مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کیوی را با پوست نخورید

[ad_1]
کیوی را با پوست نخورید

خبرگزاری آریا - کیوی, خواص کیوی, تغذیه سالم
یک کارشناس تغذیه معتقد است: مصرف کیوی با پوست برای دستگاه گوارش مناسب نیست و می‌تواند ورم معده را به همراه داشته باشد.
کیوی یکی از مهمترین میوه‌هایی است که در فصل پاییز در دسترس است و به دلیل محتوای بالای ویتامین C برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.
وی استحکام لثه و کاهش کلسترول، اسید اوریک و تری‌گلیسیرید را از دیگر اثرات مصرف کیوی دانست.

این کارشناس تغذیه با اشاره به وجود آنزیم‌هایی برای هضم غذا و پروتئین در کیوی، خاطرنشان کرد: اگر کیوی بعد از غذا مصرف شود می‌تواند به هضم غذا کمک کند.
آنتی اکسیدان موجود در کیوی می تواند از انواع سرطان ها خصوصا سرطان دستگاه گوارش پیشگیری نماید.

وی در خصوص دانه‌های سیاه موجود در کیوی گفت: این دانه‌ها به دلیل فیبر بسیار بالایی که دارند برای افرادی که دچار یبوست هستند نقش ملین دارد و استفاده از آن قبل از خواب می تواند به حرکات دودی دستگاه گوارش کمک کند.

این کارشناس تغذیه با بیان اینکه مصرف دو عدد کیوی متوسط در روز معادل یک واحد میوه با 60 کالری انرژی است، ادامه داد: البته مصرف زیاد از حد کیوی می‌تواند برای دستگاه گوارش مشکلاتی ایجاد کند.
شیرمستی با تاکید بر اینکه مصرف کیوی برای کودکان زیر یکسال توصیه نمی‌شود، افزود: این میوه ممکن است حساسیت زا باشد.

وی تصریح کرد: در تب سنتی کیوی میوه‌ای صفرابر است و به همین دلیل مصرف زیاد آن برای افرادی که سنگ صفرا دارند توصیه نمی‌شود.
این کارشناس تغذیه در خصوص افرادی که کیوی را با پوست مصرف می کنند، گفت: مصرف کیوی با پوست برای دستگاه گوارش مناسب نیست و اگرچه توصیه می شود اکثر میوه‌ها با پوست مصرف شوند، اما این برای میوه‌هایی است که پوست نازک و نرم دارند.
منبع:isna.ir




[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مطب دکتر رامین عالی نژاد دکترا پزشکی عمومی اصفهان…دکتراپزشکی عمومیبا سلام خدمت دکتر عالی نژاد دکتر امیر حسین فتحی هستم و الان به جهت ریزش مو مدته یکسال مطب دکتر رامین عالی نژاد دکترا پزشکی عمومی اصفهان … دکترا پزشکی عمومی با سلام خدمت دکتر عالی نژاد دکتر امیر حسین فتحی هستم و الان به جهت ریزش مو مدته یکسال هست که انگور را با چه باید خورد قهوه را با چی بخوریم خدایا عاشقان را با غم عشق خوبی را با بدی جواب دادن این فصل را با من بخوان باد ما را با خود خواهد برد لحظه ها را با تو بودن حیفا را با موشک میزنیم



لینک منبع :کیوی را با پوست نخورید

کیوی را با پوست نخورید - ایسنا www.isna.ir/news/92080300904/کیوی-را-با-پوست-نخورید‎Cached25 ا کتبر 2013 ... یک کارشناس تغذیه معتقد است: مصرف کیوی با پوست برای دستگاه گوارش مناسب نیست و می‌تواند ورم معده را به همراه داشته باشد. کیوی را با پوست نخورید - بیتوته www.beytoote.com/health/nutrition/kiwi-fruit2-skin.html‎Cached Similarتقویت سیستم ایمنی بدن استحکام لثه کاهش کلسترول خون , تب سنتی , کیوی, خواص کیوی , تغذیه سالم , دستگاه گوارش , ورم معده , ویتامین C , کیوی را با پوست بخوریم یا بدون پوست؟ - تبیان article.tebyan.net/.../کیوی-را-با-پوست-بخوریم-یا-بدون-پوست-‎Cached30 مه 2013 ... یکی از سوالاتی که این روزها در مورد مصرف کیوی مطرح می باشد این است که بهتر است کیوی را با پوست بخوریم یا پوست کنده؟ نکته مهمی که درباره ... هرگز این میوه را با پوست نخورید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/6033024/هرگز-این-میوه-را-با-پوست-نخورید‎Cachedیکی از محبوب‌ترین میوه‌های جالیزی به دلیل طعم و خواص درمانی فوق العاده خیار است، اما کشت صنعتی این میوه باعث شده تا خوردن آن با پوست از نظر پزشکی مردود اعلام ... کیوی را با پوست نخورید - آکا www.akairan.com/health/vegetable-health/2013102812721.html‎Cachedخواص سبزیجات,مصرف کیوی با پوست,خواص کیوی ,خواص دارویی کیوی ,فواید کیوی ,خاصیت کیوی ,کیوی در طب سنتی ,فواید درمانی کیوی ,مضرات کیوی ,فوائد ... میوه‌هایی که باید با پوست بخورید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../میوه‌هایی-که-باید-با-پوست-بخورید‎Cached Similar21 ا کتبر 2013 ... شاید افرادی را سراغ داشته باشید که کیوی را با پوست می خورند اما احتمالاً تعداد آنها از انگشتان دست بیشتر نیست. ... این افراد پوست میوه ها را نخورند کیوی را با پوست نخورید - پرسیار porsyar.com/11169755 مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری خبرگزاری آریا: کیوی را با پوست نخورید · منبع این خبر، وبسایت www.aryanews.com است و سایت «دبلیوخبر» مسئولیتی در ... خواص کیوی-کیوی را با پوست بخوریم یا نخوریم؟-پرشین پرشیا www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid...65...‎Cached Similar1 ژوئن 2013 ... خواص کیوی-کیوی را با پوست بخوریم یا نخوریم؟,در باره خواص کیوی,این مساله حساسیت، در مورد پوست کیوی هم به شدت مطرح است. یعنی از آنجا که ... کیوی را با پوست نخورید - نیک صالحی پرتال سرگرمی، روانشناسی ... www.niksalehi.com/taghzie/کیوی-را-با-پوست-نخورید.html این کارشناس تغذیه با اشاره به وجود آنزیم‌هایی برای […] کیوی را با پوست نخورید. کیوی یکی از مهمترین میوه‌هایی است که در فصل پاییز در دسترس است و به دلیل ... خبرگزاری آریا - کیوی را با پوست نخورید www.aryanews.com/News/.../کیوی-را-با-پوست-نخورید‎Cached15 ژانویه 2017 ... ظ. کیوی را با پوست نخورید. خبرگزاری آریا - کیوی, خواص کیوی, تغذیه سالم یک کارشناس تغذیه معتقد است: مصرف کیوی با پوست برای دستگاه ...