مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه پیراشکی مرغ و سبزی خوش طعم

[ad_1]

پیراشکی مرغ و سبزی که بسیار خوشمزه اســت و مورد علاقه کودکان نیز می باشد. برای تغذیه مدرسه کودکان می توانید از این خوراکی خوشمزه استفاده کنید. آرد را در ظرف گودی بریزید و مایه خمیر، نمک و تخم‌مرغ‌ها را به آن بیفزائید. آن‌گاه کره را اضافه نمائید و مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر نرم و لطیفی حاصل شود و به دست نچسبد.

 آرد                        250 گرم

پودر مایه خمیر        5 گرم (1 قاشق چایخوری)

نمک                     یک‌دوم قاشق چایخوری

تخم‌مرغ                2 عدد

کره آبکرده سرد      50 گرم

روغن مخصوص سرخ کردن به میزان لازم

سس گوجه‌فرنگی  3 قاشق سوپخوری

 

مواد لازم میانی

سینه مرغ پخته و خرد کرده 500 گرم

پنیر فتا                250 گرم

پیازچه‌ خردکرده    1 دسته کوچک

جعفری خرد کرده 12 ساقه

گشنیز خرد کرده  1 دسته کوچک

اسفناج خرد کرده 100 گرم

ادویه کاری          1 قاشق سوپخوری

 

روش تهیه پیراشکی مرغ و سبزی

آرد را در ظرف گودی بریزید و مایه خمیر، نمک و تخم‌مرغ‌ها را به آن بیفزائید. آن‌گاه کره را اضافه نمائید و مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر نرم و لطیفی حاصل شود و به دست نچسبد. چنانچه خمیر شل بود قدری آرد به آن بیفزائید. حالا روی خمیر را بپوشانید و دست‌کم 30 دقیقه در جای گرم نگه دارید تا حجمش دوبرابر شود.

 

سپس هر بار به اندازه گردو از خمیر بردارید و به شکل دایره باز کنید و یک قاشق سوپخوری از مواد میانی روی هر تکه بگذارید و آن را به شکل بیضی ببندید. آن‌گاه پیراشکی‌ها را در روغن داغ سرخ کنید و برای پذیرائی در ظرف زیبا و مناسبی بچینید و در صورت دلخواه با سس گوجه‌فرنگی میل کنید.

 

روش تهیه مواد میانی: مرغ و پنیر را در کاسه مناسبی بریزید و مخلوط کنید. آن‌گاه مخلوط سبزی و ادویه کاری را به آن بیفزائید و خوب مخلوط نمائید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه کالزونه ایتالیایی پیراشکی پیتزا بسیار خوش طعم طرز تهیه مالاوابیج شمالی خوشمزه و عالی عکس طرز تهیه سیب زمینی با پنیر آسان و طرز تهیه پیراشکی گوشت طرز تهیه پیراشکیپیراشکیپیراشکی گوشتطرز تهیه پیراشکی گوشتروش تهیه پیراشکی گوشت انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیرطرز تهیه پیراشکی حلزونی مسلماً خونگیش یه چیز …طرز تهیه پیراشکی حلزونی، پیراشکی حلزونیطرز تهیه پیراشکی حلزونی مسلماً خونگیش یه طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر …طرز تهیه وافل پیتزا و وافل پنینی ، ساده و خوشمزه عکس طرز تهیه سالاد ترکیه‌ای با طرز تهیه همبرگر مخصوص طرز تهیه ابتدا گوشت چرخکرده و دنبه چرخکرده را با هم مخلوط کرده و خیلی خوب ورز دهید تا دنیای اسراء شربتها از بهترین نوشیدنی ها در فصل گرما و ماه رمضان هستند، البته به شرطی که خیلی سرد و



لینک منبع :طرز تهیه پیراشکی مرغ و سبزی خوش طعم

طرز تهیه پیراشکی مرغ و سبزی خوش طعم - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-پیراشکی-مرغ-سبزی-خوش-طعم.html‏ - ذخیره شده طرز تهیه پیراشکی مرغ و سبزی خوش طعم پیراشکی مرغ و سبزی که بسیار خوشمزه است و مورد علاقه کودکان نیز می باشد برای تغذیه مدرسه کودکان می توانید از. پیراشکی گوشت / مرغ / سبزیجات https://ashpazbashy.com/.../پیراشکی-گوشت-مرغ-سبزیجات/‏ - ذخیره شده ۲ ساعت ۳۰ دقیقه 25 آوریل 2015 ... بخش آشپزی سایت آشپزباشی، طرز تهیه پیراشکی را برای شما آماده کرده است. ... این دستور برای تهیه خمیر انواع پیراشکی گوشت / مرغ / سبزیجات به تعداد ۲۰ ... برای خوش طعم شدن بهتر است پنیر فتا را با پنیر موتزارلا مخلوط کنید. طرز تهیه پیراشکی گوشت - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/charkhgosht1/10854.html‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه پیراشکی,پیراشکی,پیراشکی گوشت,طرز تهیه پیراشکی گوشت,روش تهیه پیراشکی گوشت,طرز پخت پیراشکی گوشت,آموزش پخت پیراشکی گوشت,مواد لازم برای ... نکات خوش طعم کردن غذا ..... پیراشکی مخصوص طرز تهیه پیراشکی سبزیجات فوق العاده خوشمزه و پر طرفدار طرز تهیه پیراشکی مرغ با طعم و مزه عالی و نکاتی ... پیراشکی مرغ، طرز تهیه پیراشکی مرغ - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/sondewich1/chicken-donut-recipe.html‏ - ذخیره شده 14 آگوست 2015 ... پیراشکی مرغ,پیراشکی مرغ با خمیر سیب زمینی,پیراشکی مرغ و قارچ,طرز پخت پیراشکی مرغ,پیراشکی مرغ و سبزیجات,پیراشکی مرغ و سیب ... پیراشکی مرغ | طرز تهیه پیراشکی مرغ - نمناک namnak.com/پیراشکی-مرغ.p21017‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۹ - ۵۰ نقد - ۱ ساعت ۱۰ دقیقه پیراشکی مرغ و درست کردن پیراشکی مرغ و تهیه پیراشکی مرغ و مواد اولیه پیراشکی مرغ را در نمناک بخوانید. طرز تهیه پیراشکی سبزیجات خوشمزه - مجله اینترنتی ردز www.radz.ir/1395/11/طرز-تهیه-پیراشکی-سبزیجات-خوشمزه/‏ - ذخیره شده پیراشکی سبزیجات همانند پیراشکی مرغ و پیراشکی گوشت و پیراشکی پیتزایی طرفداران خاص خود را دارد. در طرز تهیه پیراشکی سبزیجات شما می توانید از انواع ... طرز تهیه پیراشکی گوشت خوشمزه - پرشین وی persianv.com/.../طرز-تهیه-پیراشکی-گوشت-خوشمزه.html‏ - ذخیره شده 6 فوریه 2016 ... پیراشکی که همه جورش خوشمزه است، گوشت هم که جز جدا نشدنی زندگی مان است ... ۱۵۰ گرم کره. طرز تهیه پیراشکی گوشت خوشمزه. طرز تهیه: 1. برای تهیه ... طرز تهیه پیراشکی سبزیجات فوق العاده خوشمزه و پر طرفدار www.hamgorooh.com/طرز-تهیه-پیراشکی-سبزیجات-فوق-العاده-خوشمزه-و-پر-طرفدار/‏ - ذخیره شده 8 آوریل 2017 ... پیراشکی سبزیجات همانند پیراشکی مرغ و پیراشکی گوشت و پیراشکی پیتزایی طرفداران خاص خود را دارد. در طرز تهیه پیراشکی سبزیجات شما می ... آموزش طرز تهیه پیراشکی سمبوسه مرغ فوق العاده خوشمزه و سریع mepatogh.ir/5424/donuts-chicken-samosas/‏ - ذخیره شده 8 سپتامبر 2016 ... آموزش طرز تهیه پیراشکی سمبوسه مرغ فوق العاده خوشمزه و سریع دستور آشپزی و طرز پخت سمبوسه پیراشکی مرغ خوشمزه مواد لازم برای پیراشکی ... آموزش طرز تهیه پیراشکی گوشت خوشمزه خمیر پیراشکی | جستجو ... maxto.ir/.../آموزش+طرز+تهیه+پیراشکی+گوشت+خوشمزه+خمیر+پیراشکی.html‏ - ذخیره شده آموزش و طرز تهیه پیراشکی گوشت خوشمزه و خمیر پیراشکی در این مطلب از ... مواد بسیار مقوی و مغزی مانند گوشت ؛ سبزی ، پیاز و ادویه های خانگی و همچنین جهت بالا بردن ...