مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آپدیت iOS 10 برای اضافه شدن حالت پرتره به آیفون 7 پلاس عرضه شد

[ad_1]

اپل آپدیت بتای iOS برای توسعه دهندگان عرضه کرده که حالتی عکاسی پرتره را به آیفون 7 پلاس اضافه می‌کند.

در حالی که به تازگی نسخه نهایی iOS 10 عرضه شده اپل آپدیت بتای جدیدی در اختیار توسعه دهندگان قرار داده اسـت که ویژگی عکاسی پرتره را به آیفون 7 پلاس اضافه می‌کند. 

اگر کنفرانس ۱۷ شهریور را یه یاد داشته باشید، اپل از ویژگی سخن گفت که بوسیله آن می‌توانید عکس پرتره گرفته و محیط اطراف سوژه را بلور و مات کنید. آیفون 7 پلاس برای این کار از دوربین دوم بهره می‌گیرد تا محیط را شناسایی و افکت‌های لازم را روی آن پیاده کند.

این تصاویر حس خوبی از عمق در تصویر را می دهد و باعث زیباتر شدن آن نیز می‌شود. البته در نظر داشته باشید مانند لنزهای تلسکوپ برای DSLR ها این کار سخت‌افزاری نبوده و اپل از نرم‌افزار برای ایجاد افکت‌ها بهره می‌برد.

انتظار می‌رود آپدیت عمومی این نسخه از iOS با شماره نسخه ۱۰.۱ تا روز جمعه عرضه شود تا کاربرانی که جزو توسعه دهندگان نیز نیستند، بتوانند از این ویژگی بهره ببرند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

بایگانی اپل اپسسایت دانلود آیفون آیپد …بهترین بازی‎ها برای و پلاس بهترین اپلیکیشن‎ها برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاسآموزش جیلبریک ، ، توسط …دانلود عکاسی با حالت پرتره وبوکه برای آیفون آیپاد وآیپد دانلود بازی جذاب فروشگاه اینترنتی آل دیجیتالبنام خدا با سلام خدمت شما کاربران گرامی و وفادار فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال سرانجام



لینک منبع :آپدیت iOS 10 برای اضافه شدن حالت پرتره به آیفون 7 پلاس عرضه شد

آپدیت iOS 10 برای اضافه شدن حالت پرتره به آیفون 7 پلاس عرضه شد ... www.zoomit.ir/2016/9/.../ios-beta-update-portrait-iphone-7-plus/‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2016 ... در حالی که به تازگی نسخه نهایی iOS عرضه شده اپل آپدیت بتای جدیدی در اختیار توسعه دهندگان قرار داده که ویژگی عکاسی پرتره را به آیفون 7 پلاس ... اپدیت iOS 10 برای اضافه شدن حالت پرتره به ایفون 7 پلاس عرضه شد technomon.com/.../اپدیت-ios-10-برای-اضافه-شدن-حالت-پرتره-به-ایفون-7-پلاس-عرضه-شد‏ - ذخیره شده 23 سپتامبر 2016 ... در حالی که به تازگی نسخه نهایی iOS عرضه شده اپل آپدیت بتای جدیدی در اختیار توسعه دهندگان قرار داده که ویژگی عکاسی پرتره را به آیفون 7 پلاس ... آپدیت iOS 10 برای اضافه شدن حالت پرتره به آیفون 7 پلاس عرضه شد ... https://www.itfeed.net/.../18501-آپدیت-ios-10-برای-اضافه-شدن-حالت-پرتره-به-آیفون-7-پلاس-عرضه-شد.html‏ 22 سپتامبر 2016 ... اپل آپدیت بتای iOS برای توسعه دهندگان عرضه کرده که حالتی عکاسی پرتره را به آیفون 7 پلاس اضافه می‌کند.در حالی که به تازگی نسخه ... آپدیت iOS 10 برای اضافه شدن حالت پرتره به آیفون ۷ پلاس عرضه شد hi01.ir/آپدیت-ios-10-برای-اضافه-شدن-حالت-پرتره-به-آیف/‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2016 ... 3) اپدیت iOS 10 برای اضافه شدن حالت پرتره به ایفون 7 پلاس عرضه شد. 23 سپتامبر 2016 ... در حالی که به تازگی نسخه نهایی iOS عرضه شده اپل ... آپدیت iOS 10 برای اضافه شدن حالت پرتره به آیفون 7 پلاس عرضه شد ... kranetco.com/آپدیت-ios-10-برای-اضافه-شدن-حالت-پرتره-به-آیف/‏ 22 سپتامبر 2016 ... اپل آپدیت بتای iOS برای توسعه دهندگان عرضه کرده که حالتی عکاسی پرتره را به آیفون 7 پلاس اضافه می‌کند. | آپدیت iOS 10 برای اضافه شدن حالت پرتره به آیفون 7 پلاس عرضه شد www.ghatreh.com/.../آپدیت-برای-اضافه-شدن-حالت-پرتره-آیفون-پلاس-عرضه‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2016 ... اپل آپدیت بتای iOS برای توسعه دهندگان عرضه کرده که حالتی عکاسی پرتره را به آیفون 7 پلاس اضافه می کند. - اپلیکیشن NoR. آپدیت iOS 10 برای اضافه شدن حالت پرتره به آیفون 7 پلاس عرضه شد www.aryanews.com/.../آپدیت-iOS-10-برای-اضافه-شدن-حالت-پرتره-به-آیفون-7-پلاس-عرضه-شد‏ 22 سپتامبر 2016 ... در حالی که به تازگی نسخه نهایی iOS 10 عرضه شده اپل آپدیت بتای جدیدی در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است که ویژگی عکاسی پرتره را به آیفون ... صفحه بعد - آخرین اخبار شرکت اپل، آیفون، آیفون 6 و آیفون 7 www.applegames.ir/?p=234‏ آپدیت iOS 10 برای اضافه شدن حالت پرتره به آیفون 7 پلاس عرضه شد ... مربوط به محصولات اپل، این مطلب از سایت زومیت در تاریخ 2016-09-22 بازنشر شده است. نسخه نهایی iOS 10.1 منتشر شد؛ اضافه شدن حالت پرتره به آیفون 7 ... www.istgahit.net/.../apple-releases-ios-10-1-adds-portrait-mode-to-the-iphone-7-plus/‏ 25 ا کتبر 2016 ... نسخه نهایی iOS 10.1 منتشر شد؛ اضافه شدن حالت پرتره به آیفون ۷ پلاس ... iOS 10.1 می‌توانید از داخل Settings وارد بخش Software Update شده و ... آپدیت iOS 10 برای اضافه شدن حالت پرتره به آیفون 7 پلاس عرضه شد ... info4you.ir/feed-items/آپدیت-ios-10-برای-اضافه-شدن-حالت-پرتره-به-آیف/‏ 23 سپتامبر 2016 ... ویدیوی مقایسه گرافیکی Forza Horizon 3 روی پی سی و ایکس باکس وان · عرضه نسخه بتای iOS 10.1 و مطالب مهم روز گذشته دنیای فناوری · فرانسه: ...