مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

صندوق‌های پستی جمع می‌شوند؟

[ad_1]

 

کد مطلب: 408199

صندوق‌های پستی جمع می‌شوند؟

بخش دانش و فناوری الف،9 آبان95

تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹

صندوق‌های پستی منصوبه در معابر عمومی زمانی مشتریان پروپاقرص خود را داشتند، اما طی سال‌های اخیر با ورود فناوری و تغییرات صورت گرفته در شیوه زندگی افراد، استفاده از این صندوق‌ها به مراتب کاهش یافته و حتی این‌طور به نظر می‌رسد که تعداد این صندوق‌ها نیز کاهش داشته است. با این وجود مسوولان شرکت پست تاکید دارند که نسبت به جمع‌آوری این صندوق‌ها اقدام نکرده‌اند.

مدیر کل مدیریت عملکرد و کیفیت شرکت پست در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره عنوان کرد: صندوق‌های پستی معرف و نمادی از پست محسوب شده و در حال حاضر برای دو منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

علی اکبر هادوی در توضیح کاربردهای این صندوق‌ها گفت: در گام اول صندوق‌های پستی برای مرسولات عادی مردم اعم از شهری / شهرستان / خارجه مورد استفاده قرار می‌گیرند که در این موارد با پرداخت هزینه پستی و الصاق تمبر بر روی پاکت نامه‌ها ارسال می‌شوند.

وی همچنین این صندوق‌ها را محلی امن برای اسناد ، مدارک ، اوراق هویتی و ... که مفقود شده‌اند دانست و افزود:بدین ترتیب این اوراق توسط یابندگان در صندوق‌های پستی سطح شهر انداخته می‌شوند و برهمین اساس صنادیق پستی معابر عمومی بدلیل استفاده عموم از سرویس پست عادی و همچنین امکان برگشت مدارک مفقودی به صاحبان آنان از طریق سرویس پست یافته ،همچنان در سطح شهر باقی خواهد بود.

هادوی ادامه داد: اکنون بالغ بر 1000 صندوق پستی در سطح استان تهران وجود دارد و در موارد متعدد با نهادهایی مانند شهرداری نیز درگیر شده‌ایم تا جلوی حذف برخی صندوق‌ها به دلیل ساخت‌وسازهای شهری را بگیریم.

وی با بیان این‌که هر صندوق پستی دارای یک شناسنامه است و نامه‌های درون آن بر اساس اطلاعیه نصب شده بر روی صندوق و بر حسب موقعیت جغرافیائی و مکانی صندوق بصورت همه روزه یا  یک روز در میان و اغلب عصر و شب جمع آوری می‌شوند، گفت: در حال حاضر در شهری مانند تهران حدود 1500 صندوق پستی معابر عمومی وجود دارد و به‌طور متوسط ماهانه 10 میلیون مرسوله عادی در آنها انداخته می‌شود.

هادوی همچنین اظهار کرد: البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که به مرور  زمان مردم ترجیح می‌دهند از خدماتی که سرعت بیشتری برای آنها فراهم می‌کند استفاده کنند، برهمین اساس شاید میزان استفاده از شیوه پست عادی نسبت به سایر شیوه‌های پستی تا حدی کمتر مورد توجه قرار گیرد، چرا که طی این سال‌ها نوع رفتار مصرف‌کنندگان نیز تغییر کرده است.

مدیر کل مدیریت عملکرد و کیفیت شرکت پست در پایان یادآور شد: اکنون در برخی کشورها مانند مالزی همچنان سنت‌هایی مانند ارسال کارت‌های پستال وجود دارد و برهمین اساس در عید فطر امسال حدود 50 میلیون کارت پستال در صندوق‌های پستی این کشور انداخته شد، اما در ایران کمتر چنین سرویسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ صندوق‌های پست

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 روز پیش ... صندوقهای پستی منصوبه در معابر عمومی زمانی مشتریان پروپاقرص خود را داشتند، اما طی سالهای اخیر با ورود فناوری و تغییرات صورت گرفته در شیوه ...صندوقهای پستی منصوبه در معابر عمومی زمانی مشتریان پروپاقرص خود را داشتند، اما طی سالهای اخیر با ورود فناوری و تغییرات صورت گرفته در شیوه زندگی ...4 روز پیش ... صندوقهای پستی منصوبه در معابر عمومی زمانی مشتریان پروپاقرص خود را داشتند، اما طی سالهای اخیر با ورود فناوری و تغییرات صورت گرفته در شیوه ...آپشن ها، رنگ و مدل و محل استفاده از ساعت را حتما از قبل تعیین کنید و با چشمانی باز و حواسی جمع در بازار حاضر شوید تا در زمان انتخاب و خرید به مشکل برنخورید یا ...در این سرویس پس از دریافت مرسوله از مشتریان به آنان رسید داده می شود. ..... 4- واحد هاي پستي پاسخنامه ها را از صندوق هاي پستي جمع اوري كرده و به نشاني متقاضي ار سال ...صندوقهای پستی منصوبه در معابر عمومی زمانی مشتریان پروپاقرص خود را داشتند، اما طی سالهای اخیر با ورود فناوری و تغییرات صورت گرفته در شیوه زندگی افراد، ...صندوقهاي پستي منصوبه در معابر عمومی زمانی مشتریان پروپاقرص خود را داشتند، اما طی سالهای اخیر با ورود فناوری و تغییرات صورت گرفته در شیوه زندگی افراد، ...صندوق های پستی جمع می شوند. صندوقهای پستی جمع میشوند؟ صندوقهاي پستي منصوبه در معابر عمومی زمانی مشتریان پروپاقرص خود را داشتند، اما طی سالهاي اخیر با ...صندوقهای پستی جمع میشوند؟ صندوقهاي پستي منصوبه در معابر عمومی زمانی مشتریان پروپاقرص خود را داشتند، اما طی سالهاي اخیر با ورود فناوری و تغییرات صورت ...3 روز پیش ... بایگانی برچسب ها : صندوقهای پستی جمع میشوند؟ ... شائبه ایجاد میشود که شاید وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید و بازار محصولات کشاورزی ...


کلماتی برای این موضوع

مقررات مربوط به اداره صندوق‌های بازنشستگی، …مقررات مربوط به اداره صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفتدریافت فایلهای مورد نیاز مدیریتها و دستگاه های …سیستم کنترل ساختار فایل پرداخت حقوق نسخه دریافت برنامه جمع آوری اطلاعات شاغلین ایستنا فناوری اطلاعاتبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور دستورالعمل‌های مبارزه با پولشوییدستورالعمل شناسایی متقاضیان خدمات بیمه‌ای به منظور مبارزه با پولشویی و جلوگیری از سازمان ملل متحد در ایران ایران در به عنوان یکی از اعضای بنیان ‌ گذار ملل متحد به روال انتخابات در آمریکا روال انتخابات در آمریکا اصلاح نظام انتخاباتی به اجرای قانون رأی گیری در آمریکا کمک روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات …مدیر روابط عمومی جمع آوری اطلاعات اخبار و آمار لازم به منظور تهیه بروشورها ومجلات جزییات خرید از و آمازون از طریق سایت یاتا شرکت یاتا با انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی اشتباه نکنید که در جست وجوی گوگل از دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین …صاف شدن طبیعی از طریق صاف شدن طبیعی ، میکروبهایی که بوسیله مواد آلی حمل می‌شوند آشنایی با مراحل معاینه فنی خودروجهت دریافت برگ معاینه فنی خودرو ، دارنده خودرو باید به یکی از مراکز معاینه فنی خودرو مالیات بر ارزش افزودهتعاریف،معافیتها،نحوه محاسبهمالیات بر ارزش افزودهتعاریف،معافیتها،نحوه محاسبه قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران – نرم افزار ایمیل نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت …نرم افزاراینترنت نرم افزار کاربردی در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشدنرم افزار با بکارگیری از بنی صدر از آغاز تا پایان گام به گام با سقوط اولین …بنی صدر از آغاز تا پایان گام به گام با سقوط اولین رئیس‌جمهوربورژوادر نتیجه چندین دهه عدم رعایت اصول حسابداری اکچوئری، صندوق‌های بازنشستگی در کشور با ابلاغ رئیس جمهور اجرایی شد متن کامل قانون الحاق …با ابلاغ رئیس جمهور اجرایی شد متن کامل قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و …دانشگاه تفرش به جمع دانشگاه دارای سیستم ابررایانه کشور پیوست نویسنده ارکان صابر نیازمندی ها مستند جالب جفت گیری حیوانات وحشیجفت گیری حیوانات شبکه تلوزیونی برای پاسخگویی به علاقه و حس کنجکاوی الف ذی حسابان و فیش های چند صد میلیونیدر روزهای اخیر و پس از موج خبری ایجاد شده در خصوص فیش های آن چنانی، متهمی جدید در این الف ۲۵ میلیون حقوق ناقابل مدیر دانشگاه آزاددر حالی که رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد از کارکردن عده‌ای در این دانشگاه به صورت



لینک منبع :صندوق‌های پستی جمع می‌شوند؟

صندوق‌های پستی جمع می‌شوند؟ - ایسنا www.isna.ir/news/95080905707/صندوق-های-پستی-جمع-می-شوند‏ - ذخیره شده 30 ا کتبر 2016 ... صندوق‌های پستی منصوبه در معابر عمومی زمانی مشتریان پروپاقرص خود را داشتند، اما طی سال‌های اخیر با ورود فناوری و تغییرات صورت گرفته در شیوه ... صندوق‌های پستی جمع می‌شوند؟ | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/بخش.../154901-صندوق-های-پستی-جمع-می-شوند‏ 30 ا کتبر 2016 ... صندوق‌های پستی منصوبه در معابر عمومی زمانی مشتریان پروپاقرص خود را داشتند، اما طی سال‌های اخیر با ورود فناوری و تغییرات صورت گرفته در شیوه ... صندوق های پستی جمع می شوند؟ - تی نیوز tnews.ir/news/c82573241467.html‏ - ذخیره شده 30 ا کتبر 2016 ... صندوق های پستی منصوبه در معابر عمومی زمانی مشتریان پروپاقرص خود را داشتند، اما طی سال های اخیر با ورود فناوری و تغییرات صورت گرفته در ... صندوق‌های پستی جمع می‌شوند؟ - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran-economy/صندوق...پستی-جمع-می-شوند/.../6041607/‏ 30 ا کتبر 2016 ... صندوق های پستی منصوبه در معابر عمومی زمانی مشتریان پروپاقرص خود را داشتند، اما طی سال های اخیر با ورود فناوری و تغییرات صورت گرفته در ... صندوق‌های پستی جمع می‌شوند؟ | همبانک hambank.ir/صندوق‌های-پستی-جمع-می‌شوند؟/‏ تبلیغات. یکشنبه 30 اکتبر 2016 - 04:21; کد خبر : 27947; مشاهده : 0 بازدید; اخبار · چاپ خبر : صندوق‌های پستی جمع می‌شوند؟ 57330032.jpg ... انتقال همه صندوق های پستی به آزمایشی با انتقال Exchange یکجا https://msdn.microsoft.com/.../ms.exch.ecp.emailmigrationwizardexchangelearnmore(v=exchsrvcs.149).aspx‏ - ذخیره شده این نوع انتقال، انتقال یکجا نامیده می شود زیرا به منظور آماده سازی انتقال کل سازمان ... برای انتقال فقط برخی از صندوق های پستی پیش فرض خود، باید یک انتقال مرحله ای انجام دهید. ... ممکن است مدت زمان کوتاهی طول بکشد تا این اطلاعات جمع آوری شود. معرفی خدمات پستی و روند اجرای خدمت - اداره کل پست استان بوشهر www.boushehr.post.ir/HomePage.aspx?TabID=3688‏ - ذخیره شده - مشابه در این سرویس پس از دریافت مرسوله از مشتریان به آنان رسید داده می شود. ..... 4- واحد های پستی پاسخنامه ها را از صندوق های پستی جمع اوری کرده و به نشانی متقاضی ار سال ... سیستم مکانیزه تخلیه صندوق های پست معابر کشور tapco1.com/.../سیستم%20مکانیزه%20تخلیه%20صندوق%20ها/.../سیستم%20مکانیزه%20تخلیه%20صندوق%20های%20پست%20م...‏ - ذخیره شده پایانه جمع آوری اطلاعات ابزاری است که، به کاربر این امکان را می‌دهد که اطلاعات لازم را بدون ... ثبت اطلاعات وضعیت صندوق پستی شامل مواردی همچون رنگ، پایه، در و قفل جهت ... شناسایی شده اند و ارتباط تخلیه گر با صندوق پست از طریق این کد انجام می شود. صندوق - ویکی‌واژه https://fa.wiktionary.org/wiki/صندوق‏ - ذخیره شده - مشابه جمع[ویرایش]. صنادی ... پستی جعبة کوچک شماره - داری است که در مناطق پستی برای توزیع مراسلات پستی شخصی یا حقوقی یا حقیقی به کار می‌رود. ... انگلیسی: Chest اگر به معنی صندوق یا صندوقچه که چیزی در آن نگهداری میشود باشد. انگلیسی: ... صندوق های پستی که زیر آب هستند+عکس tabnakbato.ir/fa/news/.../صندوق-های-پستی-که-زیر-آب-هستندعکس‏ - ذخیره شده 29 آوریل 2017 ... شهر ماهیگیری کوچک سوسامی در ژاپن اولین صندوق پستی زیر آب جهان را ... شده از صندوق های زیر آب در کیسه های پلاستیکی ضد آب جمع می شوند و مهر ...