاربران در ... فضای مجازی مجال شکل‌گیری اجتماعات جدید از کاربران را فراهم می‌کند. دانشگاه صنعتی شریف - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دانشگاه_صنعتی_شریف‏ - ذخیره شده - مشابه دانشگاه صنعتی شریف دانشگاهی دولتی در تهران ایران است. .... در این بیانیه از خارج کردن تدریجی متخصصان باتجربه از دایرهٔ تصمیم‌گیری، عدم ... برند دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند .... دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف مسابقات امنیت فضای مجازی دانش آموزی را ... برند سازی یا همان برندسازی ، اصول برند سازی در فضای مجازی ... respinatech.com/اصول-برند-سازی-در-فضای-مجازی/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - بازبینی توسط سینا متولیان 12 ا کتبر 2016 ... قبل از بررسی اصول برندسازی در فضای مجازی باید مشخص کنیم که منظور ما از برند چیست؟ برند، معنا و هویت یک نام تجاری است و برند سازی یا ... مشتری ناراضی disatisfaction.persianblog.ir/‏ - ذخیره شده - مشابه مهم این است که مشتری به چه نیتی وارد فضای آرایشگاه می شود. ... برند شخصی نیز بر پایه اعتماد شکل میگیرد که ما خوب میدانیم اعتماد سازی فرایندیست بس پیچیده و ...