مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی

[ad_1]

 

کد مطلب: 412732

گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی

بخش دانش و فناوری الف،21 آبان95

سامسونگ دو مدل از پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود می‌سازد که یکی از آنها 6.2 اینچی است که ظاهراً گلکسی اس 8 پلاس و بدون دکمه خواهد بود.

تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۴

 خبرآنلاین، پیش‌تر گلکسی سری اس 7 در سایز 5.1 اینچی و اس 7 اج در سایز 5.5 اینچی ساخته شد اما باهدف جذب مخاطبان نوت 7 که تولید آن به دلیل انفجار برای همیشه قطع شد، قرار است گلکسی اس 8 در دو سایز 5.7 اینچی  و 6.2 اینچی ساخته شود.

گفته می‌شود مدل گلکسی اس 8 پلاس در سایز 6.2 اینچی از هر دو طرف بدون لبه ساخته شود و دکمه هوم روی نمایشگر با فرمت جدید ساخته شود و بدین ترتیب سامسونگ به‌سوی گوشی بدون دکمه خواهد رفت.

از سوی دیگر نام فنی اس 8 نیز SM-G950 و اس 8 پلاس به نام SM-G955 است (اس 7 نیز SM-G930 و اس 7 اج نیز SM-G935 تعریف شد)

دلیل اینکه نام 940 و 945 انتخاب‌نشده است که four در زبان آسیایی مشابه death «مرگ» است و به همین خاطر انتخاب‌نشده است.

خبر دیگر اینکه اس 8 مجهز به دو دوربین 12 و 13 در پشت‌گوشی است و اسکنر امنیتی iris و شارژ بی‌سیم دارد.

قرار است در کنگره جهانی موبایل بارسلونا / MWC 2017 اس ۸ رونمایی شده و بلافاصله برای فروش راهی بازار مصرف شود تا جبران نوت 7 را کند.
 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+گلکسی اس۸

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

گلکسی اس پلاس، خمیده و در سایز اینچی و بدون دکمه فیزیکی گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی گلکسی اس پلاس و بدون گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی دانش و فناوری گلکسی اس۸ سقوط یک بالگرد در دریاچه چیتگر؛ از ۸ سرنشین، ۳ نفر هنوز پیدا نشده گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و بدون دکمه فیزیکی ساخته می شود در سایز اینچی و اس اج در سایز اینچی ساخته شد اما باهدف جذب مخاطبان نوت که تولید آن مانیتور گیمینگ فوق عریض و خمیده اینچی را معرفی مانیتورگیمینگ مانیتور گیمینگ فوق عریض و خمیده اینچی نشان می دهند و حالا در کنار پسران قشقایی آنلاین دانش و فناوری گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی گلکسی اس پلاس و بدون دکمه الف تصویر جدید لورفته از گلکسی اس ۸ با طراحی متفاوت و گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی دانش و فناوریگلکسی اس۸ الف یک ماه انتظار برای آمدن گلکسی نوت۷ گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی خمیده و در سایز ۶۲ اینچی و بررسی و مقایسه دو تبلت آیپد پرو و اینچی تذکر کاربر پلاس خمیده و در سایز ۶۲ اینچی گلکسی اس۸ پلاس خمیده و در سایز ۶۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی اخبار سامسونگ سامسونگ بار مشکی براق گلکسی اس ۷ اج پلاس، خمیده و در سایز ۶۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی گلکسی اس در دو مدل ۵ ۷ و ۶ ۲ اینچی عرضه خواهد شد گلکسیاسدردومدل۵ خمیده و در سایز ۶۲ اینچی پلاس در سایز اینچی از هر دو طرف بدون لبه ساخته شود و دکمه



لینک منبع :گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی

Images for گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی ... www.khabaronline.ir/.../detail/599519/ict/hardware‎Cached10 نوامبر 2016 ... سامسونگ دو مدل از پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود می‌سازد که یکی از آنها 6.2 اینچی است که ظاهراً گلکسی اس 8 پلاس و بدون دکمه خواهد بود. گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی ... www.3neshaneh.com/.../گلکسی%20اس۸%20پلاس،%20خمیده%20و%20در%20سایز%20۶....‎Cachedفناوری اطلاعات > سخت افزار - سامسونگ دو مدل از پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود می‌سازد که یکی از آنها 6.2 اینچی است که ظاهراً گلکسی اس 8 پلاس و بدون دکمه خواهد بود. الف - گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی alef.ir/vdcgwx9txak9qu4.rpra.html?412732 11 نوامبر 2016 ... سامسونگ دو مدل از پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود می‌سازد که یکی از آنها 6.2 اینچی است که ظاهراً گلکسی اس 8 پلاس و بدون دکمه خواهد بود. گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی - دمادم https://damadam.ir/.../گلکسی-اس۸-پلاس-خمیده-و-در-سایز-۶-۲-اینچی-و-بدون-دکمه-فیزیکی/4223882 سامسونگ دو مدل از پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود می‌سازد که یکی از آنها 6.2 اینچی است که ظاهراً گلکسی اس 8 پلاس و بدون دکمه خواهد بود. پیش‌تر گلکسی سری اس 7 ... گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی ... dgchekhabar.com/.../گلکسی-اس۸-پلاس،-خمیده-و-در-سایز-۶.۲-اینچی-و-بدون-دکمه-فیزیکی-ساخته-می‌شود گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی ساخته می‌شود. منبع: خبرگزاری خبر آنلاین۱۳۹۵-۸-۲۰-۱۸:۱۵:۱۷. گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶ .۲ ... گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه ... - آفاوا www.afava.ir/گلکسی-اس۸-پلاس،-خمیده-و-در-سایز-۶-۲-اینچ/‎Cachedبه گزارش خبرآنلاین، پیش‌تر گلکسی سری اس ۷ در سایز ۵٫۱ اینچی و اس ۷ اج در سایز ۵٫۵ اینچی ساخته شد اما باهدف جذب مخاطبان نوت ۷ که تولید آن به دلیل انفجار برای. گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی ... www.shabakekhabari.ir/گلکسی-اس۸-پلاس،-خمیده-و-در-سایز-۶-۲-اینچ/ گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی ساخته می‌شود. گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی ... news.kodoom.com/.../گلکسی-اس۸-پلاس-خمیده-و-در-سایز/.../6065331/‎Cachedسامسونگ دو مدل از پرچم دار ۲۰۱۷ خود می سازد که یکی از آنها ۶.۲ اینچی است که ظاهراً گلکسی اس ۸ پلاس و بدون دکمه خواهد بود./ پیش تر گلکسی سری اس ۷ در سایز ۵.۱ ... گلکسی اس۸ پلاس، خمیده و در سایز ۶.۲ اینچی و بدون دکمه فیزیکی ... inves-med.com/.../گلکسی-اس۸-پلاس،-خمیده-و-در-سایز-۶-۲-اینچ/‎Cachedبه گزارش خبرآنلاین، پیش‌تر گلکسی سری اس ۷ در سایز ۵٫۱ اینچی و اس ۷ اج در سایز ۵٫۵ اینچی ساخته شد اما باهدف جذب مخاطبان نوت ۷ که تولید آن به دلیل انفجار برای ...