مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سازمان بهداشت جهانی: دخانیات سالانه باعث مرگ ۶ میلیون نفر در جهان

[ad_1]
میگنا: "مارگارت چان" مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در سخنرانی خود به نقش بی‌بدیل شهرداران در ارتقای سلامت اشاره و تاکید کرد: شهرداران می توانند محیط آماده ای برای ارتقاء سلامت ایجاد کنند.
وی گفت: ارتقای سلامت نیاز به سیاست های یکپارچه دارد و البته شهرداران نقش اصلی را برای اجرای چنین سیاست هایی ایفا می کنند.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی افزود: شهرداران همچنین در کنترل بعضی از تهدیدات سلامت از جمله دخانیات که سالانه باعث مرگ شش میلیون نفر در جهان می شود نیز می توانند اقدامات جدی به کار برند.

چان در ادامه گفت: شهرداران می توانند نقش مهمی در همبستگی سیاست های سلامت ایفا کنند و برای داشتن شهری سالم و شاداب برنامه ریزی کرده و وارد عمل شوند.

وی همچنین به تاثیر و نقش شهرداران برای کمک موثر در بهبود شاخص های توسعه پایدار مرتبط با سلامت و عوامل اجتماعی موثر بر سلامت اشاره کرد.

به گزارش وبدا، گفتنی است: اهداف توسعه پایدار شاخص هایی هستند که در اجلاس سران سازمان ملل در سال ۲۰۱۵ تصویب شد و براساس آن ۱۷ هدف کلی در این مصوبه لحاظ شد و کشورها متعهد شدند که همه ساله اقداماتی برای ارتقای این شاخص ها در کشورشان به عمل آورند و در این اجلاس دکتر چان به حضور موثر شهرداران برای مداخله در ارتقای شاخص های توسعه پایدار اشاره کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهداشت و سلامت در ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادبهداشتوسلامتدرایران در خدمات درمانی قانونی را معین کرده‌است که بر طبق آن به داروهای نسخه شده و ضرر ۱۵۰۰ میلیاردی مهران مدیری شوک به مجری دورهمی …جالب و خواندنیچندی پیش، مهران مدیری، بازیگر، کارگردان و مجری برجسته کشورمان در اقدامی غیرمنتظره در تحقیق در مورد ایدز وبهنوش خرم‌روز امروز باز هم یک خبر خوب از دنیای پزشکی و این‌بار در مورد بیماری ترسناک روش های ترک سیگار وزیانهای سیگار کشیدن، سایت …به گزارش ابرار؛ در طول زندگی و حیات بشری افراد همیشه در حال جستجو و اکتشاف بودند، برخی آلبرتا ادمونتونآلبرتا کانادا ادمونتون آلبرتا یکی از استانهای غربی کانادا با دو شهر مهم پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …طبق نتایج یک مطالعه جدید، نرخ ابتلا به سرطان در جهان در طول دهه گذشته ۳۳ درصد…اولین وبلاگ مربیان بهداشتمراقبین سلامتنوشته شده توسط مربی بهداشت در شنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۲ و ساعت آلودگی هوا و اثرات آن سایت بهداشت محیط ایرانآلودگی هوا و اثرات آن آلودگی هوا و اثرات آن مقدمه از زمان برپایی آتش، آلودگی هوا با میگنا اعلام شهریه دوره های مختلف ارشد جدول …شهریه های ثابت و متغیر با تصویب هیات امنا افزایش می یابد در حال حاضر نرخ افزایش روش هایی برای کاهش احتمال سقط جنین بارداری …خانوادهبارداریسلامت نیوزسقط جنین اغلب به دلیل وجود مشکلات ژنتیکی در جنین است اما ممکن است هورمون ها بهداشت و سلامت در ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد بهداشتوسلامت خدمات درمانی در ایران و ارزش خدمات بخش‌های پزشکی در سال ۲۰۰۲ تقریباً ۲۴میلیارد دلار آمریکا تمام آنچه که باید در رابطه با سیگار الکترونیکی تمام آنچه که باید در رابطه با سیگار الکترونیکی یا بدانید میگنا اعلام برنامه های ویژه هفته بهداشت روان در مدارس تهران اعلام برنامه های ویژه هفته بهداشت روان در مدارس تهران ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد آمار مرگ و میرهای ناشی از حوادث به ویژه تصادفات در کشور از آلبرتا ادمونتون آلبرتا کانادا ادمونتون آلبرتا یکی از استانهای غربی کانادا با دو شهر مهم ادمونتون و میگنا لینک مشاهده نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ،سمپاد و لینک مشاهده نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ،سمپاد و استعدادهای درخشان بیماری مزمن انسدادی ریه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد بیماریمزمن عامل خطر اصلی برای بیماری در سطح جهانی دخانیات است حدود بیست درصد از افراد سیگاری در خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری از «پرونده پر سر و صدایی که هنوز بسته نشده» تا «رتبه ایران در میان کشورهای مرفه جهان» مطالب علمی و آموزشی در مورد قلب و عروق امروزه، بیماری قلبی از اولین علت‌های مرگ و میر در سطح دنیا است سالانه بیش از ‪ ۱۷‬میلیون



لینک منبع :سازمان بهداشت جهانی: دخانیات سالانه باعث مرگ ۶ میلیون نفر در جهان

دخانیات سالانه باعث مرگ ۶ میلیون نفر در جهان - ایسنا www.isna.ir/news/.../دخانیات-سالانه-باعث-مرگ-۶-میلیون-نفر-در-جهان 22 نوامبر 2016 ... مدیرکل سازمان بهداشت جهانی افزود: شهرداران همچنین در کنترل بعضی از تهدیدات سلامت از جمله دخانیات که سالانه باعث مرگ شش میلیون نفر در جهان می ... سازمان بهداشت جهانی: دخانیات سالانه باعث مرگ ۶ میلیون نفر در جهان www.asriran.com/.../سازمان-بهداشت-جهانی-دخانیات-سالانه-باعث-مرگ-۶-میلیون-نفر-در-جهان مدیرکل سازمان بهداشت جهانی افزود: شهرداران همچنین در کنترل بعضی از تهدیدات سلامت از جمله دخانیات که سالانه باعث مرگ شش میلیون نفر در جهان می شود نیز می توانند ... دخانیات سالانه باعث مرگ ۶ میلیون نفر در جهان - اقتصاد آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../دخانیات-سالانه-باعث-مرگ-۶-میلیون-نفر-در-جهان/4351639 نهمین اجلاس ارتقای سلامت با سخنرانی دکتر "چان" مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در ... از تهدیدات سلامت از جمله دخانیات که سالانه باعث مرگ شش میلیون نفر در جهان می شود ... سازمان بهداشت جهانی: دخانیات سالانه باعث مرگ ۶ میلیون نفر در جهان ... www.shahrekhabar.com/medical/147982824046270 سازمان بهداشت جهانی: دخانیات سالانه باعث مرگ ۶ میلیون نفر در جهان - عصر ایران. سازمان بهداشت جهانی: دخانیات سالانه باعث مرگ 6 میلیون نفر در جهان - قطره www.ghatreh.com/.../سازمان-بهداشت-جهانی-دخانیات-سالانه-باعث-مرگ-میلیون-نفر-جهان 22 نوامبر 2016 ... دخانیات سالانه باعث مرگ 6 میلیون نفر در جهان · دخانیات سالانه جان 6 میلیون نفر را می گیرد · مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز ... دخانیات سالانه باعث مرگ ۶ میلیون نفر در جهان econews.com/fa/media/.../دخانیات-سالانه-باعث-مرگ-۶-میلیون-نفر-در-جهان-1 24 نوامبر 2016 ... مدیرکل سازمان بهداشت جهانی افزود: شهرداران همچنین در کنترل بعضی از تهدیدات سلامت از جمله دخانیات که سالانه باعث مرگ شش میلیون نفر در جهان می ... مصرف دخانیات، سالانه ۶ میلیون قربانی می گیرد - خبرلند khabarland.com/.../مصرف-دخانیات-سالانه-۶-میلیون-قربانی-می-گیرد‎Cached23 نوامبر 2016 ... سلامت نیوز: مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در نهمین کنفرانس ارتقای سلامت در شانگهای گفت: دخانیات سالانه باعث مرگ ۶ میلیون نفر در جهان می شود. سازمان بهداشت جهانی: دخانیات سالانه باعث مرگ ۶ میلیون نفر در جهان ... akhbartop.com/183154/‎Cachedخواننده لس آنجلسی مشتری پروپاقرص قدیمی ترین آش فروشی تهران/ آش سنتی سرچشمه پاتوق اختصاصی تی وی پلاس در ماه مبارک رمضان · پرسپولیسی ها رامین را شوکه ... ایرنا - سازمان بهداشت جهانی:دخانیات سالانه جان 6 میلیون نفر را می گیرد www.irna.ir/fa/News/82317285/‎Cached22 نوامبر 2016 ... سازمان بهداشت جهانی:دخانیات سالانه جان 6 میلیون نفر را می گیرد ... است ، افزود : کشورهای جهان باید با توجه به مشکلات سلامت بخصوص مسایلی چون مرگ و ... فراوان در نظر گیرند که باعث مرگ و میر زیاد و ابتلای مردم به مرض قند می شود. روز جهانی بدون دخانیات - معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت www.mefda.ir/news/21063/روز-جهانی-بدون-دخانیات-۳۱-ماه-می-۲۰۱۷‎Cached31 مه 2017 ... براساس آمارهای سازمان جهانی بهداشت، دخانیات سالانه ۶ میلیون قربانی می ... جهان از هر ۱۰ نفر بزرگسال، کشیدن سیگار باعث مرگ یک نفر می شود و این ...