[ad_1]
کمپانی مزدا اعلام کرده است بدون توجه ویژه به فناوریهای هیبریدی و الکتریکی، به عنوان بخشی از پروژهی فناوری اسکایاکتیو (SkyActiv)، همچنان بر بهبود پیشرانههای احتراق داخلی تمرکز خواهد کرد.
در مراسم معرفی مدل جدید مزدا CX-5، مارتین بندرز، مسوول نمایندگی مزدا در کشور استرالیا اعلام کرد این برند ژاپنی همچنان ظرفیتهای بالایی را در حوزهی موتورهای احتراق داخلی مشاهده میکند. او میگوید:
هدف ما همچنان بهینهسازی پیشرانههای احتراق داخلی است که از نگاه ما هنوز جای کار زیادی دارد. در آمریکای شمالی، برند مزدا به عنوان بهینهترین خودرو از لحاظ مصرف سوخت به شمار میرود و هنوز میتوان انتظار پیشرفت بیشتری داشت.
وی افزود:
تمرکز بر بهبود پیشرانههای احتراق داخلی، موجب بهبود سامانههای هیبریدی نیز میشود. در نهایت اگر بخواهید از سامانهی هیبریدی استفاده کنید (که البته هزینهی زیادی دارد)، در صورت استفاده از پیشرانهی کارآمدتر؛ درصد هیبریدسازی کمتری مورد نیاز خواهد بود.
شرکت مزدا تاکنون هیچ خودروی هیبریدی را در کشور استرالیا عرضه نکرده است؛ اما این نوع از خودروها که با فناوری مشترک با شرکت تویوتا ساخته میشود (مانند مزدا ۳ هیبریدی)، در کشور ژاپن روانهی بازار شده است.
بندرز در ادامه میگوید:
مدل CX-5 دیزل بدون اثرپذیری از رسوایی شرکت فولکسواگن، حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد از حجم تولید را به خود اختصاص داده است.
او در رابطه با رسوایی شرکت فولکسواگن میگوید:
شخصی اشتباه کرده است، اما برخی آن را به شخص دیگری که کاری در همان زمینه انجام میدهد، تعمیم میدهند؛ این یک فاجعه در دنیای مدرن به شمار میآید. جای تأسف است که مردم یک اشتباه را دریافت و آن را به موارد مشابه تعمیم میدهند. همین موضوع یکی از عللی است که دولتها به سراغ فناوریهای دیگری همچون خودروی الکتریکی و غیره میروند.
بندرز از نیاز ضروری به خودروهای هیبریدی و الکتریکی در استرالیا حمایت نمیکند. وی میگوید:
برندهای متنوعی به تولید خودروی الکتریکی در کشور استرالیا مشغول هستند ولی دولت یارانهای به آن اختصاص نمیدهد و از این رو جای مانوری ندارند. اگر هم راه برای این شرکتها هموار باشد، تغییر از پیشرانههای احتراق داخلی به سامانههای الکتریکی، نیازمند تغییر فراوان در زیرساختها است و در کشوری مانند استرالیا، این فاصله بسیار زیاد است. دولتها باید مقدار دیاکسید کربن را نهتنها از خروجی اگزوز، بلکه در فناوریهای خاص نیز اندازهگیری کنند.
فروش خودروهای الکتریکی در کشور استرالیا توسط شرکتهایی همچون تسلا و برندهای بزرگ آلمانی صورت میگیرد.
[ad_2]
لینک منبع بازنشر:
مفیدستان
عبارات مرتبط با این موضوع بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب تقابل احساس و نظم مرسدس بنز در برابر …بنزمرسدسبنزلکسوسبا نام جدید و پیشرانهی دیزلی بهبود یافته، مرسدس بنز در بخش شاسی بلندهای ممتاز به آشنایی با یاتاقان ، بلبرینگ و رولبرینگ …فناوریهاواطلاعاتپایهیاتاقان ساده که معمولاً بوش، یاتاقانهای سرمحور، یاتاقان بوش، یاتاقانهای خاندار آموزش تصویری شستشوی دریچه گاز و مپ سنسور ……پروتون خوب امروز میخوام راجع به یه کار که تاثیر زیادی روی درست کار کردن و یا درست راه رفتن و دانستنیهای خودروهمانطوری که از نام این دو روش پیداست، در پیشرانههای تنها یک میل سوپاپ برای باز و بررسی تویوتا پریوس ، الهه سبز هیبریدی …تویوتابررسیتویوتاپریوسشرکت تویوتا در طی حیات پربارش، ثمرات و افتخارات بسیاری را از خود بهجای نهاد یکی از فنر و کمک فنر در سیستم تعلیق خودروفناوریهاواطلاعاتپایهدر ابتدا لازم بذکر است فنر و کمک فنر جزء مستقل از سیستم تعلیق خودرو هستند که وظیفه مصرف بنزین مصرف سوخت تندر بایگانی …با سلام خدمت دوستان در مورد مصرف بنزین ال نظر شما عزیزان را می خواستم بدونم ماشین من بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین آموزش تصویری شستشوی دریچه گاز و مپ سنسور جنتو … پروتون خوب امروز میخوام راجع به یه کار که تاثیر زیادی روی درست کار کردن و یا درست راه رفتن و شتاب تقابل احساس و نظم مرسدس بنز در برابر لکسوس پدال بنزمرسدسبنزلکسوس با نام جدید و پیشرانهی دیزلی بهبود یافته، مرسدس بنز در بخش شاسی بلندهای ممتاز به جنگ آشنایی با یاتاقان ، بلبرینگ و رولبرینگ فناوریهاواطلاعات یاتاقان ساده که معمولاً بوش، یاتاقانهای سرمحور، یاتاقان بوش، یاتاقانهای خاندار، یا دانستنیهای خودرو همانطوری که از نام این دو روش پیداست، در پیشرانههای تنها یک میل سوپاپ برای باز و بسته بررسی تویوتا پریوس ، الهه سبز هیبریدی پدال، مجله خودرو تویوتابررسیتویوتا شرکت تویوتا در طی حیات پربارش، ثمرات و افتخارات بسیاری را از خود بهجای نهاد یکی از آنها فنر و کمک فنر در سیستم تعلیق خودرو فناوریهاواطلاعات در ابتدا لازم بذکر است فنر و کمک فنر جزء مستقل از سیستم تعلیق خودرو هستند که وظیفه فنر تحمل مصرف بنزین مصرف سوخت تندر بایگانی فروم تخصصی تندر من ماه است مدل را گرفته ام در ماه اول تا میسوزاند ولی حالا بطور متوسط لیتر در
لینک منبع :مزدا: پیشرانه های احتراق داخلی هنوز هم جای کار زیادی دارند
Images for مزدا: پیشرانه های احتراق داخلی هنوز هم جای کار زیادی دارند
مزدا: پیشرانه های احتراق داخلی هنوز هم جای کار زیادی دارند - زومیت
www.zoomit.ir/2016/11/.../conventional-engines-still-way-forward/Cached28 نوامبر 2016 ... هدف ما همچنان بهینهسازی پیشرانههای احتراق داخلی است که از نگاه ما هنوز جای کار زیادی
دارد. در آمریکای شمالی، برند مزدا به عنوان بهینهترین خودرو از لحاظ ...
مزدا پیشرانه های احتراق داخلی هنوز هم جای کار زیادی دارند - تکنومون
technomon.com/.../مزدا-پیشرانه-های-احتراق-داخلی-هنوز-هم-جای-کار-زیادی-دارندCached28 نوامبر 2016 ... هدف ما همچنان بهینهسازی پیشرانههای احتراق داخلی است که از نگاه ما هنوز جای کار زیادی
دارد. در آمریکای شمالی، برند مزدا به عنوان بهینهترین خودرو از لحاظ ...
مزدا: پیشرانه های احتراق داخلی هنوز هم جای کار زیادی دارند - بتانیوز
betanews.ir/.../مزدا-پیشرانه-های-احتراق-داخلی-هنوز-هم-جای-کار-زیادی-دارند/
28 نوامبر 2016 ... کمپانی مزدا اعلام کرده است بدون توجه ویژه به فناوری های هیبریدی و الکتریکی به
عنوان بخشی از پروژه ی فناوری اسکای اکتیو skyactiv همچنان بر ...
مزدا: پیشرانه های احتراق داخلی هنوز هم جای کار زیادی دارند | SHARE4U.IR
share4u.ir/?p=40583
کمپانی مزدا اعلام کرده است بدون توجه ویژه به فناوریهای هیبریدی و الکتریکی، به
عنوان بخشی از پروژهی فناوری اسکایاکتیو (SkyActiv)، همچنان بر بهبود پیشرانههای
...
مزدا: پیشرانه های احتراق داخلی هنوز هم جای کار زیادی دارند - قطره
www.ghatreh.com/.../مزدا-پیشرانه-های-احتراق-داخلی-هنوز-جای-کار-زیادی-دارند
27 نوامبر 2016 ... کمپانی مزدا اعلام کرده است بدون توجه ویژه به فناوری های هیبریدی و الکتریکی، به
عنوان بخشی از پروژه ی فناوری اسÚ.
مزدا: پیشرانه های احتراق داخلی هنوز هم جای کار زیادی دارند- جستجوگر ...
football.tnews.ir/زومیت/F61A75006390Cachedهدف ما همچنان بهینهسازی پیشرانههای احتراق داخلی است که از نگاه ما هنوز جای کار زیادی
دارد. در آمریکای شمالی، برند مزدا به عنوان بهینهترین خودرو از لحاظ مصرف سوخت به ...
مزدا: پیشرانه های احتراق داخلی هنوز هم جای کار زیادی دارند - تی نیوز
tnews.ir/news/f61a75006390.html
28 نوامبر 2016 ... در مراسم معرفی مدل جدید مزدا CX-5، مارتین بندرز ، مسوول نمایندگی مزدا در کشور
استرالیا اعلام کرد این برند ژاپنی همچنان ظرفیت های بالایی را در حوزه ...
مزدا: پیشرانه های احتراق داخلی هنوز هم جای کار زیادی دارند — وبلاگ ...
i-sel.ir/blog/مزدا-پیشرانه-های-احتراق-داخلی-هنوز-ه/
۲۸ نوامبر ۲۰۱۶ ... مزدا: پیشرانه های احتراق داخلی هنوز هم جای کار زیادی دارند. [ad_1]
کمپانی مزدا اعلام کرده است بدون توجه ویژه به فناوریهای هیبریدی و الکتریکی، به .
مزدا: پیشرانه های احتراق داخلی هنوز هم جای کار زیادی دارند - خوب خوان
khubkhan.ir/.../مزدا-پیشرانه-های-احتراق-داخلی-هنوز-هم-جای-کار-زیادی-دارند/previewCachedشرکت مزدا اعلام کرد که جدا از فناوریهای هایبریدی و الکتریکی، همچنان بر روی بهبود
پیشرانههای احتراق داخلی تمرکز خواهد کرد. -
پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت 23:26