مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی

[ad_1]

وب‌سایت چطور - میلاد حمیدی: خیلی از فروشنده‌ها تلفن را مثل لنگری سنگین می‌بینند که هنگام تماس با یک مشتری بالقوه باید به سختی آن را بالا بکشند. تلفن بعضی از آنها آنقدر بی‌استفاده مانده که تار عنکبوت بسته اســت و بعضی دیگر هم فکر می‌کنند اگر به گوشی دست بزنند، دچار برق‌گرفتگی می‌شوند. همه‌ی آنها از این می‌ترسند که مشتری تلفن را به رویشان قطع کند. در این مطلب شما را با ۸ نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی آشنا می‌کنیم.به نظر می‌رسد افراد خیلی کمی آنقدر شجاع باشند که خود را در این شرایط قرار دهند. این افراد به خاطر کسب چنین تجربیات دردناک اما زودگذری توانسته‌اند منافع پایداری را کسب نمایند.

 

 8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی

با داشتن نگرش مثبت و توجه کافی به اتفاقات، هر تلفنی که به روی شما قطع می‌شود با تجربه‌ای آموزنده همراه خواهد بود. می‌آموزید که چه بگویید و کِی زنگ بزنید. شما با هر پاسخ منفی باید تحلیلی سریع از وضعیت داشته باشید تا از این تجربه سود ببرید. به جای اینکه بگذارید نگرشتان آسیب ببیند، باید با خود بگویید «خب، این روش جواب نداد، روش بهتر برای برقراری ارتباط چیست؟»

شما همگام با ایجاد تغییرات رفتاری صحیح خیلی زود تماس‌های تلفنی خوبی برقرار خواهید کرد و کمتر تلفن را به روی‌تان قطع می‌کنند. برای اینکه زمان کمتری صرف یادگیری کنید، در اینجا به ۸ نکته که باید هنگام برقراری تماس کاری در نظر داشته باشید، اشاره می‌کنیم.


۱. مثل یک حرفه‌ای سلام و احوال‌پرسی کنید

با یک سلام خشک و خالی، یک نفس بدون اینکه به طرف مقابل اجازه‌ی صحبت بدهید، وارد بحث ارائه‌ی تلفنی خود نشوید. نحوه‌ی سلام کردن شما بر رسمیت بخشیدن به کارتان تاثیر می‌گذارد. به‌جای اینکه مثل بقیه تنها به گفتن سلام اکتفا کنید، در ابتدای مکالمه، با اشاره به نام فرد مقابل، خود را متفاوت و حرفه‌ای نشان بدهید. برای مثال بگویید «صبح بخیر، آقای اسمیت» یا «عصر بخیر، خانوم جونز».

 

 8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی

۲. خود و شرکت‌تان را معرفی کنید

«من سالی اسمیت از شرکت اِی‌بی‌سی هستم. ما یک شرکت محلی هستیم که تخصص‌مان این اســت به کسب‌وکارهایی مثل شما کمک کنیم پول کمتری خرج کنید.» خیلی به جزئیات نپردازید و به محصول خود اشاره نکنید. چون با این کار به طرف مقابل اجازه می‌دهید که بگوید «ما از چیزی که داریم راضی هستیم، به هر حال ممنون.» و تلفن را قطع کند. شما با ارائه‌ی یک معرفی کلی و اشاره به یکی از منافع استفاده از محصول‌تان، حس کنجکاوی مشتری را تحریک می‌کنید و او را بیشتر روی خط نگه می‌دارید.


۳. قدردانی خود را نشان دهید

همیشه از مشتری بالقوه‌ی خود به خاطر زمانی که از یک روز کاری پرمشغله به شما اختصاص داده اســت تشکر کنید، به شکلی به او بفهمانید که با این گفتگوی تلفنی وقتش تلف نخواهد شد. بگویید «می‌خواهم از اینکه پاسخگوی تماس من بودید تشکر کنم. این تماس بسیار کوتاه خواهد بود و بعد می‌توانید به برنامه‌های خود برسید.» نگویید که فقط یک لحظه از وقت‌شان را خواهید گرفت چون این احساس به شنونده تلقین می‌شود که شما کاملا وقت‌شان را خواهید گرفت و دلشان می‌خواد شما را از سر باز کنند.


۴. هدف تماس خود را بیان کنید

بهترین کار این اســت که هدف‌تان را با طرح یک پرسش بیان کنید: «اگر ما بتوانیم روشی برای بهبود کیفیت محصول شما با هزینه‌ای پایین‌تر نشان دهیم، آیا مایل هستید راجع به آن بیشتر بدانید؟» به احتمال فراوان پاسخ پرسش شما بله اســت. در اینجا، این فرصت به شما دست خواهد داد تا با مشتری قرار ملاقات بگذارید یا از او اجازه بگیرید که اطلاعات بیشتری را پشت تلفن در اختیارش قرار دهید. در این مرحله شما هنوز در فرایند بازاریابی محصول خود قرار نگرفته‌اید بلکه در حال عرضه‌ی چیزی هستید که محصول شما انجام می‌دهد.

 

 8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی

۵. قرار یک ملاقات را بگذارید

از مشتری تاییدیه‌ی یک ملاقات رو‌ در رو یا ویدئوکنفرانس را بگیرید تا محصول خود را به طور کامل ارائه نمایید. اگر او علاقمند به این ملاقات در اسرع وقت بود، به سرعت شرایط را فراهم آورید.


۶. اگر ملاقات رو در رو مناسب‌ترین راه در قدم بعدی بود، از استراتژی پیشنهاد گزینه‌ی جایگزین بهره بگیرید

به مشتری دو وقت را پیشنهاد دهید «آقای جانسون، من می‌توانم ساعت دو و ربع امروز در دفتر شما باشم یا اگر با برنامه‌های شما تداخلی ندارد نظرتان با فردا ساعت نه و چهل و پنج چطور اســت؟» هرگز نگویید «کی می‌توانیم با هم ملاقات داشته باشیم؟» وقتی از استراتژی گزینه‌ی جایگزین استفاده می‌کنید، بر زمان قرار ملاقات کنترل پیدا خواهید کرد. و به این نکته توجه کنید که درخواست ملاقات در خارج از ساعات کاری توجهات را به شما جلب خواهد کرد. با این کار شما خود را فروشنده‌ای وقت‌شناس نشان خواهید داد که برای وقت خود احترام قائل اســت. کافی اســت امتحان کنید.

 

8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی

۷. به خاطر گفتگوی تلفنی و قرار ملاقات از آنها تشکر کنید

مجددا تاییدیه‌ی تاریخ، زمان و محل ملاقات را بگیرید. در صورت لزوم آدرس محل ملاقات را درخواست کنید. به اطلاع مشتری برسانید که برای استفاده‌ی هر چه بهتر از زمانی که با هم خواهید داشت چه مقدماتی فراهم خواهید آورد. اطلاعات تماس را به این شکل در اختیارشان قرار دهید: «اگر پیش از ملاقات موضوعی پیش آمد که لازم بود به من اطلاع دهید، با شماره‌ی ۱۲۱۲ ۵۵۵ (۰۲۱۲) تماس بگیرید.»


۸. پیگیر باشید

اگر قرار ملاقات در چند روز آینده خواهد بود، به سرعت یک نامه‌ی تاییدیه‌ی ملاقات بفرستید. اگر قرار ملاقات فردا بود، یک ایمیل تاییدیه‌ی کوتاه و با لحنی بانشاط بفرستید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 سپتامبر 2016 ... در این مطلب شما را با ۸ نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی آشنا میکنیم.به نظر میرسد افراد خیلی کمی آنقدر شجاع باشند که خود را در این شرایط ...6 سپتامبر 2016 ... فروش تلفنی, بازاریابی, موفقیت روش هایِ حرفه ای بَرای بازاریابی تلفنیدر این مطلب شما را با ۸ نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی آشنا ...8 سپتامبر 2016 ... در این مطلب شما را با ۸ نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی آشنا می کنیم.به نظر می رسد افراد خیلی کمی آنقدر شجاع باشند که خود را در این شرایط ...بازاریابی تلفنی یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد و جذب مشتری است. به همین بهانه قصد داریم در این مطلب شما را با 8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی ...6 سپتامبر 2016 ... همه ی آنها از این می ترسند که مشتری تلفن را به رویشان قطع کند. در این مطلب شما را با 8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی آشنا می کنیم .خیلی از فروشندهها تلفن را مثل لنگری سنگین میبینند که هنگام تماس با یک مشتری بالقوه باید به سختی آن را بالا بکشند. تلفن بعضی از آنها آنقدر بیاستفاده مانده.آکاایران: حکم ارتباط تلفني و چت با زن شوهر دار به گزارش آکاایران: رابطه ی نامشروع از طریق تلفن و چت با زن شوهردار چه حکمی دارد؟ آیا توبه ی من قبول می شود؟6 سپتامبر 2016 ... در این مطلب شما را با ۸ نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی آشنا میکنیم.به نظر میرسد افراد خیلی کمی آنقدر شجاع باشند که خود را در این شرایط ...8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی ... 5 نکته ی ریز در مرورگر Internet Explorer -آکاحتماً,شما,هم,تاکنون,با,مروگر,اینترنت,اکسپلورر,کار,کردهاید.,مطمئمناً,نکات ...6 سپتامبر 2016 ... چطور میلاد خیلی فروشندهها را لنگری میبینند هنگام با مشتری باید سختی را بکشند. بعضی آنها بیاستفاده که عنکبوت است بعضی هم میکنند به ...


کلماتی برای این موضوع

چند نکته روانشناسی برای موفقیت در مصاحبه …چندنکتهروانشناسیبرایچند نکته روانشناسی برای موفقیت در مصاحبه استخدامی شغلی این قواعد به جویندگان کار کسب درآمد از اینترنت در ایران آموزش بازاریابی و …کسبدرآمدازاینترنتدرایراناین مطلب را از دست ندهید نکته برای بهبود تبلیغ نویسی در وبدوره شطرنج فروش مدیر سبزدورهشطرنجفروشمی‌خواهم در این دوره ثبت‌نام کنم و فروشمان افزایش یابد چرا اغلب فروشندگان با شرکت خوشفکری رموز موفقیترموز موفقیت و گفته های الهام بخش کارآفرینان موفق ایران و جهان از زبان خود آنان فقط در خوشفکری ارزش آفرینی برای ایده ها و کمک به …ارزش آفرینی برای ایده ها و کمک به کارآفرینان، کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها پارک بازاریابی ایران افزایش رضایت مشتری و کسب …هفت راه افزایش فروش در فروشگاه های بزرگ آیا تاکنون برای خرید و تهیه ملزومات مورد نیاز محمود معظمی نوابغ فروش روانشناسی فروش آموزش …دورهایآموزشیچرا شرکت در دورۀ نوابغ فروش برای شما ضروری است؟ محمود معظمی به‌درستی معتقد استمدیریت بازاریابی اهمیت ، ضرورت و فواید تحقیقات بازاریابیتحقیقات و بازاریابی سیستمهای اطلاعات بازاریابی سیستمهای اطلاعات بازاریابی ویژگی یک کارشناس فروش حرفه ایدیگر سالهاست زمان آن گذشته که در دفتر کار خود بنشینید تا مشتری به سراغ شما بیاید دکتری مدیریت بازرگانی دکتریمدیریتبازاریابیدکتری مدیریت بازرگانی به دلایل گوناگون نمی توان واژه مدیریت را به سادگی تعریف کرد



لینک منبع :8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی

8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../8-نکته-برای-موفقیت-در-بازاریابی-تلفنی‎Cached6 سپتامبر 2016 ... در این مطلب شما را با ۸ نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی آشنا می‌کنیم.به نظر می‌رسد افراد خیلی کمی آنقدر شجاع باشند که خود را در این شرایط ... 8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی - نمایش محتوا - افق کویر www.ofogh-kavir.com/.../-/8-نکته-برای-موفقیت-در-بازاریابی-تلفنی‎Cached1 نوامبر 2016 ... در این مطلب شما را با ۸ نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی آشنا می‌کنیم.به نظر می‌رسد افراد خیلی کمی آنقدر شجاع باشند که خود را در این شرایط ... - رمز موفقیت در بازاریابی تلفنی اینجاست - چه خبر www.chekhabar.ir/.../رمز-موفقیت-در-بازاریابی-تلفنی-اینجاست‎Cached13 سپتامبر 2016 ... بازاریابی تلفنی یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد و جذب مشتری است. به همین بهانه قصد داریم در این مطلب شما را با 8 نکته برای موفقیت در ... 8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی | خیلی از فروشنده ها - قطره www.ghatreh.com/news/.../نکته-برای-موفقیت-بازاریابی-تلفنی 7 سپتامبر 2016 ... تلفن بعضی از آنها آنقدر بی استفاده مانده که تار عنکبوت بسته است و بعضی دیگر هم فکر [&] نوشته 8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی ... نکاتی برای موفقیت در بازاریابی تلفنی - بیتوته www.beytoote.com/.../tips1-success-telemarketing1.html‎Cachedبازاریابی تلفنی یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد و جذب مشتری است. به همین بهانه قصد داریم در این مطلب شما را با 8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی ... ترفندهای موفقیت در بازاریابی تلفنی - نمناک namnak.com/بازاریابی-تلفنی.p36712‎Cachedبازاریابی تلفنی و موفقیت در بازاریابی تلفنی و جذب مشتری در بازاریابی تلفنی ... برای اینکه زمان کمتری صرف یادگیری کنید، در اینجا به 8 نکته که باید هنگام ... 8 نکته ی کوتاه و کاربردی برای موفقیت در بازاریابی وب سایت های ... blog.sepehrcc.com/DocsPage.aspx?dId=70 19 فوریه 2014 ... 8 نکته ی کوتاه و کاربردی برای موفقیت در بازاریابی وب سایت های ... تعداد تماس های تلفنی، افزایش تعداد فروش ، بیشتر کردن تبلیغات و. ده نکته برای بازاریابی تلفنی موفق | مدیر سبز modiresabz.com/ده-نکته-برای-بازاریابی-تلفنی-موفق/‎Cached Rating: 4.2 - 25 votes بازاریابی تلفنی یکی از مهم‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های جذب مشتری است. ۱. در ساعات کاری ، تماسهای تلفنی شخصی را به حداقل برسانید. با انجام اینکار ، فروشتان ... 8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی | خبر فارسی 7.khabarfarsi.com/u/24809805 6 سپتامبر 2016 ... 8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی ... بهینه سازی موتور جستجو یک وب سایت حرفه ای داشته باشید Reviewed by دقیقه on Sep 8 Rating: 5.0 ... 29 نکته و ویژگی فروشندگی و پاسخ‌گویی تلفنی (بخش اول) - آموزش ... telebazaryabi.com/29-فروشندگی-و-پاسخ‌گویی-تلفنی-1/‎Cached23 دسامبر 2016 ... نکته : اولین پیش‌نیاز در فروش تلفنی فن بیان مناسب و گوش دادن ... من الآن می‌خواهم یک بازاریابی تلفنی موفق داشته باشم، آراسته بودن، لبخند زدن ...