مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وقتی غذا ها ۱۲ برابر کوچک می شوند

[ad_1]

یک هنرمند ژاپنی به نام تومو تاناکا ( Tomo Tanaka ) مجموعه ای از وعده های غذایی و خوراکی ها را در اندازه های کوچک و حیرت انگیزی طراحی کرده است.

وقتی غذا ها ۱۲ برابر کوچک می شوند
وقتی غذا ها ۱۲ برابر کوچک می شوند«اختصاصی تابناک باتو» یک هنرمند ژاپنی به نام تومو تاناکا ( Tomo Tanaka ) مجموعه ای از وعده های غذایی و خوراکی ها را در اندازه های کوچک و حیرت انگیزی طراحی کرده است.در نگاه اول غذاهای واقعی و خوشمزه به نظر می رسند اما با کمی دقت متوجه خواهیم شد که ساختگی و مینیاتوری هستند. این آثار و اشیا ۱۲ برابر کوچکتر از اندازه نرمال و طبیعی هستند.
این غذاهای خلاقانه شامل شیرینی، شکلات، گرده های نان در اشکال متنوع ، پیتزا، سبزیجات و همچنین وسایل آشپزخانه از جمله میز و بشقاب و کاسه و چاقو و...هستند.
در این گزارش هنرنمایی این هنرمند ژاپنی را خواهید دید.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روش صحیح غذا خوردن زیتونجدیدترین یادداشت‌ها خوراکی های مناسب خانم های باردار ، و ازماه چهارم به بعد، و ایام عصر ایران نان‌ها ویتامینی می‌شوند بزرگ ترین پیتزا تلفنی دنیا به ایران می آید علی لاریجانی مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در زگیل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادزگیلاین صفحه نامزد انتقال به سرواژه زگیل در ویکی‌واژه است به نظر می‌رسد این مقاله شامل دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، …دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، هزینه‌های مردم ۵ برابر می‌شود و زیست نیوزبخور، نخورهای معده خالی غذاهایی که گرسنگی را سرکوب می کنند وقتی احساسات نیز قابل بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، …این دختر می‌گوید خدا می‌داند پدرم با مشکل مالی‌ای که دارد چطور می‌تواند این پول را گالری بهترین عکسهای فیلم و سریال غذا های مناسب …بهتر است سبزی ها را پیش از میوه ها داد اگر میوه ها اول داده شوند، کودک مزه ی شیرین را بیوشیمی لیپید هاکاتابولیسم اسکلت کربنی اسیدهای آمینه اسکلت کربنی اسیدهای آمینه می‌تواند به زگیل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد زگیل زگیل نام علمی ، غده‌ای گوشتی است که انواع آن بر روی دست و پاها رشد می‌کند، اما ممکن کاروفناوری کَلاله دانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در دسکتاپ عصر ایران نان‌ها ویتامینی می‌شوند بزرگ ترین پیتزا تلفنی دنیا به ایران می آید علی لاریجانیحساب ها دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، هزینه‌های دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، هزینه‌های مردم ۵ برابر می‌شود و وقتی ظریف عصبانی می شود اعتراض مجلس به کریمی قدوسی اقای وقتی ظریف عصبانی می شود اعتراض مجلس به کریمی قدوسی اقای وزیر عذرخواهی کرد‌صوت زیست نیوز بخور، نخورهای معده خالی غذاهایی که گرسنگی را سرکوب می کنند وقتی احساسات نیز قابل ردیابی می ماشین اخبار روز ماشین، جدیدترین مدل اتوموبیل و ماشین امیر غفارمنش عکسی دسته جمعی از عوامل «ساعت خوش» در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن مهران جوجه کشی » پرورش مرغ و جوجه به روش سنتی سلام میگن که مرغ ها بعد از چند سال به طور کلی دیگه تخم نمیگذارن اما من که از آدمای قدیمی و پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان درباره احکام پوشش و آرایش فهرست اجمالی ۱ محدوده‌ی پوشش خانم‌ها و آقایان در جامعه ۲ آیا پوشاندن پا در برابر نامحرم و استان گیلان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد استانگیلان گرچه همه این کوه‌ها مساحت بیشتری از جلگه‌ها دارند، ولی جلگه‌ها مهمترین ویژگی خاص استان



لینک منبع :وقتی غذا ها ۱۲ برابر کوچک می شوند

وقتی غذاها ۱۲ برابر کوچک می شوند - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/news/55210/وقتی-غذاها-۱۲-برابر-کوچک-می-شوند‎Cached18 نوامبر 2016 ... وقتی غذا ها ۱۲ برابر کوچک می شوند «اختصاصی تابناک باتو» یک هنرمند ژاپنی به نام تومو تاناکا ( Tomo Tanaka ) مجموعه ای از وعده های غذایی و ... Images for وقتی غذا ها ۱۲ برابر کوچک می شوند وقتی غذاها 12 برابر کوچک می شوند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../وقتی-غذاها-12-برابر-کوچک-می-شوند‎Cached20 نوامبر 2016 ... وقتی غذاها 12 برابر کوچک می شوند. یک هنرمند ژاپنی به نام تومو تاناکا ( Tomo Tanaka ) مجموعه ای از وعده های غذایی و خوراکی ها را در اندازه های کوچک و ... وقتی غذاها ۱۲ برابر کوچک می شوند - سایت خبری تحلیلی تابناک ... www.tabnak.ir/fa/news/641718/وقتی-غذاها-۱۲-برابر-کوچک-می-شوند 18 نوامبر 2016 ... وقتی غذاها ۱۲ برابر کوچک می شوند. جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار ... وقتی غذاها 12 برابر کوچک می شوند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../وقتی-غذاها-12-برابر-کوچک-می-شوند/‎Cached18 مه 2017 ... وقتی غذاها 12 برابر کوچک می شوند. یک هنرمند ژاپنی به نام تومو تاناکا (Tomo Tanaka) مجموعه ای از وعده های غذایی و خوراکی ها را در اندازه های کوچک و ... وقتی غذاها ۱۲ برابر کوچک می شوند - تابناک | دمادم https://damadam.ir/news/وقتی-غذاها-۱۲-برابر-کوچک-می-شوند/4300021 جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ... تریبون - وقتی غذاها 12 برابر کوچک می شوند 3bune.ir/post/dN1Q2Htaoc/وقتی_غذاها_12_برابر_کوچک_می_شوند 19 نوامبر 2016 ... سایت خبری باتو: هنرمند ژاپنی به نام توماس تاناکا ( توماس Tanaka ) توسط یک گروه از وعده های غذایی در اندازه کوچک و طراحی شگفت انگیز است. وقتی غذاها ۱۲ برابر کوچک می شوند - تیترنو www.titreno.com/fa/news/.../وقتی-غذاها-۱۲-برابر-کوچک-می-شوند‎Cached18 نوامبر 2016 ... وقتی غذاها ۱۲ برابر کوچک می شوند. جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار ... وقتی غذاها ۱۲ برابر کوچک می شوند | محبوب ها-12:52 mahboobha.ir/news/1479473529.../وقتی-غذاها-۱۲-برابر-کوچک-می-شوند 18 نوامبر 2016 ... وقتی غذا ها ۱۲ برابر کوچک می شوند «اختصاصی محبوب ها» یک هنرمند ژاپنی به نام تومو تاناکا ( Tomo Tanaka ) مجموعه ای از وعده های غذایی و خوراکی ها ... درگاه:زیست‌شناسی/آیا می‌دانید - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/درگاه:زیست‌شناسی/آیا_می‌دانید‎Cached Similarدر یک سانتی متر مربع پوست انسان ۱۲ متر عصب و ۴ متر رگ و مویرگ وجود دارد. ... موشهای صحرایی (در ... کرم‌های ابریشم در پنجاه و شش روز هشتاد و شش هزار برابر خود غذا می‌خورند؟ ... انسان در طول ... آیا می دانید که گوریل ها وقتی مضطرب میشوند به سینه ی خود مشت می کو بند ؟ آیا می دانید که ... طول روده ی کوچک 5/6 متر است. ........ • کبد تنها ...