مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گلکسی S۸ با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌آید

[ad_1]

 

کد مطلب: 418390

گلکسی S۸ با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌آید

بخش دانش و فناوری الف،7 آذر95

سامسونگ گلکسی S۸ به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ عرضه می‌شود و این شرکت ممکن است یک نسخه ۲۵۶ گیگابایتی از جانشین گلکسی S۷ارائه دهد، حرکتی که یادآور استراتژی آیفون ۷ است.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۱

 ایسنا به نقل از یاهوتک، گلکسی S۸ پرچمدار بعدی سامسونگ خواهد بود و انتظار می‌رود از طراحی‌های اساسی نسبت به گوشی‌های قبلی بهره ببرد. شایعات می‌گویند این دستگاه یک صفحه نمایش حساس به فشار و بزرگتر خواهد داشت و دکمه خانه را از بین خواهد برد.

همچنین شایعه دیگری وجود دارد که ممکن است این گوشی هوشمند در نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود. یک تغییر در استراتژی کهکشان S۷است که در انواع ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه شده بود و از حافظه خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کرد. این کار، در واقع تقلیدی از استراتژی اپل است که آیفون ۷ را در نسخه‌های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌کند، اما کارت حافظه ندارد.

همچنین اخباری وجود دارد که این گوشی در مقایسه با گلکسی  S۷که دارای رم ۴ گیگابایتی بود، ۶ گیگابایت رم خواهد داشت. از نظر پردازنده نیز انتظار می‌رود گلکسی  S۸ دارای دو نسخه، یک چیپ‌ست Exynos و دیگری اسنپ‌دراگون ۸۳۵ باشد. البته در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این گوشی آیا باز هم دارای حافظه خارجی خواهد بود و اینکه می‌تواند از چه مقدار حافظه خارجی پشتیبانی کند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ گلکسی نوت 7

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مقایسه آیفون با گلکسی اس آیفوندربرابرگلکسیاسمقایسه آیفون با گلکسی اس ؛ رقابت بهترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند ۱۰۵ دیدگاه مدل ارزان‌ تبلت‌های اندرویدی مدل ارزان‌ تبلت‌های اندرویدی بازار تبلت‌های ارزان قیمت با توجه به کاربردی بودن جذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می باشدمدل های دکوراسیون داخلی خانه های لوکس جدید جذابمدل دکوراسیون داخلی خانه های لوکس مدل دکوراسیون داخلی خانه های لوکس مدل دکوراسیون نحوه فعال کردن در ویندوز ۷ و ۸برای آن دسته از کاربرانی که نمی دانند یا همان چیست باید توضیح دهم که اولین ایستنا گوشی پنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه‌دار



لینک منبع :گلکسی S۸ با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌آید

گلکسی S۸ با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌آید - ایسنا www.isna.ir/news/.../گلکسی-S۸-با-۲۵۶-گیگ-حافظه-داخلی-می-آید‎Cached27 نوامبر 2016 ... سامسونگ گلکسی S۸ به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ عرضه می‌شود و این شرکت ممکن است یک نسخه ۲۵۶ گیگابایتی از جانشین گلکسی ... گلکسی S۸ با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌آید - ال کا ایران lkiran.com/fa/news/1/5405/گلکسی-S۸-با-۲۵۶-گیگ-حافظه-داخلی-می‌آید 27 نوامبر 2016 ... سامسونگ گلکسی S۸ به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ عرضه می‌شود و این شرکت ممکن است یک نسخه ۲۵۶ گیگابایتی از جانشین گلکسی ... گلکسی S8 با 256 گیگ حافظه داخلی می‌آید - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../گلکسی-s8-با-256-گیگ-حافظه-داخلی-می‌آید‎Cached27 نوامبر 2016 ... اخباری وجود دارد که این گوشی در مقایسه با گلکسی S۷که دارای رم ۴ گیگابایتی بود، ۶ گیگابایت رم خواهد داشت. سامسونگ گلکسی S۸ به احتمال زیاد ... گلکسی S۸ با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌آید | روزگاران roozegaran.com/1395/09/07/21954/21954/ 27 نوامبر 2016 ... به گزارش یاهوتک، گلکسی S۸ پرچمدار بعدی سامسونگ خواهد بود و انتظار می‌رود از طراحی‌های اساسی نسبت به گوشی‌های قبلی بهره ببرد. شایعات ... گلکسی S۸ با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌آید - ۲۴ آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../گلکسی-S۸-با-۲۵۶-گیگ-حافظه-داخلی-می‌آید/4402979 سامسونگ گلکسی S۸ به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ عرضه می‌شود و این شرکت ممکن است یک نسخه ۲۵۶ گیگابایتی از جانشین گلکسی S۷ارائه دهد، حرکتی . گلکسی S8 با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌آید | زندگی,دانش,روزانه https://www.zdr.ir/اخبار.../گلکسی-s8-با-۲۵۶-گیگ-حافظه-داخلی-می‌آید/‎Cached6 ژوئن 2017 ... سامسونگ گلکسی S۸ به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ عرضه می‌شود و این شرکت ممکن است یک نسخه ۲۵۶ گیگابایتی از جانشین گلکسی ... ناگفتنی ها: گلکسی S8 با 256 گیگ حافظه داخلی می‌آید | ناگفتنی ها nagoftaniha.com/tag/ناگفتنی-ها-گلکسی-s8-با-256-گیگ-حافظه-داخلی-م/ گفته شده که گوشی گلکسی اس ۸ در مقایسه با گلکسی S۷ که دارای رم ۴ گیگابایتی بود، ۶ گیگابایت رم خواهد داشت. سامسونگ گلکسی S۸ به احتمال زیاد در کنگره ... خبر فوری-گلکسی S۸ با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌آید www.khabarfarda.ir/v2/detail/.../گلکسی-S۸-با-۲۵۶-گیگ-حافظه-داخلی-می‌آید گلکسی S۸ با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌آید. 211. 09:44 - 7 آذر 1395. 1. سامسونگ گلکسی S۸ به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ عرضه می‌شود و این شرکت ممکن ... گلکسی S8 با 256 گیگ حافظه داخلی می‌آید - ایران جیب www.iranjib.ir/.../گلکسی-S8-با-256-گیگ-حافظه-داخلی-می‌آید/‎Cached27 نوامبر 2016 ... گلکسی S8 با 256 گیگ حافظه داخلی می‌آید ... به گزارش یاهوتک، گلکسی S۸ پرچمدار بعدی سامسونگ خواهد بود و انتظار می‌رود از طراحی‌های اساسی ... گلکسی S8 با 256 گیگ حافظه داخلی می‌آید-مجله یک پارس yekpars.com/technology-and-information/78316 28 نوامبر 2016 ... سامسونگ گلکسی S۸ به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ عرضه می‌شود و این شرکت ممکن است یک نسخه ۲۵۶ گیگابایتی از جانشین گلکسی ...