مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فست فود باعث تومور مغزی در جنین می شود

[ad_1]

محققان دریافتند کودکان با مصرف بیش از یک میزان خاص هات داگ به سرطان خون و لوسمی مبتلا می شوند.

به گزارش شفاف علت عمده افزایش نرخ سرطان در کودکان مصرف گوشت های فرآوری شده است. موسسه ملی سرطان آمریکا درتحقیقات خود دریافتند که هزار و500 کودک سالانه به علت سرطان در آمریکا جان خود را از دست می دهند.
Image result for ‫فست فود‬‎

با توجه به تحقیقات یک اپیدمیولوژیست در یک مجله تحقیقات سرطان کودکانی که بیش از 12 عدد هات داگ در هر ماه مصرف می کنند، 9  برابر بیشتر در معرض خطر  ابتلا به سرطان خون در دوران کودکی هستند.

علاوه بر این، برخی از گزارش های حاکی از آن است که سرطان در کودکانی که مادرانشان در دوران بارداری حداقل یک هات داگ مصرف می کردند بیشتربروزمی کند.  از طرفی در این کودکان احتمال بروز تومورهای مغزی دو برابرافزایش پیدا می کند.ازاینگذشته درصورت مصرف هاگ در مردان این خطرات در سلول جنسی مردان تاثیرگذاشته وخطرابتلا فرزند به این بیماری ها بیشتر می شود.

محققان دانشگاه مینه سوتا که در حال حاضر موسسه ملی سرطان آن را حمایت می کنددر تحقیقات خود دریافتند که مصرف هات داگ در کودکان خطر ابتلابه لوسمی را افزایش می دهد.

به گفته این محققان علت عمده سرطان ممکن است به دلیل استفاده از نیتریت برای حفظ گوشت های فرآوری شده مانند هات داگ باشد که بعد از مصرف آنها در بدن به نیتروسامین ماده بسیار سرطان زایی تبدیل می شوند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آیا امواج وای فای برای خانم های باردار ضرر داردخطر امواج وای فای در بارداری امواج وای فای و موبایل یک خطر احتمالی بالقوه برای سلامت سلامت کیوی، در میان میوه‌ های موجود، به ‌عنوان منبع غنی ویتامین ث به شمار می ‌‌آیددرد شکم در سمت چپ و پایین منطقه ای در مچ دست که عصب مدیان در آن وارد می شود، تونل کارپال نام دارد معمولا افرادی فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر روابط …رابطه جنسی والدینی که بچه ها را کنار خودشان می خوابانند معمولا دچار اختلال می شود‎جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا روده آکابهداشت روده ها با این روش های ساده سندرم روده تحریک پذیر در اطفال علائمی که نشان میدهد مرکز جامع سرطان مقالاتپرتودرمانی و شما …بیمار باید در همة جلسات پرتو درمانی سروقت حاضر شوداخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …مطالعات اخیر محققان امریکایی نشان می دهد که عشق و مذهب تاثیر مشابهی بر عملکرد… آیا امواج وای فای برای خانم های باردار ضرر دارد خطر امواج وای فای در بارداری امواج وای فای و موبایل یک خطر احتمالی بالقوه برای سلامت مغز و سلامت خیلی از افراد وقتی پهلوهای خود را لمس می کنند با یک مشت چربی اضافی مواجه می شوند که باعث درد شکم در سمت چپ و پایین منطقه ای در مچ دست که عصب مدیان در آن وارد می شود، تونل کارپال نام دارد معمولا افرادی که یک فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر روابط زناشویی و آموزش رابطه­ جنسی والدینی که بچه ­ها را کنار خودشان می ­خوابانند معمولا دچار اختلال می­ شود‎ روده آکا بهداشت روده ها با این روش های ساده سندرم روده تحریک پذیر در اطفال علائمی که نشان میدهد روده مرکز جامع سرطان مقالاتپرتودرمانی و شما پشتیبانی از در طول پرتودرمانی سر کار بروم؟ برخی افراد می‌توانند در طول پرتودرمانی به کار تمام وقت خود اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری



لینک منبع :فست فود باعث تومور مغزی در جنین می شود

سرطان خون با مصرف هات داگ/ فست فود باعث تومور مغزی در جنین می شود www.yjc.ir/.../سرطان-خون-با-مصرف-هات-داگ-فست-فود-باعث-تومور-مغزی-در-جنین-می-شود‎Cached28 نوامبر 2016 ... محققان دریافتند کودکان با مصرف بیش از یک میزان خاص هات داگ به سرطان خون و لوسمی مبتلا می شوند. فست فود باعث تومور مغزی در جنین می شود tehrancancer.com/.../2954-فست-فود-باعث-تومور-مغزی-در-جنین-می-شود‎Cached29 نوامبر 2016 ... کلینیک امید تهران: محققان دریافتند کودکان با مصرف بیش از یک میزان خاص هات داگ به سرطان خون و لوسمی مبتلا می شوند.به گزارش بهداشت نیوز، ... صبح نو » فست فود باعث تومور مغزی در جنین می شود sobheno.ir/فست-فود-باعث-تومور-مغزی-در-جنین-می-شود/ 29 نوامبر 2016 ... فست فود باعث تومور مغزی در جنین می شود. محققان دریافتند کودکان با مصرف بیش از یک میزان خاص هات داگ به سرطان خون و لوسمی مبتلا می شوند. فست فود باعث تومور مغزی در جنین می شود ! – توده www.todeh.ir/tag/فست-فود-باعث-تومور-مغزی-در-جنین-می-شود/‎Cached29 نوامبر 2016 ... محققان دریافتند کودکان با مصرف بیش از یک میزان خاص هات داگ به سرطان خون و لوسمی مبتلا می شوند. علت عمده افزایش نرخ سرطان در کودکان مصرف ... میهن مگ - سرطان خون با مصرف هات داگ/ فست فود باعث تومور مغزی در ... https://mihanmag.com/.../سرطان_خون_با_مصرف_هات_داگ__فست_فود_باعث_تومور_مغزی_در_جنین_می_شود‎Cachedسرطان خون با مصرف هات داگ/ فست فود باعث تومور مغزی در جنین می شود. دوشنبه, 08 ... از طرفی در این کودکان احتمال بروز تومورهای مغزی دو برابرافزایش پیدا می کند. سرطان خون با مصرف هات داگ فست فود باعث تومور مغزی در جنین می شود www.mevia.ir/.../سرطان_خون_با_مصرف_هات_داگ_فست_فود_باعث_تومور_مغزی_در_جنین_می_شود‎Cachedسرطان خون با مصرف هات داگ فست فود باعث تومور مغزی در جنین می شود ... دانلود ایا افرادی که تومور مغزی دارند کاندید هستند. دانلود جنین آمریکایی دو بار متولد شد فیلم ... سرطان خون با مصرف هات داگ/ فست فود باعث تومور مغزی در جنین می شود ... https://damadam.ir/...فست-فود-باعث-تومور-مغزی-در-جنین-می-شود/4428524 محققان دریافتند کودکان با مصرف بیش از یک میزان خاص هات داگ به سرطان خون و لوسمی مبتلا می شوند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛علت عمده افزایش نرخ ... خطرات مصرف فست فود در مادران باردار - نمناک namnak.com/مصرف-فست-فود-در-مادران-باردار.p36003‎Cached... مادران باردار به دلیل وجود نیتروز آمینها احتمال ایجاد تومور مغزی در نوزادان را افزایش می دهد. ... مصرف غذاهای آماده و فست فودها توسط مادران باردار از مهم ترین عوامل ابتلای جنین به ... دارد و مصرف فست فودها در دوران بارداری سبب تغییر مسیر پیام رسانی مغز می شود و ... شیرینی، آبنبات و همبرگر باعث تولد فرزندان بیش فعال و زودرنج می شود. #نیتریت • Instagram photos and videos https://www.instagram.com/explore/tags/نیتریت/‎Cachedسرطان خون با مصرف هات داگ! فست فود باعث تومور مغزی در جنین می ... مصرف فلوراید از آب آشامیدنی سالم و رژیم غذایی متعادل تا حدودی تامین می شود ولی. بحران آب را جدی ... خرچنگ تیرماه تومور بدخیم دم خوناب با استفاده هات داگ/ فست فود ... oldbpums.ir/ار-اس-اس.../سرطان-خون-با-مصرف-هات-داگ-فست-فود-باعث-ت/ سرطان خون با مصرف هات داگ/ فست فود باعث تومور مغزی در جنین می شود ... بنیاد ملی خرچنگ تیرماه تومور بدخیم آمریکا درتحقیقات ذات دریافتند که الف بلبل و500 ...