مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جایگزینی ویندوز با اندروید در شهرداری نروژ

[ad_1]
مفیدستان:

بیش از 100 شهرداری در نروژ به دنبال راهی برای جایگزینی ویندوز با اندروید هستند. دلیل اصلی استفاده شهرداری‌های نروژ از گوشی‌های ویندوزی، امنیت بالای آنها بوده، اما کمبود گوشی ارزان در این کشور سبب شده تا مدیران خود را برای استفاده از گوشی های ارزان اندرویدی آماده کنند.

شهرداری های نروژ در حال حاضر از دستگاه‌های ویندوز فون پایین رده‌ای نظیر لومیا 640 استفاده می‌کنند که دیگر تولید نمی‌شود.

در سال گذشته بعد از فروش بخش موبایل شرکت مایکروسافت، امید اهالی کوپرتینو به سازندگان شخص ثالث بود و امید داشتند تا گوشی‌های ویندوزی در انواع مختلفی تولید شوند. اما تا به امروز که این امید به واقعیت تبدیل نشده است.

 علاوه بر شهرداری‌های نروژ، وزارت بهداشت، درمان و مراقبت هم یکی دیگر از سازمان‌های وابسته به پلتفرم ویندوز است، زیرا سیستم Gerica که برای طبقه‌بندی سوابق بیماران و دسترسی به اطلاعات آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده می‌شود، بر پایه ویندوز طراحی و توسعه پیدا کرده است.

شرکت توسعه دهنده گریکا به جهت تصمیم مایکروسافت برای بازنگری در سیاست‌های موبایل خود و فروش بخش موبایل این شرکت در نظر دارد تا سیستم‌های خود را به پلتفرم اندروید منتقل کند. این شرکت عنوان کرده که کاربران نهایی پس از اتمام دستگاه‌های ویندوز فون موجود، برای خرید دستگاه‌های جدید به مشکل خواهند خورد.

جایگزینی ویندوز با اندروید

مقامات شهرداری‌‌های نروژ با اشاره به برنامه‌های خود برای تعویض گوشی‌های کارکنان و جایگزینی ویندوز با اندروید، از نبود محصولات ارزان‌قیمت و با کیفیت در حجم بالا سخن گفته‌اند. دیگر تلفن هوشمند و ارزان‌قیمتی همچون لومیا 640 (Microsoft Lumia 640) در تعداد بالا تولید نشده و گوشی‌های ویندوزی دیگر همچون گوشی HP Elite X3 نیز قیمت بالایی دارند.

آقای اسنور جوهانسن (Snorre Johansen)، مدیر بخش فروش شرکت ارائه‌دهنده سوابق پزشکی الکترونیک Tieto در این رابطه می‌گوید:

“استفاده از گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوزفون کار سختی‌ است. مایکروسافت بخش موبایل خود را فروخته و گوشی‌های هوشمند بسیار کمی در بازار پیدا می‌شود. ما در حال صحبت با مدیران مایکروسافت هستیم و آن‌ها این اطمینان را به ما داده‌اند که 3 یا 4 شرکت تولیدکننده، به‌زودی کار ساخت گوشی‌های ویندوزی را آغاز می‌کنند.”

علاوه بر توافق با مایکروسافت، مقامات نروژی به دنبال راهی برای جایگزینی ویندوز با اندروید و تبدیل آن به پلتفرم اصلی خود هستند. این روش واقعا به نفع دولت نروژ خواهد بود و به جای این‌که آن‌ها مجبور به خریداری چندین هزار گوشی جدید باشند، با جایگزینی ویندوز با اندروید و تغییر نرم‌افزار سیستم مراقبت‌های بهداشتی، به هدف خود خواهند رسید و مسلم است که تعویض گوشی‌های ویندوزی در شهرداری‌های نروژ هزینه پایین‌تری دارد.

در حال حاضر شهرداری‌های نروژ با شرکت‌های Gerica و Tieto برای توسعه یک سیستم جدید بر پایه پلتفرم اندروید وارد مذاکره شده‌اند که اگر توافقات آن‌ها به نتیجه مطلوب برسد، موقعیت مایکروسافت در بازار تلفن‌های همراه بیش از پیش متزلزل خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری اقتصاد ایرانشناسایی یک موج اسرارآمیز در جو سیاره ناهیدتصاویر تقدیر از پایان‌نامه‌های برتر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامیبیانیه کمیسیون ها در صورتی که به امضای رئیس و تأیید نصف به علاوه یک نفر از اعضا برسد روزنامه دنیای اقتصاددنیای اقتصاد روز گذشته، نوسان‌های شاخص بازار ارز برای دومین روز پیاپی در کانال پول نیوز ساعت ها با لایه ای از طلای عیار و یا رادیوم پوشش داده شده اند و به خوبی با هر پارچه ی خبرگزاری اقتصاد ایران شناسایی یک موج اسرارآمیز در جو سیاره ناهیدتصاویر تقدیر از پایان‌نامه‌های برتر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی بیانیه کمیسیون ها در صورتی که به امضای رئیس و تأیید نصف به علاوه یک نفر از اعضا برسد، موضع روزنامه دنیای اقتصاد دنیای اقتصاد روز گذشته، نوسان‌های شاخص بازار ارز برای دومین روز پیاپی در کانال تومان پول نیوز ساعت ها با لایه ای از طلای عیار و یا رادیوم پوشش داده شده اند و به خوبی با هر پارچه ی لباسی



لینک منبع :جایگزینی ویندوز با اندروید در شهرداری نروژ

جایگزینی ویندوز با اندروید در شهرداری نروژ - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../جایگزینی-ویندوز-با-اندروید-در-شهرداری/.html‎Cachedبیش از 100 شهرداری در نروژ به دنبال راهی برای جایگزینی ویندوز با اندروید هستند. دلیل اصلی استفاده شهرداری‌های نروژ از گوشی‌های ویندوزی، امنیت بالای آنها بوده، اما ... جایگزینی ویندوز با اندروید در شهرداری نروژ - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../جایگزینی-ویندوز-با-اندروید-در-شهرداری-نروژ/7342225 بیش از 100 شهرداری در نروژ به دنبال راهی برای جایگزینی ویندوز با اندروید هستند. دلیل اصلی استفاده شهرداری‌های نروژ از گوشی‌های ویندوزی، امنیت بالای ... جایگزینی ویندوز با اندروید در شهرداری نروژ - تکنومون technomon.com/.../جایگزینی%20ویندوز%20با%20اندروید%20در%20شهرداری%2...‎Cached25 ژانویه 2017 ... جایگزینی ویندوز با اندروید در شهرداری نروژ - تکنومون ، بررسی و معرفی آخرین اخبار مربوط به دنیای تکنولوژی، موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ، ... در کشور نروژ شهرداری‌ها به دنبال راهی برای جایگزینی ویندوز با اندروید ... ir24.news/اخبار-فناوری/در-کشور-نروژ-شهرداری‌ها-به-دنبال-راهی/ 24 ژانویه 2017 ... بیش از 100 شهرداری در نروژ به دنبال راهی برای جایگزینی ویندوز با اندروید هستند. دلیل اصلی استفاده شهرداری‌های نروژ از گوشی‌های ویندوزی، امنیت ... جایگزینی ویندوز با اندروید در شهرداری نروژ - آی تی رسان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/32142010 24 ژانویه 2017 ... بیش از 100 شهرداری در نروژ به دنبال راهی برای جایگزینی ویندوز با اندروید هستند. دلیل اصلی استفاده شهرداری های نروژ از گوشی های ویندوزی، امنیت ... احتمال جایگزینی گوشی های اندرویدی با ویندوزی در شهرداری های نروژ www.arshitrayaneh.com/.../576-احتمال-جایگزینی-گوشی-های-اندرویدی-با-ویندوزی-در-شهرداری-های-نروژ‎Cached25 ژانویه 2017 ... جدای از رایزنی‌ها با مایکروسافت، مقامات نروژی به دنبال راهی جامع برای مهاجرت از ویندوز و تبدیل اندروید به پلتفرم اصلی موبایلی خود هستند. این روش ... آخرین خبر | جایگزینی ویندوز با اندروید در شهرداری نروژ akharinkhabar.com/.../جایگزینی-ویندوز-با-اندروید-در-شهرداری-نروژ‎Cachedآی تی رسان/ بیش از 100 شهرداری در نروژ به دنبال راهی برای جایگزینی ویندوز با اندروید هستند. دلیل اصلی استفاده شهرداری‌های نروژ از گوشی‌های ویندوزی، ام... جایگزینی ویندوز با اندروید در شهرداری نروژ - ionet.ir ionet.ir/post/148706 سونی از رنگ «صورتی برنزی» برای پرچمدار اکسپریا XZ پریمیوم رونمایی کرد; » شروع پیش فروش ال جی G6 با قیمت ۲ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان در ایران; » تماشا ... آخرین اخبار hp hp elite x3 - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/hp-hp-elite-x3 ایسر طرح های بزرگی برای گوشی های ویندوزفونی داشت، اما متاسفاته همه چیز با ... بیش از ۱۰۰ شهرداری در نروژ به دنبال راهی برای جایگزینی ویندوز با اندروید هستند. ویندوز | بلاگ آی تی blogit.ir/tags/ویندوز/ نوت‌بوک‌های مبتنی بر ویندوز با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ به‌زودی راهی بازار می‌شوند ... بیش از ۱۰۰ شهرداری در نروژ به دنبال راهی برای جایگزینی ویندوز با اندروید هستند ...