مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد+عکس

[ad_1]

پهپادها در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته اند و حتی برخی از کارشناسان سال 2016 را سال این گجت های دوست داشتنی می دانند.

به گزارش صبحانه،پهپادها در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته اند و حتی برخی از کارشناسان سال 2016 را سال این گجت های دوست داشتنی می دانند. کافی است در مراکز تفریحاتی یا حتی مجتمع های تجاری نگاهی به پیرامون خود انداخته تا چند مدل از پهپادهای مختلف را در ابعاد متفاوت و رنگ های گوناگون مشاهده کنید.
این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد+عکس
کافی است در مراکز تفریحاتی یا حتی مجتمع های تجاری نگاهی به پیرامون خود انداخته تا چند مدل از پهپادهای مختلف را در ابعاد متفاوت و رنگ های گوناگون مشاهده کنید.

اما اصلی ترین مشکلی که در این بین موجب آزردگی صاحبان این دستگاه ها می شود، وزن و شرایط دشوار حمل و نقل برخی از آنهاست.

در همین راستا یکی از پروژه های کیک استارتر قصد دارد مشکلات مورد بحث را مرتفع ساخته و با ارائه پهپاد کوچکی تحت عنوان AirSelfie به یاری علاقه مندان به عکاسی سلفی با پهپاد بشتابد.

این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد+عکس
این گجت کوچک که بزرگتر از کف یک دست نیست و به کمک قاب های اختصاصی توانایی اتصال به چندین مدل تلفن هوشمند را داشته، از دیوایس اندروید یا iOS شما به عنوان کنترلر استفاده می کند.

دوربین به کار رفته در این پهپاد 5 مگاپیکسل کیفیت داشته و ویدیو را با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل ضبط می نماید.

اما نکته منفی جایی است که این پهپاد تنها 3 دقیقه می تواند در حالت پرواز باقی بماند و برای شارژ مجدد نیز 30 دقیقه زمان لازم دارد. قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز به نسبت بالا بوده و 200 دلار برای پهپادی با این کاربرد زیاد به نظر می رسد.

اگر پروژه کیک استارتر این گجت سبک و کوچک تا پایان ماه آینده میلادی حمایت شود، نخستین مدل های آن آوریل 2017 روانه بازار خواهد شد.

منبع : دیجیاتو


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی … صاحبان گربه های زیبا از سراسر جهان به همراه گربه هایشان در نمایشگاه گربه ها در اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب صاحبان گربه های زیبا از سراسر جهان به همراه گربه هایشان در نمایشگاه گربه ها در مسکو شرکت



لینک منبع :این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد+عکس

Images for این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد+عکس این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد+عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../این-پهپاد-کوچک-در-قاب-موبایل-شما-جا-می-گیردعکس‎Cached21 نوامبر 2016 ... پهپادها در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته اند و حتی برخی از کارشناسان سال 2016 را سال این گجت های دوست داشتنی می دانند. این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../این-پهپاد-Ú©ÙˆÚ†Ú©-در-قاب-موبایل-شما-جا-Ù…ÛŒ-گیرد/ 11 مه 2017 ... این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد. حسین آدینه: پهپادها در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته اند و حتی برخی از کارشناسان سال 2016 را سال ... این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/news/technology/16100 این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد. منبع: خبرگزاری digiato۱۳۹۵-۸-۳۰-۰۰: ۳۵:۰۳. این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد. برای مشاهده کامل خبر در ... بلاغ مازندران - این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد+عکس khabarone.ir/.../این-پهپاد-کوچک-در-قاب-موبایل-شما-جا-می‌گیرد-عکس‎Cached21 نوامبر 2016 ... به گزارش بلاغ، پهپادها در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته اند و حتی برخی از کارشناسان سال 2016 را سال این گجت های دوست داشتنی می دانند. پهباد AirSelfie از شما عکس سلفی می گیرد | شهر ای تی | 30tyit.ir/2016/11/19/پهباد-airselfie-از-شما-عکس-سلفی-می-گیرد/‎Cached19 نوامبر 2016 ... پهباد AirSelfie از شما عکس سلفی می گیرد ... به تازگی یک پهپاد بسیار کوچک‌ ساخته شده که در قاب موبایل جا می‌شود و به ... اگر قصد دارید از خودتان عکس‌های جالب و هیجان‌انگیزی تهیه کنید، بد نیست یکی از این پهپادها را داشته باشید. کوچک‌ترین پهپاد دنیا از شما عکس سلفی می‌گیرد - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../کوچک‌ترین-پهپاد-دنیا-عکس-سلفی/‎Cached6 دسامبر 2016 ... همین چند وقت پیش پهپادی معرفی کردیم که در قاب موبایل جا می‌شود. ... این پهپاد از کاربران عکس سلفی می‌گیرد و به همین دلیل می‌توانید ... این پهپاد بسیار کوچک به لرزش‌گیر مجهز شده تا در زمان پرواز عکس‌های با کیفیتی ثبت کند. پهپاد سلفی | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/پهپاد-سلفی/‎Cachedکوچک‌ترین پهپاد دنیا از شما عکس سلفی می‌گیرد. نویسنده: مجید ... از آن‌ها عکاسی کنند. به تازگی یک پهپاد بسیار کوچک‌ ساخته شده که در قاب موبایل جا می‌شود و به را . این هواپیمای بی خلبان کوچولو در قاب گوشی شما مکان می گیرد (2 عکس ... www.serze.com/هواپیمای-خلبان-کوچولو-گوشی-مکان-2314888/‎Cached21 نوامبر 2016 ... این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد هواپیماهای بی خلبان در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته اند و حتی بعضی از متخصصان سال 2016 ... آخرین اخبار پهپاد عکاسی - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/پهپاد-عکاسی عکاسی با پهپاد؛ مسابقه ای باشکوه جهت انتخاب بهترین تصاویر پهپادی · گجت نیوز ۲ روز ... این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد+عکس · صبحانه آنلاین ۱۰ ...