مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین گوشی‌های ۵۰۰ دلاری در آمریکا

[ad_1]

نکسوس ۶P، آیفون ۶، وان‌پلاس ۳ و چند گوشی دیگر از جمله بهترین گوشی‌های هوشمندی هستند که در آمریکا کمتر از ۵۰۰ دلار قیمت دارند.

به گزارش صبحانه،بازار گوشی‌های هوشمند پر از گوشی‌های تلفن همراه  است که با بودجه‌های مختلف سازگارند و در گزارش وب‌سایت تک‌تایمز، برخی از بهترین گوشی‌های هوشمندی که مشتریان می‌توانند در کشور آمریکا با قیمت کمتر از  ۵۰۰ دلار خریداری کنند، ذکر شده است.


نکسوس ۶P

عرضه گوگل پیکسل و پیکسل XL گوگل ممکن است تقاضا برای نکسوس ۶P را کاهش داده باشد، اما این گوشی هنوز هم مشخصات قدرتمندی برای تحت تاثیر قرار دادن بسیاری از مشتریان دارد.

نکسوس ۶P که اواخر سپتامبر سال ۲۰۱۵ ارایه شد، دارای یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن صفحه نمایش ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. پردازنده اسنپ‌دراگون کوالکام ۸۱۰ و رم ۳ گیگابایتی، به قدرت‌های این گوشی گوگل می‌افزاید.

مدل‌های ۳۲، ۶۴، ۱۲۸ گیگابایتی نکسوس ۶P از طریق وب‌سایت آمازون در آمریکا به قیمت‌های ۴۶۹.۹۹، ۵۹۸ و ۵۹۹ دلار در دسترس است.


آیفون ۶

اپل آیفون ۶ را در سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه کرد. محبوبیت این دستگاه ممکن است پس از انتشار جانشینان آن کاهش یافته باشد، اما این گوشی هنوز هم تاثیرات زیادی بر کاربران دارد. آیفون ۶ دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن صفحه نمایش ۷۵۰ در۱۳۳۴  پیکسل است و یک پردازنده اپلو همچنین یک گیگابایت رم دارد.


اگرچه اپل فروش این گوشی را از طریق وب‌سایت‌های رسمی خود قطع کرده است، اما آیفون ۶ همچنان از طریق دیگر خرده‌فروشان در دسترس مشتریان است. آیفون ۶ با حافظه ۱۶ گیگابایتی با ۳۹۹ دلار در دسترس است.


وان‌پلاس ۳

وان‌پلاس ۳ که در ماه ژوئن سال جاری عرضه شد، یکی از گوشی‌های قدرتمند موجود در بازار با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و از پردازنده اسنپ‌دراگون کوالکام ۸۲۰ بهره برده است.

وان‌پلاس ۳ در حال حاضر یکی از معدود دستگاه‌هایی است که رم ۶ گیگابایتی دارد. این گوشی هوشمند همچنین حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد و در آمریکا با ۳۹۹ دلار در دسترس است.


موتو  G۴

موتورولا گوشی موتو را در ماه جولای سال جاری عرضه کرد. این تلفن همراه یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و پردازنده‌اش اسنپ‌دراگون کوالکام ۶۱۷ با ۲ گیگابایت رم است. آمازون در حال حاضر موتو با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را به قیمت ۱۹۹.۹۹ و ۲۲۹.۹۹ دلار به فروش می‌رساند.


هوآوی میت ۸

گوشی هوشمند میت ۸ متعلق به شرکت هوآوی، دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. این گوشی با یک پردازنده HiSilicon کیرین ۹۵۰ اجرا می‌شود و رم ۴ گیگابایتی دارد. میت ۸ با حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در دسترس است و آمازون میت ۸ با حافظه ۳۲ گیگابایت را به قیمت ۴۳۴.۹۹ دلار به فروش می‌رساند.


به جز موارد فوق، بسیاری گوشی‌های هوشمند دیگری نیز در آمریکا با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار در دسترس هستند که از میان آن‌ها می‌توان به نکسوس ۵X با ۲۹۴.۹۴ دلار، آیفون  ۵sبا ۱۴۹ دلار و موتو G۴ Plus با ۲۹۹ دلار اشاره کرد.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس پول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی عصر ایراناولین و تنها موزه برده داری در آمریکا عکس حقایقی جالب درباره ی تاجیکستان که حتما الف همه چیز درباره رئیس جمهور جدید آمریکا زندگی و …همه چیز درباره رئیس جمهور جدید آمریکا زندگی و زمانه ترامپالف اسناد جدید از دریافتی ۱۴میلیارد تومانی … دو شرکت در خارج کشور ؟؟؟؟؟؟ این دیگه چه صیغه ایه ؟؟؟؟؟ یعنی این شرکت ها وال‌مارت ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…شرکت خرده‌فروشی وال‌مارت در سال ۱۹۶۲ رسمأ فعالیت تجاری خود را آغاز نمود، ولی در عمل فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار؛ خرداد ۹۵ زومیت بهترین گوشی های هوشمند شاید نیاز به معرفی نداشته باشند؛ چرا که بسیاری از آن‌ها بین مردم بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت ۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون یکی از پرطرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده‌ها یا میان قیمت‌ها هستند معرفی بهترین پهپاد های پارسیش به وسیله می توانید کنترل خانه خود را در دست بگیرید وال‌مارت ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد شرکت خرده‌فروشی وال‌مارت در سال ۱۹۶۲ رسمأ فعالیت تجاری خود را آغاز نمود، ولی در عمل، سال تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴ هم اکنون در بازار ایران قیمت سرفیسپروهماکنون تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴ هم اکنون در بازار ایران قیمت ۵ دیدگاه ارسال شده توسط عرفان الف اطلاعیه دفتر احمدی نژاد درباره توقیف ۲ میلیارد دلاری روابط عمومی دفتر احمدی نژاد در خصوص غارت ۲ میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران توسط الف اسناد جدید از دریافتی ۱۴میلیارد تومانی رستگار سرخه دو شرکت در خارج کشور ؟؟؟؟؟؟ این دیگه چه صیغه ایه ؟؟؟؟؟ یعنی این شرکت ها ایرانی اند



لینک منبع :بهترین گوشی‌های ۵۰۰ دلاری در آمریکا

بهترین گوشی‌های ۵۰۰ دلاری در آمریکا - ایسنا www.isna.ir/news/.../بهترین-گوشی-های-۵۰۰-دلاری-در-آمریکا‎Cached21 نوامبر 2016 ... نکسوس ۶P، آیفون ۶، وان‌پلاس ۳ و چند گوشی دیگر از جمله بهترین گوشی‌های هوشمندی هستند که در آمریکا کمتر از ۵۰۰ دلار قیمت دارند. به گزارش ایسنا، ... Images for بهترین گوشی‌های ۵۰۰ دلاری در آمریکا بهترین گوشی‌های ۵۰۰ دلاری در آمریکا - شرکت مهرانفو mehranfo.com/.../3588-بهترین-گوشی‌های-۵۰۰-دلاری-در-آمریکا.html‎Cachedمتین- نکسوس 6P، آیفون 6، وان‌پلاس 3 و چند گوشی دیگر از جمله بهترین گوشی‌های هوشمندی هستند که در آمریکا کمتر از ۵۰۰ دلار قیمت دارند. به گزارش ایتنا از ایسنا، ... بهترین گوشی‌های ۵۰۰ دلاری در آمریکا - صدای ایران | دمادم https://damadam.ir/news/بهترین-گوشی‌های-۵۰۰-دلاری-در-آمریکا/4332402 به گزارش صدای ایران ، نکسوس ۶P، آیفون ۶، وان‌پلاس ۳ و چند گوشی دیگر از جمله بهترین گوشی‌های هوشمندی هستند که در آمریکا کمتر از ۵۰۰ دلار قیمت دارند. ... بهترین گوشی های ۵۰۰ دلاری در آمریکا - onvansho onvansho.ir/result/بهترین-گوشی-های-۵۰۰-دلاری-در-آمریکا.html الف بهترین گوشی‌های ۵۰۰ دلاری در آمریکا. ایسنا بازار گوشی‌های هوشمند پر از گوشی‌های تلفن همراه است که با بودجه‌های مختلف . مجله اینترنتی اندیشه سبز خزر جذب ... بهترین گوشی‌های ۵۰۰ دلاری در آمریکا - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../بهترین-گوشی-های-۵۰۰-دلاری-در-آمریکا‎Cached21 نوامبر 2016 ... ساعت24-نکسوس ۶P، آیفون ۶، وان‌پلاس ۳ و چند گوشی دیگر از جمله بهترین گوشی‌های هوشمندی هستند که در آمریکا کمتر از ۵۰۰ دلار قیمت دارند. بهترین گوشی‌های ۵۰۰ دلاری در آمریکا - متین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/147973008046535 بهترین گوشی‌های ۵۰۰ دلاری در آمریکا - متین. ... بهترین گوشی‌های ۵۰۰ دلاری در آمریکا . گوگل پلاس فیس نما کلوب linkedin. اخبار پارسیک - بهترین گوشی‌های ۵۰۰ دلاری در آمریکا news.parseek.com/Url/?id=13264438 بهترین گوشی‌های ۵۰۰ دلاری در آمریکا. بهترین گوشی‌های ۵۰۰ دلاری در آمریکا - گروه ارتباطی آریافون tk.spadana.net/index.php?/News/NewsItem/View/8802/‎Cached21 نوامبر 2016 ... به گزارش ایتنا از ایسنا، بازار گوشی‌های هوشمند پر از گوشی‌های تلفن همراه است که با بودجه‌های مختلف سازگارند و در گزارش وب‌سایت تک‌تایمز، برخی ... کاترپیلار - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کاترپیلار‎Cached Similarمحصولات این کمپانی توسط نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا مشهور شدند. در جریان ... دو سال بعد، هولت تراکتور نیرو گرفته با بخارش را، به ارزش ۵٫۵۰۰ دلار فروخت.