مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا

[ad_1]

وب سایت تک شات: اف‌بی‌آی ادعا کرده که کمپانی الکترونیک آرتز قربانی توطئه هکرها شده است. یک گروه هکر با استفاده از یک نرم افزار پیچیده، موفق شده بودند‌ به منابع مالی مجازی در بازی FIFA دسترسی پیدا کنند. به گزارش kotaku، بعد از روشن شدن این قضیه چهار نفر برای این اتهام به دادگاه رفتند تا به جرم خود اعتراف کنند. 

 

 دزدی میلیونی از الکترونیک آرتز توسط هکرهای بازی فیفا

این افراد اعمال خود را تحت عنوان RANE Developments، از سال ۲۰۱۳ تا اواخر ۲۰۱۵ ادامه دادند و سود حاصله آن‌ها چیزی حدود ۱۵  تا ۱۸ میلیون دلار برآورد شده است.در شهریور ماه سال گذشته میلیون‌ها دلار پول نقد و چندین ماشین قیمتی که یک لامبورگینی نیز بین آن‌ها بوده توسط FBI از این گروه توقیف شده است. علاوه بر این‌ها یک حساب بانکی متعلق به یکی از افراد این گروه با نام آنتونی کلارک نیز کشف شده است.

روش کار این گروه به این صورت بوده که توسط یک نرم افزار سرور‌های الکترونیک آرتز را به گونه‌ای فریب می‌دادند که این سرورها در ازای بازی‌هایی که در حقیقت انجام نشده‌اند به آن‌ها سکه‌های درون بازی را جایزه دهد. در نهایت این گروه سکه‌های مجازی را در دنیای واقعی به فروش می‌رساندند. یکی از این متهمین به نام ریکی میلر که صاحب همان لامبورگینی نامبرده بوده، در حال حاضر گناهکار شناخته شده است.

این عملیات به کمک آستین آلکالا که عضو گروهی بزرگتری از هکرهای زیرزمینی ایکس‌باکس بوده، فاش شده است. او پیش از این به این گروه برای دست‌ یافتن به کیت توسعه‌ی Xbox 360 و نرم افزار مورد نیاز برای هک کردن آن کمک کرده بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا خبر فارسیدزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا وب سایت تک شات اف بی آی ادعا کرده که کمپانی دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا سامانه … از یک نرم افزار پیچیده، موفق شده بودند به منابع مالی مجازی در بازی توسط جنگنده دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفااف‌بی‌آی ادعا کرده که کمپانی الکترونیک آرتز قربانی توطئه هکرها شده است یک گروه هکر رشوه میلیونی قطر به مقامات فیفاعکس و ویدئوبی باک نیوزدزدی میلیونی از الکترونیک آرتز توسط هکرهای بازی فیفا تک شاترشوه‌خوار فرانسوی با تیپ زیبای تیلور سوئیفت هنگام خارج شدن از …تیپزیبایتیلوردزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفادزدی میلیونی سارق نقابدار از بانک ملی سارق …دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا ظرف دو ماه ۹۰۰ میلیونی شد دزدی از کارخانه عکس‌های فوق العاده نایاب قدیمی از بازیگران و چهره‌های …دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفادزدی میلیونی سارق نقابدار از بانک ملیدزدی میلیونی سارق دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی کلیه مطالب سایت توسط ربات از جریمه انگلیسی‌ها توسط فیفا به دلیل استفاده از …ورزشیخبر آنلاین ها توسط فیفا به دزدی میلیونی از الکترونیک آرتز توسط هکرهای بازی فیفا واضح دزدی میلیونی سارق نقابدار از بانک ملیدزدیمیلیونیسارقدزدی میلیونی سارق نقابدار از بانک ملیخبرگزاری مهر سارق مسلح نقابدار به یکی از شعب دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا



لینک منبع :دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا

دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../دزدی-میلیونی-توسط-هکرهای-بازی-فیفا‎Cached16 نوامبر 2016 ... اف‌بی‌آی ادعا کرده که کمپانی الکترونیک آرتز قربانی توطئه هکرها شده است. یک گروه ... دزدی میلیونی از الکترونیک آرتز توسط هکرهای بازی فیفا. دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/425010/دزدی-میلیونی-توسط-هکرهای-بازی-فیفا 16 نوامبر 2016 ... دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا. اف‌بی‌آی ادعا کرده که کمپانی الکترونیک آرتز قربانی توطئه هکرها شده است. یک گروه هکر با استفاده از یک ... دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا payeshonline.com/.../دزدی-میلیونی-توسط-هکرهای-بازی-فیفا‎Cached16 نوامبر 2016 ... اف‌بی‌آی ادعا کرده که کمپانی الکترونیک آرتز قربانی توطئه هکرها شده است. یک گروه هکر با استفاده از یک نرم افزار پیچیده، موفق شده بودند‌ به منابع ... دزدی میلیونی از الکترونیک آرتز توسط هکرهای بازی فیفا - بتانیوز betanews.ir/.../دزدی-میلیونی-از-الکترونیک-آرتز-توسط-هکرهای-بازی-فیفا/‎Cached15 نوامبر 2016 ... یک گروه هکر با استفاده از یک نرم افزار پیچیده، موفق شده بودند به منابع مالی مجازی در بازی FIFA دسترسی پیدا کنند. به گزارش kotaku، بعد از روشن ... دزدی میلیونی از الکترونیک آرتز توسط هکرهای بازی فیفا دانلود کتاب ... www.iran-eng.ir/.../657853-دزدی-میلیونی-از-الکترونیک-آرتز-توسط-هکرهای-بازی-فیفا‎Cachedدزدی میلیونی از الکترونیک آرتز توسط هکرهای بازی فیفا تک شات [مشاهده ی لینک ها فقط برای اعضا امکان پذیر است. ] ... دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/211519/ 16 نوامبر 2016 ... دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا. اف‌بی‌آی ادعا کرده که کمپانی الکترونیک آرتز قربانی توطئه هکرها شده است. یک گروه هکر با استفاده از یک ... ربایی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا - سرزه www.serze.com/ربایی-میلیونی-توسط-هکرهای-بازی-فیفا-2279138/‎Cached16 نوامبر 2016 ... دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا اف‌بی‌آی ادعا کرده که شرکت الکترونیک آرتز قربانی توطئه هکرها شده است. دزدی میلیونی توسط هکرهای بازی فیفا | مجله اینترنتی بروزترین ... berouztarin.ir/.../دزدی-میلیونی-توسط-هکرهای-بازی-فیفا/۱۰۶۷۶۶۰_۹۱۷٫jpg/ 16 نوامبر 2016 ... وب سایت تک شات: اف‌بی‌آی ادعا کرده که کمپانی الکترونیک آرتز قربانی توطئه هکرها شده است. یک گروه هکر با استفاده از یک نرم افزار پیچیده، ... دزدی میلیونی از الکترونیک آرتز توسط هکرهای بازی فیفا | دورنگر ... doornegar.com/دزدی-میلیونی-از-الکترونیک-آرتز-توسط-هک/‎Cached16 نوامبر 2016 ... اف‌بی‌آی ادعا کرده که کمپانی الکترونیک آرتز قربانی توطئه هکرها شده است. یک گروه هکر با استفاده از یک نرم افزار پیچیده، موفق شده بودند‌ به منابع ... آخرین اخبار rane developments - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/rane-developments اف بی آی گفته است که کلارک با استفاده از این روش به همراه هم دستانش مبلغی در حدود ۱۵ الی ۱۸ میلیون ... دزدی میلیونی از الکترونیک آرتز توسط هکرهای بازی فیفا.