مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش دریافت و نصب فونت فارسی در ویندوز ۱۰

[ad_1]

مسلما نخستین موردی که یک رایانه پس از نصب ویندوز به آن نیاز دارد، نصب فونت های فارسی می باشد. همانطور که اطلاع دارید، ویندوز به صورت پیشفرض فاقد فونت فارسی اســت و شما برای کار های اداری خود مانند نویسندگی، تایپ مقاله و پایان نامه و … می بایست حتما فونت فارسی مورد نظر خود را بر روی ویندوز نصب کنید.

در مطلب امروز یکی از مجموعه فونت های برتر فارسی را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم که می توانید آن ها را دریافت و بر روی ویندوز خود نصب و استفاده نمایید.

در ادامه با ترفندها همراه باشید.

 

 

دریافت مجموعه فونت های فارسی

مجموعه فونت های برتر فارسی را با حجم ۴ مگابایت از طریق این لینک و از سرور سایت ترفندها دانلود کنید.

 

 

آموزش نصب فونت بر روی ویندوز ۱۰ و سایر ویندوز ها

پس از اینکه فایل فونت ها را از لینک.بالا دانلود نمودید، فایل مورد نظر را از حالت فشرده خارج کنید!

برای نصب، یک یا چند فونت را انتخاب کرده و سپس بر روی یکی از فایل ها راست کلیک کرده و گزینه Install را انتخاب کنید.

 

install_font_1

 

پس از چند ثانیه فونت مورد نظر شما ( ترفندها ) نصب خواهد شد.

 

install_font_2

 

 

نظر شما در رابطه با این آموزش چیست؟ دیدگاه خود را برای ما ارسال نمایید.

 

  

توجه:
برای هرگونه سوال در زمینه گوشی و تبلت و برنامه های موبایل، می‌توانید با همکاران ما در "موبایل‌کمک" تماس حاصل نمایید.

تماس از سراسر کشور: 9099071015 (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)

تماس با موبایل: 99225515 (بدون پیش شماره و از همراه اول)

تماس از استان تهران: 9092305296 (بدون پیش شماره واز تلفن ثابت)


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه در دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک آموزش طراحی پوستر و کاورهای فیلم و موزیک در …در این مجموعه ی آموزشی که به صورت اختصاصی توسط تیم پرشین جی اف ایکس تهیه شده، با آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز ویندوز که جدیدترین سیستم عامل آموزش نحوه کار با مسنجر تلگرام —سیر تا …آموزشآموزش نحوه کار با مسنجر تلگرام مسنجر تلگرام از قدرتمندترین ، پرسرعت آموزش برنامه نویسی اندرویدبسم الله الرحمن الرحیم در این سایت آموزش جامع و کاملی درباره اینکه چطور برای اندروید آموزش صفحه بندی و حاشیه بندی در آموزشمایکروسافت وردبرای اینکه بتوانید محدوده متن ، نوع کاغذ، محل قرار گرفتن کاغذ ، حاشیه در ورد و غیره را آموزش نکته های کاربردی و پیشرفته در آموزش نکته های کاربردی تلاش شده مشکلات و تکنیک های گوناگونی که کاربران به آن مرجع دانلود اسکریپت بیست اسکریپتخبرنامه با عضویت در خبرنامه میتوانید آخرین اسکریپــت ها و قالب ها را در ایمیل خود آموزش کامپیوتر،ترفندهای کامپیوتریانواع ویروس های کامپیوتریترفند های کامپیوترترفندهای کامپیوتری آموزش کامپیوتر



لینک منبع :آموزش دریافت و نصب فونت فارسی در ویندوز ۱۰

نصب فونت در ویندوز 10 | ترفندها - ترفند و آموزش tarfandha.net/tag/نصب-فونت-در-ویندوز-10/‎Cachedآموزش دریافت و نصب فونت فارسی در ویندوز ۱۰. مسلما نخستین موردی که یک رایانه پس از نصب ویندوز به آن نیاز دارد، نصب فونت های فارسی می باشد. همانطور که اطلاع ... آموزش دریافت و نصب فونت فارسی در ویندوز 10 | ترفندها - ترفند و آموزش tarfandha.net/download-and-install-persian-fonts/‎Cached25 سپتامبر 2016 ... در مطلب امروز یکی از مجموعه فونت های برتر فارسی را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم که می توانید آن ها را دریافت و بر روی ویندوز خود نصب و ... نحوه افزودن، حذف و تغییر فونتها در ویندوز 10 - خوش خبر دات نت www.khoshkhabar.net/p-افزودن-حذف-تغییر-فونت-ویندوز10‎Cached Similarدر ویندوز 10 نسبت به نسخه های قبلی ویندوز، تغییر چندانی روی روش نصب و حذف فونتها صورت نگرفته است با این وجود اگر شما آشنایی چندانی با مراحل انجام کار ... اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز 10 - بخش آموزش آسارایان https://www.learning.asarayan.com/آموزش/آموزش-ویندوز/آموزش-ویندوز.../3656-اضافه-کردن-زبان-فارسی-به-ویندوز-10.html‎Cached18 سپتامبر 2015 ... همانطور که میدانید وقتی ویندوز نصب می شود به صورت پیش فرض فقط از ... سلام من وقتی که ویندوز 10 را آپدیت کردم برنامه های فارسیم اصلا فونت ... آموزش نصب یا تغییر فونت در ویندوز ۱۰ :: اخبار فناوری اطلاعات itnews94.blog.ir/1394/.../آموزش-نصب-یا-تغییر-فونت-در-ویندوز-10‎Cached Similar1 سپتامبر 2015 ... در ادامه نحوه حذف، نصب یا تغییر فونت در ویندوز ۱۰ را آموزش خواهیم داد. البته توجه داشته باشید که نحوه کار با بخش فونت در ویندوز ۱۰ با نسخه‌های ... مشکل فونت ویندوز 10 را در یک چشم بر هم زدن حل کنید + آموزش www.yjc.ir/.../مشکل-فونت-ویندوز-10-را-در-یک-چشم-بر-هم-زدن-حل-کنید-آموزش‎Cached8 دسامبر 2015 ... اگر از روش معمولی استفاده می کنید و در نصب فونت با مشکل مواجه هستید، ابتدا Windows Firewall را ... مشکل تاری فونت های ویندوز 10 حل شد + آموزش ... آموزش اضافه کردن زبان فارسی در ویندوز 10 - بایت گیت bytegate.ir/آموزش-اضافه-کردن-زبان-فارسی-در-ویندوز-10/‎Cached Similar9 ژانویه 2016 ... آموزش اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز ۱۰ برای نوشتن با کیبورد و ... که پس از نصب کردن یک ویندوز انجام می‌شود، اضافه کردن زبان مورد استفاده ... آموزش نصب زبان فارسی در ویندوز 10 - Ghafari3.com www.ghafari3.com/آموزش-ویندوز.../آموزش-نصب-زبان-فارسی-ویندوز-10.html‎Cached Similar30 سپتامبر 2015 ... آموزش نصب فارسی ویندوز 10,آموزش ویندوز 10. ... کمی از فونت‌های فارسی می‌شوند، پیشنهاد می‌شود فونت‌های فارسی را از این مطلب دانلود و نصب نمایید. نصب فونت فارسی در ویندوز 10 بایگانی - روژان roojan.ir/tag/نصب-فونت-فارسی-در-ویندوز-10‎Cachedبرچسب:font in win 10, آموزش ویندوز 10, ترفندهای ویندوز 10, دانلود فونت فارسی, روژان, سایت روژان, نصب فونت در ویندوز 10, نصب فونت فارسی, نصب فونت فارسی ... آموزش نصب و استفاده از فونت ها - دایرکتوری فونت فارسی | فونت یاب www.fontyab.com/learning/‎Cached Similarبرای نصب فونت و استفاده از فونت ها می توانید به یکی از این چند روش عمل کنید : 1 : ابتدا فونت ها را کپی کنید و سپس " وارد درایو ویندوز شوید / پوشه نصب ویندو.