مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این 6 کار را قبل از خواب انجام ندهید!

[ad_1]

بسیاری معتقدند خوب است انسان زود هنگام به خواب رود اما نمی دانند مساله مهم تر شرایط آماده شدن برای یک خواب زودهنگام است.

به گزارش مشرق، روزنامه "ایندیپندنت" انگلستان نوشت، 6 رفتار اشتباه چند ساعت قبل از خواب باعث می شود شخص نتواند با سرعت به خواب رود که به همین دلیلباید از آنها خودداری کرد.

در رختخواب هستی از دستگاه هوشمند استفاده نکنید
پژوهش ها حاکی است نورهای آبی و سفید صفحه های الکترونیکی مانع ترشح هورمون "ملاتونین" توسط مغز می شود که بدن برای آگاهی از زمان صحیح خواب به آن نیازمند است.

قرص خواب آور نخور
قرص های خواب آور باعث ضعف عضلات و فراموشی شده و به نوعی اعتیاد آوراست ، لذا پس از مدت زمانی خلاصی از آن بسیار دشوار خواهد بود.

در رختخواب کار نکن
کارها را باید در دفتر کارانجام دهی، رختخواب جای کار نیست، کارشناسان معتقدند اتاق خواب فقط برای خوابیدن است.

بعداز ساعت 5 بعد از ظهر کافئین مصرف نکن
یک پژوهش حاکی است، مصرف 400 میلی گرم کافئین 6 ساعت قبل از خواب باعث مختل شدن خواب می شود، همچنین اشخاصی که چند ساعت قبل از خواب کافئین مصرف می کنند مدت زمان کافی نمی خوابند.

قبل از خواب غذای چرب نخور
خوردن غذای چرب باعث اختلال در ساعت های خواب یا بیدار شدن پی در پی می شود.

قبل از خواب ورزش نکن
پژوهش ها حاکی است، افزایش دمای بدن ناشی از تمرین های ورزشی باعث بی خوابی می شود که به همین دلیل کارشناسان تمرین های سبک مانند "یوگا" را پیشنهاد می کنند که به استراحت کمک می کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 مه 2016 ... به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "ایندیپندنت" انگلستان نوشت، 6 رفتار اشتباه چند ساعت قبل از خواب باعث می شود شخص نتواند با ...20 ا کتبر 2016 ... تلویزیون را حداقل یک ساعت قبل از این که به رختخواب تان بروید خاموش ... خواهید خواب خوب و راحتی داشته باشید این 6 کار را در رختخواب انجام ندهید.این کار بیشتر کافئین موجود در چای را تخلیه می کند. ... این کارها را قبل از خواب انجام ندهید. 6. آب نوشیدن. از قدیم شنیده اید که می گویند باید حداقل 8 لیوان در روز آب ...العالم: روزنامه "ایندیپندنت" انگلستان نوشت، 6 رفتار اشتباه چند ساعت قبل از خواب باعث می شود شخص نتواند با سرعت به خواب رود که به همین دلیل باید از آنها خودداری ...قبل از خواب. روزنامه "ایندیپندنت" انگلستان نوشت، 6 رفتار اشتباه چند ساعت قبل از خواب باعث می شود شخص نتواند با سرعت به خواب رود که به همین دلیل باید از آنها ...انجام این کار قبل از خواب بر کیفیت خوابتان تاثیر میگذارد. مطالعات نشان داده است که مطالعه به وسیله وسایل الکترونیکی همچون تبلت میتواند بر کیفیت خواب ...6 آگوست 2016 ... ... خواب خوب و را راحتی داشته باشید این 6 کار را در رختخواب انجام ندهید. ... راهحل نهایی : تلویزیون را حداقل یک ساعت قبل از این که به رختخواب تان ...24 مه 2016 ... غروب سه شنبه چهارم خرداد ماه 1395 خبر این 6 کار را قبل از خواب انجام ندهید!24 مه 2016 ... ندهید! گوناگون انجام خواب از قبل را کار 6 این. ... یک پژوهش حاکی است، مصرف 400 میلی گرم کافئین 6 ساعت قبل از خواب باعث مختل شدن خواب می ...افراد موفق دنیا قبل از خواب این 6 کار را انجام می دهند آیا تاکنون فکر کرده اید که افراد موفق چرا با بقیه تفاوت دارند چون آنها ... تور رایگان کیش فرصت را از دست ندهید.


کلماتی برای این موضوع

هرگز این ۶ کار را هنگام خوابیدن انجام ندهیدهنگام خوابیدن حقیقت این است که زمان زیادی را در رختخواب می گذاریم، ولی در آن جا هر نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی این تصاویر متحرک را از دست ندهید عکس های طبیعتاین عکس های متحرک توسط یک عکاس ژاپنی به نام یوتاکا کیتامورو عکس برداری شده انددانلود رایگان نرم افزارشرکت ارتباطات نت میهن فعالیت خود را از سال با عنوان میهن وب هاست آغاز نمود که در مدت این خوراکی ها را با شکم خالی نخوریداسلایداین خوراکی ها را با شکم خالی نخورید وقتی شکم تان خالی است باید مراقب باشید و یکسری از عصر ایران موزه ی مو مکانی عجیب در ترکیه عکس جاذبه های زیبا و دیدنی که کمتر کسی از آنها خبر دارد پورتال پرشین ویوقتی جدایی در جهان بیداد می‌کند همه چیزهایی که یک زوج قبل از ازدواج باید درباره طلاق این عکس عروس را حتما ببینید نوعروسعکس عروس از خودتون سلفی بگیرید برای داشتن خاطره انگیز ترین عکس عروس علاوه بر عکس های اسطوخودوس؛ گیاهی آرام بخش اسطوخودوس، هضم کننده غذا آیا شما نیز از نفخ یا یبوست رنج می برید؟ در این صورت بهتر است چرا صبح ها که از خواب بیدار می شویم دهانمان تلخ …چرا صبح ها که از خواب بیدار می شویم دهانمان تلخ است ؟



لینک منبع :این 6 کار را قبل از خواب انجام ندهید!

این 6 کار را قبل از خواب انجام ندهید! - فردا www.fardanews.com/fa/.../این-6-کار-را-قبل-از-خواب-انجام-ندهید‎Cached24 مه 2016 ... این 6 کار را قبل از خواب انجام ندهید! بسیاری معتقدند خوب است انسان زود هنگام به خواب رود اما نمی دانند مساله مهم تر شرایط آماده شدن برای یک خواب ... این 6 کار را قبل از خواب انجام ندهید - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/fa/news/177806/این-6-کار-را-قبل-از-خواب-انجام-ندهید 25 مه 2016 ... این 6 کار را قبل از خواب انجام ندهید. خبرگزاری میزان- بسیاری معتقدند خوب است انسان زود هنگام به خواب رود اما نمی دانند مساله مهم تر شرایط آماده شدن ... این 6 کار را قبل از خواب انجام ندهید! - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/578693/این-6-کار-را-قبل-از-خواب-انجام-ندهید 24 مه 2016 ... به گزارش مشرق، روزنامه "ایندیپندنت" انگلستان نوشت، 6 رفتار اشتباه چند ساعت قبل از خواب باعث می شود شخص نتواند با سرعت به خواب رود که به ... این 6 کار را هنگام خوابیدن هرگز انجام ندهید! - تاپ ناز www.topnaz.com/این-6-کار-را-هنگام-خوابیدن-هرگز-انجام-ند/‎Cachedخواب برای سلامتی بدن لازم است و هر فرد باید حداقل روزی 8 ساعت بخوابد. اگر می خواهید خواب خوب و را راحتی داشته باشید این 6 کار را در رختخواب انجام ندهید. ... همیشه شدیدا وسوسه می‌شویم یک بار هم قبل از خوابیدن رایانامه‌ها (ایمیل)، پیام‌ها، یا فیس‌بوک‌مان ... این کارها را قبل از خواب انجام ندهید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../این-کارها-را-قبل-از-خواب-انجام-ندهید‎Cached Similar19 آوریل 2015 ... این کار بیشتر کافئین موجود در چای را تخلیه می کند. ... این کارها را قبل از خواب انجام ندهید. 6. آب نوشیدن. از قدیم شنیده اید که می گویند باید حداقل 8 ... این ۶ کار را قبل از خواب انجام ندهید - بنیتا www.mybenita.com/article/.../things-you-should-never-do-in-bed‎Cached21 آگوست 2016 ... خوابیدن و کمبود خواب بحث داغ این روز‌ها است. بازار دارویی پر از داروهای جدید و بهبود یافته شده است تا به خوابیدن ما کمک کنند, به طوری که هرچیزی را ... این 6 کار را هنگام خوابیدن هرگز انجام ندهید! - خانه پزشکان www.khanepezeshkan.com/sa_-این-6-کار-را-هنگام-خوابیدن-هرگز-انجام-ندهید-_480.aspx‎Cached24 ا کتبر 2016 ... تلویزیون را حداقل یک ساعت قبل از این که به رختخواب تان بروید ... اگر می خواهید خواب خوب و راحتی داشته باشید این 6 کار را در رختخواب انجام ندهید. این 6 کار را هنگام خوابیدن هرگز انجام ندهید - onvansho onvansho.ir/result/این-6-کار-را-هنگام-خوابیدن-هرگز-انجام-ندهید.html تاریخ 1395 08 03 این 6 کار را هنگام خوابیدن هرگز انجام ندهید تلویزیون را حداقل یک ... هنگام خوابیدن حقیقت این هرگز این ۶ کار را هنگام این 6 کار را قبل از خواب انجام . این 6 کار را قبل از خواب انجام ندهید! - آخرین نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/22252740 21 جولای 2016 ... این 6 کار را قبل از خواب انجام ندهید! بسیاری معتقدند خوب است انسان زود هنگام به خواب رود اما نمی دانند مساله مهم تر شرایط آماده شدن برای یک خواب ... این 6 کار را هنگام خوابیدن هرگز انجام ندهید! - پایگاه خبری همدان نیوز hamedannews.com/.../25598-این-6-کار-را-هنگام-خوابیدن-هرگز-انجام-ندهید.html‎Cached20 ا کتبر 2016 ... تلویزیون را حداقل یک ساعت قبل از این که به رختخواب تان بروید خاموش ... خواهید خواب خوب و راحتی داشته باشید این 6 کار را در رختخواب انجام ندهید.