مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن +فیلم

[ad_1]

به تازگی شی پرنده ناشناس سبزرنگی در آسمان ژاپن مشاهده است.

به تازگی شی پرنده ناشناس سبزرنگی در آسمان ژاپن مشاهده است.

جوان؛ در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک شی پرنده ناشناس آتشین سبز رنگ را در آسمان کشور ژاپن به تصویر می کشد. NHK یا سازمان ملی رادیو تلویزیونی ژاپن این ویدئو را در شهر نیگاتا ژاپن در ساعت 5.30 بامداد تهیه کرده است.

بعد از انتشار این ویدئو بازار نظریه پردازی نیز در این خصوص داغ شد. برخی آن را یک ستاره دنباله دار و برخی دیگر آن را قطعه ای از یک سیارک کوچک وارد شده به جو زمین و یا قطعه ای از یک موشک سقوط کرده دانستند. این شی ناشناس پرنده در سایر نقاط ژاپن مانند کاناگاوا،چیبا،آکیتا و ایواته نیز مشاهده شد. جالب اینکه تاکنون هیچ بقایایی از یک شی مرموز در این نقاط کشف نشده است.

"اسکات سی وارینگ" پژوهشگر و وبلاگ نویسی که در این زمینه فعالیت دارد گفت: این یک شی فوق زمینی بود. این شی ناشناس تلاش کرد تا وانمود کند یک شهاب سنگ سبزرنگ است اما دچار اشتباهات ناشیانه ای شد. نخست اینکه اکثر شهاب سنگ ها به رنگ سبز نیستند.د وم اینکه شهاب سنگ ها بصورت افقی پرواز نمی کنند چرا که نیروی گرانشی زمین آنها را به سمت پایین می کشد. وی همچنین مدعی شد هنگامی که این سفینه فضایی در دورترین نقطه چراغ آتشین خود را خاموش کرد یک شی دیسک مانند به وضوح قابل مشاهده بود.


مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن+فیلم
برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن فیلم مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن فیلم



لینک منبع :مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن +فیلم

مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن +فیلم - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../مشاهده-شی-پرنده-ناشناس-آتشین-در-آسمان-ژاپن-فیلم‎Cached17 نوامبر 2016 ... به تازگی شی پرنده ناشناس سبزرنگی در آسمان ژاپن مشاهده شده است. Images for مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن +فیلم مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن +فیلم | دنیای اسرار آمیز https://ufolove.wordpress.com/.../مشاهده-شی-پرنده-ناشناس-آتشین-در-آسمان-ژ/‎Cached15 مارس 2017 ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک شی پرنده ناشناس آتشین سبز ... مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن - آپارات ► 0:56www.aparat.com/v/RkN5i/مشاهده_شی_پرنده_ناشناس_آتشین_در_آسمان_ژاپن Nov 16, 2016 - 56 sec نوا فیلم در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک شی پرنده ناشناس آتشین سبز رنگ را در آسمان کشور ژاپن به تصویر می کشد. NHK یا سازمان ... مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن - آپارات ► 1:02www.aparat.com/v/Zn8dC/مشاهده_شی_پرنده_ناشناس_آتشین_در_آسمان_ژاپن Nov 16, 2016 - 1 min خبرآنلاین مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن ژاپن , عجیب _ آسمان , خبرآنلاین. ... مشترک فیلیمو باش و هزاران فیلم و سریال ببین. مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن +فیلم - تیتر 3 titr3.com/مشاهده-شی-پرنده-ناشناس-آتشین-در-آسمان-ژ/ 17 نوامبر 2016 ... تیتر 3 » در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک شی پرنده ناشناس آتشین سبز رنگ را در آسمان کشور ژاپن به تصویر می کشد. NHK یا سازمان ... مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن +فیلم - باشگاه ... khabarfarsi.com/u/28270079 17 نوامبر 2016 ... مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن +فیلم. به تازگی شی پرنده ناشناس سبزرنگی در آسمان ژاپن مشاهده شده است. ... ادامه خبر · جستجوگر خبر ... مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن +فیلم- جستجوگر اخبار ... football.tnews.ir/news/5A5F74393985‎Cachedبه گزارش نیریمیز، در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک شی پرنده ناشناس آتشین سبز رنگ را در آسمان کشور ژاپن به تصویر می کشد. NHK یا سازمان ملی ... عنوان | مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن +فیلم www.onvan.com/255537/مشاهده-شی-پرنده-ناشناس-آتشین-در-آسمان-ژ/ 17 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک شی پرنده ناشناس آتشین سبز ... مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان +فیلم - پایگاه تحلیلی خبری ... esna.ir/fa/archive/3021 17 نوامبر 2016 ... اِسنا:در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک شی پرنده ناشناس آتشین سبز رنگ را در آسمان کشور ژاپن به تصویر می کشد. NHK یا سازمان ملی ...