مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پوست موز را بخورید!

[ad_1]
مفیدستان:

 

پوست موز را بخورید!

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۶

 

موز

 

موز

 

شاید پوست میو‌ه‌ها برای خوردن جذاب نباشند، اما واقعیت این است که می‌توانند فواید شگفت‌انگیزی برای سلامتی ما داشته باشند.

به گزارش ستاره ها؛ دکتر نوواکوویچ و دکتر باربر، دو متخصص تغذیه، مهم‌ترین اطلاعات را درباره پوست میو‌ه‌های مختلف در اختیار ما می‌گذارند.

شاید پوست میو‌ه‌ها برای خوردن جذاب نباشند، اما واقعیت این است که می‌توانند فواید شگفت‌انگیزی برای سلامتی ما داشته باشند. دکتر نوواکوویچ و دکتر باربر، دو متخصص تغذیه، مهم‌ترین اطلاعات را درباره پوست میو‌ه‌های مختلف در اختیار ما می‌گذارند.

خوردن پوست موز اصلا مساله عجیب و تازه‌ای نیست. پوست موز صدها سال است که در فرهنگ غذایی آسیا و آمریکای جنوبی جایگاه ویژه‌ای دارد و دستورالعمل‌های غذایی متعددی برای استفاده از آن به ثبت رسیده است.
دکتر نوواکوویچ می‌گوید: «پوست موز به‌طور سنتی در تهیه کیک‌های برزیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اضافه کردن پوست موز به کیک، نه‌تنها طعم خوبی به آن می‌دهد، بلکه منبع خوبی از فیبر نامحلول را برای بدن فراهم می‌سازد که نقش مهمی در تقویت سلامتی روده‌ها دارند».
معمولا کمتر کسی ترجیح می‌دهد که پوست موز را به‌صورت خام بخورد. بنابراین، می‌توانید از دستورپخت‌هایی استفاده کنید که براساس پختن پوست موز ارئه شده‌اند.

بعضی از متخصصان نیز نسبت به وجود آفت‌کش‌های مختلف در پوست موز هشدار می‌دهند و تاکید می‌کنند که استفاده خوراکی از پوست موز باید با احتیاط کافی انجام شود.


 

مرجع : سلامتیسم

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پوست و مو پزشکان ایران مالیدن اندکی وازلین یا پماد آ د بر روی لب ها موجب نرمی انها می شود این نکته را به پوست‌ تیره را چگونه روشن کنیم؟پوست‌ تیره را چگونه روشن کنیم تیرگی رنگ پوست پوست روشن ماسک‌های روشن کننده لکه شفاف سازی پوست در روز اگر این صبحانه را با یک لیوان شیر کم‌چرب مصرف کنید، احتمال پوسته‌پوسته و خشک شدن طبیعی ترین راه برای دوباره سفید شدن پوست را …طبیعی ترین راه برای دوباره سفید شدن پوست پوست برنزه سکراب پوست لایه‌برداری پوستاسید این خوراکی ها را برای کاهش درد قاعدگی بخورید، قاعدگی درمان درد پریودکاهش درد قاعدگی با طب سنتیکاهش درد قاعدگیکاهش درد قاعدگی با گیاهان راههای طبیعی برای زیبایی پوستراههای طبیعی برای زیبایی پوست پوست شما پیوسته در معرض عوامل گوناگون مانند گرما این خوراکی ها را با شکم خالی نخوریداسلایداین خوراکی ها را با شکم خالی نخورید وقتی شکم تان خالی است باید مراقب باشید و یکسری از خواص مواد غذایی، میوه ها، سبزیجاتمواد غذایی سفید رنگ چه خواصی برای بدن ما دارند ؟ بررسی ماده سفید رنگ افتادگی پوست کلینیک پوست و مو ، لیزر صفحه اصلیبه نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش خشکی پوست و درمان آن در قسمت اول این مقاله ، در مورد علل خشکی پوست و مراقبت از آن صحبت کردیم حال در این مطلب پوست و مو پزشکان ایران مالیدن اندکی وازلین یا پماد آ د بر روی لب ها موجب نرمی انها می شود این نکته را به ویژه در پوست‌ تیره را چگونه روشن کنیم؟ پوست‌ تیره را چگونه روشن کنیم تیرگی رنگ پوست پوست روشن ماسک‌های روشن کننده لکه‌های قهوه شفاف سازی پوست در روز اگر این صبحانه را با یک لیوان شیر کم‌چرب مصرف کنید، احتمال پوسته‌پوسته و خشک شدن پوستتان طبیعی ترین راه برای دوباره سفید شدن پوست را بشناسید طبیعی ترین راه برای دوباره سفید شدن پوست پوست برنزه سکراب پوست لایه‌برداری پوستاسید روی این خوراکی ها را برای کاهش درد قاعدگی بخورید، قاعدگی، پریود درمان درد پریودکاهش درد قاعدگی با طب سنتیکاهش درد قاعدگیکاهش درد قاعدگی با گیاهان دارویی این خوراکی ها را با شکم خالی نخورید اسلاید این خوراکی ها را با شکم خالی نخورید وقتی شکم تان خالی است باید مراقب باشید و یکسری از خوراکی خواص مواد غذایی، میوه ها، سبزیجات مواد غذایی سفید رنگ چه خواصی برای بدن ما دارند ؟ بررسی ماده سفید رنگ افتادگی پوست را با تغذیه کودک از ابتدای سالگی تا پایان سالگی درسنین تا سالگی به وزن کودک در هر سال به درمان خشکی پوست در طب درمان خشکی پوست در طب سنتی پوست بدن در اثر کاهش ترشح چربی توسط غدد پوستی خشک می شود که در این کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان صفحه اصلی به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش بخش را چگونه موز را خشک کنیم



لینک منبع :پوست موز را بخورید!

پوست موز را بخورید! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../پوست-موز-را-بخورید‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2017 ... تصویر پوست موز را بخورید! به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سلامتیسم، دکتر نوواکوویچ و دکتر باربر، دو متخصص تغذیه، مهم‌ترین اطلاعات را ... تصاویر برای پوست موز را بخورید! پوست موز را بخورید! - اخبار رسمی https://news.akhbarrasmi.com/news/.../پوست-موز-را-بخورید/‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... شاید پوست میو‌ه‌ها برای خوردن جذاب نباشند، اما واقعیت این است که می‌توانند فواید شگفت‌انگیزی برای سلامتی ما داشته باشند. پوست موز را بخورید! | امروز آنلاین www.emruzonline.com/1395/10/پوست-موز-را-بخورید/‏ 15 ژانویه 2017 ... پوست موز را بخورید! شاید پوست میو‌ه‌ها برای خوردن جذاب نباشند، اما واقعیت این است که می‌توانند فواید شگفت‌انگیزی برای سلامتی ما داشته باشند. پوست موز را بخورید - بهداشت نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/35743603‏ پوست موز را بخورید. شاید پوست میو ه ها برای خوردن جذاب نباشند، اما واقعیت این است که می توانند فواید شگفت انگیزی برای سلامتی ما داشته باشند. دکتر نوواکوویچ ... پوست موز را بخورید! - عصر خبر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148448592075439‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2017 ... به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سلامتیسم، دکتر نوواکوویچ و دکتر باربر، دو متخصص تغذیه، مهم‌ترین اطلاعات را درباره پوست میو‌ه‌های مختلف در ... پوست موز را بخورید! | شاید پوست میو ه ها برای خوردن جذاب - قطره www.ghatreh.com/news/nn35585373/پوست-موز-بخورید‏ 15 ژانویه 2017 ... شاید پوست میو ه ها برای خوردن جذاب نباشند، اما واقعیت این است که می توانند فواید شگفت انگیزی برای سلامتی ما داش. موز با پوست - نمناک namnak.com/موز-را-با-پوست-بخور.p25348‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۶ - ۱۷۰ نقد موز با پوست و فواید خوردن موز با پوست و خواص خوردن پوست موز و دلیل خوردن موز با پوست و درمان بی خوابی و استرس با ... همیشه پوستش را جدا می کنیم ولی نمی دانیم خوردن موز با پوست چقدر برای بدن فایده دارد. ... به 10 دلیل حتما پوست پرتقال بخورید! پوست این میوه‌ها را بخورید - ایسنا www.isna.ir/news/93071307233/پوست-این-میوه-ها-را-بخورید‏ - ذخیره شده 5 ا کتبر 2014 ... حتما می‌پرسید چه میوه‌ها و صیفی‌هایی را باید با پوست بخوریم؟ آیا پوست موز را هم می‌توان خورد؟ پوست هندوانه چطور؟ جواب این سوال‌ها مثبت است چون ... موز را با پوست بخورید - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/320571/Lifeskills/Nutrition‏ - ذخیره شده 5 ژانویه 2016 ... همشهری آنلاین: بسیاری از مردم عادت دارند که با بی‌تفاوتی پوست موز را درون زباله بیاندازند، اما مردمان کشوری مانند هندوستان سال‌ها است که درحال بهره ...