مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

محکومیت 5 ساله جوان روسی برای بازی پوکمون‌گو +عکس

[ad_1]

جوان روسی به جرم بازی پوکمون‌گو در کلیسا به ۵ سال حبس محکوم شد.

به گزارش مشرق، یک جوان روسی که از شکار پوکمون در کلیسا فیلم گرفته بود و در سایت یوتیوب به اشتراک گذاشته بود به 5 سال حبس محکوم شد.
 
بر اساس گزارش آبزرور، «روسلان سوکولوفسکی»(Ruslan Sokolovsky) ابتدا به تالار کلیسای شهر «یکاترینبورگ» می‌رود و از بازی خود و شکار پوکمون در کلیسا فیلم می‌گیرد و سپس آن را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد.
«روسلان» که ویدئوی به اشتراک گذاشته‌اش تاکنون بیش از 900 هزار بار در فضای مجازی دیده شده اســت ابتدا به 2 ماه و سپس به 5 سال حبس به دلیل توهین به مقدسات محکوم شد.
 
وی در رابطه با این موضوع گفته اســت که فکر نمی‌کردم بردن یک گوشی هوشمند به کلیسا و یا بازی کردن در کلیسا جرم محسوب شود.
کمیته تحقیقات محلی پلیس روسیه در این رابطه گفته اســت که این جوان 21 ساله موجب تحریک و برانگیختن نفرت عمومی شده و به مقدسات توهین کرده اســت.
 «ولادیمیر لگویدا»(Vladimir Legoyda) سخنگوی کلیسای ارتدوکس روسیه «روسلان» را یک وبلاگ‌نویس جوان شناخته‌شده معرفی کرد که در سبک‌ روزنامه هتاک «شارلی‌ابدو» فعالیت می‌کند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 سپتامبر 2016 ... جوان روسی به جرم بازی پوکمونگو در کلیسا به 5 سال حبس محکوم شد.جوان روسی به جرم بازی پوکمونگو در کلیسا به ۵ سال حبس محکوم شد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یک جوان روسی که از شکار پوکمون در کلیسا فیلم ...جوان روسی به جرم بازی پوکمونگو در کلیسا به 5 سال حبس محکوم شد.6 سپتامبر 2016 ... جوان روسی به جرم بازی پوکمونگو در کلیسا به ۵ سال حبس محکوم شد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یک جوان روسی که از شکار ...جوان روسی به جرم بازی پوکمونگو در کلیسا به ۵ سال حبس محکوم شد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یک جوان روسی که از شکار پوکمون در کلیسا فیلم ...6 سپتامبر 2016 ... جوان روسی به جرم بازی پوکمونگو در کلیسا به ۵ سال حبس محکوم شد.یک جوان روسی که از شکار پوکمون در کلیسا فیلم گرفته بود و در سایت ...جوان روسی به جرم بازی پوکمونگو در کلیسا به ۵ سال حبس محکوم شد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یک جوان روسی که از شکار پوکمون در کلیسا فیلم ...به گزارش مشرق، یک جوان روسی که از شکار پوکمون در کلیسا فیلم گرفته بود و در سایت یوتیوب به اشتراک گذاشته بود به 5 سال حبس محکوم شد. بر اساس گزارش ...جوان روسی به جرم بازی پوکمونگو در کلیسا به 5 سال حبس محکوم شد. - خبرگزاری تسنیم.


کلماتی برای این موضوع

اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاز پوریا تا سارا؛ ذبح اخلاق برای اخلاق دستگیری باندهای کلاهبرداری و سرقت کلان در البرزخبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسوشا مشکلی برای بازی در ایران ندارد اعلام اسامی محرومان هفته دوازدهم لیگ برتر



لینک منبع :محکومیت 5 ساله جوان روسی برای بازی پوکمون‌گو +عکس

Images for محکومیت 5 ساله جوان روسی برای بازی پوکمون‌گو +عکس محکومیت 5 ساله جوان روسی برای بازی پوکمون‌گو +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../محکومیت-5-ساله-جوان-روسی-برای-بازی-پوکمون-گو-عکس 6 سپتامبر 2016 ... جوان روسی به جرم بازی پوکمون‌گو در کلیسا به ۵ سال حبس محکوم شد. محکومیت 5 ساله جوان روسی برای بازی پوکمون‌گو +عکس www.yjc.ir/fa/.../محکومیت-5-ساله-جوان-روسی-برای-بازی-پوکمون‌گو-عکس 6 سپتامبر 2016 ... جوان روسی به جرم بازی پوکمون‌گو در کلیسا به ۵ سال حبس محکوم شد. محکومیت 5 ساله جوان روسی برای بازی پوکمون‌گو +عکس payeshonline.com/.../محکومیت-ساله-جوان-روسی-برای-بازی-پوکمون‌گو-+عکس‎Cached6 سپتامبر 2016 ... جوان روسی به جرم بازی پوکمون‌گو در کلیسا به ۵ سال حبس محکوم شد. محکومیت, پوکمون گو, روسیه, فضای مجازی, محکومیت 5 ساله پسر جوان برای بازی پوکمون‌گو +عکس | پارس نیوز vista.ir/.../محکومیت-5-ساله-پسر-جوان-برای-بازی-پوکمون‌گو-عکس‎Cachedجوان روسی به جرم بازی پوکمون‌گو در کلیسا به ۵ سال حبس محکوم شد. صراط‌نیوز - "پوکمون"جوان‌روس را راهی زندان‌کرد+عکس - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/.../پوکمون-گو-جوان-روس-را-راهی-زندان-کرد-عکس‎Cached6 سپتامبر 2016 ... جوان ۲۱ ساله اهل یکاترینبورگ روسیه پس از انتشار ویدئویی از خود در حال بازی پوکمون گو ... محکومیت 5 ساله جوان روسی برای بازی پوکمون‌گو +عکس ... بازی پوکمون‌گو برای جوان 21 ساله دردسرساز شد! +تصاویر - پرشین وی persianv.com/.../بازی-پوکمون‌گو-برای-جوان-21-ساله-دردسرس.html 6 سپتامبر 2016 ... محکومیت ۵ ساله جوان روسی برای بازی پوکمون‌گو یک جوان روسی که از شکار ... بود و در سایت یوتیوب به اشتراک گذاشته بود به 5 سال حبس محکوم شد. احتمال 5 سال زندانی شدن به خاطر پوکمون بازی در کلیسا - هدهدنیوز www.hodhodnews.ir/.../احتمال-5-سال-زندانی-شدن-به-خاطر-پوکمون-بازی-در-کلیسا‎Cached6 سپتامبر 2016 ... تهران - ایرنا - یک جوان روس که به اتهام بازی پوکمون گو در یک کلیسا دستگیر شده است، شاید به 5 سال زندان محکوم شود. ... جوان برای بازی پوکمون‌گو +عکس; باشگاه خبرنگاران : محکومیت 5 ساله جوان روسی برای بازی پوکمون‌گو +عکس ... محکومیت 5 ساله جوان روسی برای بازی پوکمون‌گو +عکس - پرسیار https://porsyar.com/.../محکومیت-5-ساله-جوان-روسی-برای-بازی-پوکمون-گو-عکس جوان روسی به جرم بازی پوکمون‌گو در کلیسا به ۵ سال حبس محکوم شد. پوکمون گو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/پوکمون_گو‎Cachedدر روسیه یک وبلاگ‌نویس جوان روس به دلیل بازی پوکمون‌گو در داخل کلیسا به سه سال و نیم زندان تعلیقی محکوم شد. دادگاهی در شهر یکاترینبورگ، روسلان سوکولوسکی ...