مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

غواصی به دندان ها آسیب می رساند

[ad_1]

 

محققان می گویند؛

غواصی به دندان ها آسیب می رساند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷

 

غواصی

 

غواصی

 

مطالعه اخیر نشان می دهد که درد دندان و مسائل مربوط به دندان از مشکلات رایج در میان غواصان هستند.

به گزارش ستاره ها؛ در یک مطالعه بیش از ۴۰ درصد از یک گروه کوچک غواصان بررسی شدند و مشخص شد که آن ها در طی غواصی مشکلات دندانی را تجربه کرده اند.

احساس فشرده شدن که به عنوان barodontalgia شناخته می شود، یک اتفاق مشترک در میان آنها بود. دندان های آسیا اغلب منبع درد هستند و مدرسان غواصی که زمان زیادی را در آب کم عمق با نوسان فشار صرف می کنند، به احتمال زیاد مشکلات دندانی داشتند.
بنابراین غواصان ممکن است هر زمانی که زیر آب می روند، برخی از دردهای دندانی را تجربه کنند. این مطالعه هشدار می دهد که قبل از غواصی، اطمینان حاصل شود که پوسیدگی ها و آسیب دیدگی های دندان ترمیم یابد.
دانشگاه بوفالو در بیانیه ای گفت که درد دندان و همچنین درد فک یا لثه ممکن است ناشی از فشار دادن دندان ها به دلیل فشار نوسان آب باشد.
وینیشا رانا، پژوهشگر ارشد و دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه بوفالو که با پژوهشگران دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی روچستر نیز همکاری دارد، در بیانیه دانشگاه اعلام کرد: «بررسی های پزشکی که قبل از گرفتن مجوز غواصی از یک فرد به عمل می آید، شامل سلامت دندان ها نمی شود. اما هر گونه اختلال در دهان به طور بالقوه می تواند احتمال آسیب دیدن غواص را افزایش دهد.»

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین ورزش‌ها در بارداری سه ماهه اول و سوم بارداری بسیار حساس می باشند بنابراین از انجام خودسرانه ورزش در این سراب ارضای جنسی با فیلم های پورنو زیباشهرپیشنهادمهدی جابری؛ تبیان بزرگنمایی، صداهای ساختگی، سکوت های فریب دهنده، اندام خشن، دست های بازیگر پیشکسوت طنز ایران درگذشت بیوگرافیباقر صحرارودی که به مدت ۲ سال پس از سکته مغزی در بستر بیماری بود، شب گذشته و مقارن با سرنوشت قانون جامع از زبان رئیس فراکسیون ایثارگرانبسم تعالی عزیزان ایثارگرچرایکی از شما به میزان وام مسکن تصویب شده اعتراض نکرد؟؟؟؟؟پول نیوز این کارشناس اقتصادی معتقد است هدفمندی یارانه ها در مدتی که اجرا شد نتوانست به اهداف اولدوز توریسم، تور باکو ، تور سرعین ، ستاره صنعت …تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشدآگهی استخدام قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاءص‏ …آگهیاستخدامقرارگاهبه اطلاع میرساند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ص به منظور شناسایی و جذب بارداری شیرین صفحه بارداری هفته به هفته هفته شمارش هفته های حاملگی از روز اول آخرین پریود شروع می شود دکتر بیژن فروغ ضایعات نخاعی و سلولهای بنیادی و …شما به عنوان یک فردمبتلابه آسیب نخاعی، احتمالا نیاز دارید که درهفته های اول بهترین ورزش‌ها در بارداری از مادرانی که به کوه پیمایی علاقه دارند، توصیه می شود که به ارتفاعات بالا نروند، زیرا در سراب ارضای جنسی با فیلم های پورنو زیباشهر پیشنهاد مهدی جابری؛ تبیان بزرگنمایی، صداهای ساختگی، سکوت های فریب دهنده، اندام خشن، دست های بی بازیگر پیشکسوت طنز ایران درگذشت بیوگرافی «باقر صحرارودی» که به مدت ۲ سال پس از سکته مغزی در بستر بیماری بود، شب گذشته و مقارن با اولین سرنوشت قانون جامع از زبان رئیس فراکسیون ایثارگران بسم تعالی عزیزان ایثارگرچرایکی از شما به میزان وام مسکن تصویب شده اعتراض نکرد؟؟؟؟؟ پول نیوز این کارشناس اقتصادی معتقد است هدفمندی یارانه ها در مدتی که اجرا شد نتوانست به اهداف تعیین اولدوز توریسم، تور باکو ، تور سرعین ، ستاره صنعت گردشگری تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشد آگهی استخدام قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاءص‏ آخرین مهلت آگهیاستخدامقرارگاه به اطلاع میرساند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ص به منظور شناسایی و جذب نیروهای بارداری شیرین صفحه بارداری هفته به هفته هفته شمارش هفته های حاملگی از روز اول آخرین پریود شروع می شود دکتر بیژن فروغ ضایعات نخاعی و سلولهای بنیادی و شوان و ترمیم شما به عنوان یک فردمبتلابه آسیب نخاعی، احتمالا نیاز دارید که درهفته های اول بعدازآسیب قیمت سیم کشیدن دندان ها سفید کردن دندان ها عکس با کیفیت از دندان ها فاصله بین دندان ها انواع دندان ها تصاویر دندان ها نمایش شماره دندان ها رفع زردی دندان ها



لینک منبع :غواصی به دندان ها آسیب می رساند

غواصی به دندان ها آسیب می رساند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../غواصی-به-دندان-ها-آسیب-می-رساند‎Cached8 ژانویه 2017 ... مطالعه اخیر نشان می دهد که درد دندان و مسائل مربوط به دندان از مشکلات رایج در میان غواصان هستند. غواصی به دندان ها آسیب می رساند - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/08/1598241 8 ژانویه 2017 ... مطالعه اخیر نشان می دهد که درد دندان و مسائل مربوط به دندان از مشکلات رایج در میان غواصان هستند. غواصی به دندان ها آسیب می رساند | رکنا www.rokna.ir/بخش-رک.../236609-غواصی-به-دندان-ها-آسیب-می-رساند‎Cached8 ژانویه 2017 ... رکنا: مطالعه اخیر نشان می دهد که درد دندان و مسائل مربوط به دندان از مشکلات رایج در میان غواصان هستند. غواصی به دندان ها آسیب می رساند - خبرلند khabarland.com/news/28292/غواصی-به-دندان-ها-آسیب-می-رساند‎Cached8 ژانویه 2017 ... غواصی به دندان ها آسیب می رساند سلامت نیوز:مطالعه اخیر نشان می دهد که درد دندان و مسائل مربوط به دندان از مشکلات رایج در میان غواصان هستند. به گزارش ... میهن مگ - غواصی به دندان ها آسیب می رساند https://mihanmag.com/post/.../غواصی_به_دندان_ها_آسیب_می_رساند‎Cached15 مه 2017 ... غواصی در دندان ها می تواند آسیب یک مطالعه اخیر نشان می دهد که درد دندان و مسائل مربوط به مشکلات دهان و دندان شایع در میان غواصان. در این گزارش در یک ... غواصی به دندان ها آسیب می رساند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../غواصی-به-دندان-ها-آسیب-می-رساند/‎Cachedغواصی به دندان ها آسیب می رساند. مطالعه اخیر نشان می دهد که درد دندان و مسائل مربوط به دندان از مشکلات رایج در میان غواصان هستند. در یک مطالعه بیش از ۴۰ درصد از یک ... تابش کوثر - ارسال این مطلب به دوستان - غواصی به دندان ها آسیب می رساند tabeshekosar.ir/sdcdk50o.yt0f56a22y.html چند رسانه ای. کلیپ تصویری · کلیپ صوتی · گزارش تصویری. ارسال این مطلب به دوستان. (( غواصی به دندان ها آسیب می رساند )) ... غواصی به دندان ها آسیب می رساند - فردا نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/148409280084041 11 ژانویه 2017 ... مطالعه اخیر نشان می دهد که درد دندان و مسائل مربوط به دندان از مشکلات رایج در میان غواصان هستند. - فردا نیوز. غواصی به دندان ها آسیب می رساند - سلامت نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31112986 8 ژانویه 2017 ... غواصی به دندان ها آسیب می رساند. سلامت نیوز :مطالعه اخیر نشان می دهد که درد دندان و مسائل مربوط به دندان از مشکلات رایج در میان غواصان هستند. به ... غواصی به دندان ها آسیب می رساند - وب نگین | دمادم https://damadam.ir/news/غواصی-به-دندان-ها-آسیب-می-رساند/7018177 مطالعه اخیر نشان می دهد که درد دندان و مسائل مربوط به دندان از مشکلات رایج در میان غواصان هستند. به گزارش مهر، در یک مطالعه بیش از ۴۰ درصد از ...