مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازیگران ایرانی در چه سنی ازدواج می‌کنند؟ +جدول اسامی

بازیگران ایرانی در چه سنی ازدواج می‌کنند؟ +جدول اسامی

داستان‌های ازدواج بازیگران سینما و تئاتر همیشه جنجال برانگیز و پرحاشیه بوده است و بحث‌هایی را به میان می‌آورد که هیچ وقت تمامی ندارد. اینکه کدام هنرپیشه با چه کسی ازدواج کرده است و چطور با هم آشنا شده‌اند، نظرها را به سوی خود جلب می‌کند. اما این بار موضوع جالب توجهی را «ایده‌آل» انتخاب کرده و تلاش می‌کند به یک سوال کلیدی پاسخ دهد: بازیگران اصولا در چه مقطع سنی ازدواج می‌کنند و چقدر حرفه آنها در سن تشکیل زندگی مشترکشان تاثیر گذاشته است؟

همسر شهاب حسینی همسر رزیتا غفاری همسر بهنوش طباطبایی همسر بازیگران بهترین سن ازدواج ازدواج بازیگران

جدول در سال ۱۳۹۲ تنظیم شده است.

نام بازیگر
سنسن ازدواج
مهدی پاکدل۳۳۳۰
بهنوش طباطبایی۳۲۲۹
احترام برومند۶۶۲۰
داود رشیدی۸۰۳۴
شهلا ریاحی۸۷۱۴
رزیتا غفاری۴۱۲۷
شهاب حسینی۴۰۲۲
محمدرضا هدایتی۴۰۲۳
حسین یاری۴۶۲۵
رضا داوودنژاد۳۳۳۰
بهنوش بختیاری۳۸۳۳
سیما تیرانداز۴۵۲۵
سیامک انصاری۴۵۴۳
لاله صبوری۵۴۴۵
مسعود رایگان۶۲۵۳
رویا تیموریان۵۳۴۰
کمند امیرسلیمانی۴۰۲۳
لاله اسکندری۳۸۳۶
مجید مظفری۶۳۳۶
بهزاد محمدی۳۹۳۶
اشکان خطیبی۳۵۳۲
حمید گودرزی۳۶۲۷
محمدرضا فروتن۴۵۴۱
لیلا حاتمی۴۱۲۷
علی مصفا۴۷۳۳
امیر جعفری۳۹۲۷
ریما رامین‌فر۴۳۳۱
شاید بد نباشد که این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنیم تا ببینیم براساس همین جامعه آماری کوچک ما، سن متوسط ازدواج ستاره‌ها در ایران چند سال است.
براساس ضرب و تقسیم این اطلاعات می‌توان نتیجه گرفت که سن متوسط ازدواج بازیگران آقای سینمای ایران ۳۳/۳ سال و سن متوسط ازدواج خانم‌های سینمای ایران ۲۹/۳ سال است که هر دو بالاتر از سن متوسط ازدواج آقایان و خانم‌ها در جامعه کلی ایران هستند. اما بعد از جدا کردن بازیگران متعلق به نسل‌های پیشین سینمایی ایران این آمار اینگونه تغییر می‌کند که سن متوسط ازدواج بازیگران آقای نسل فعلی سینمای ایران ۳۱/۶ و سن متوسط ازدواج بازیگران خانم نسل فعلی سینمای ایران ۳۱/۸ سال است که نشا نمی‌دهد سن متوسط ازدواج ستاره‌ها در یک حدود است و نسبتا هم بالاست.

اما در این وسط باید به یک نکته مهم توجه کنید آن هم این است که بسیاری از ستاره‌های مطرح سینمای ایران، چه آقا و چه خانم، مجرد هستند (بهرام رادان، محمدرضا گلزار، حامد بهداد، هدیه تهرانی، مهناز افشار و…) و همین نکته نشان دهنده این است که باید سن متوسط ازدواج بازیگران ایران را بالاتر از این ارقام در نظر گرفت.

یک نکته جالب دیگر در میان ستاره‌ها هم این است که اکثر ازدواج‌ها در سنین پایین مربوط به دوران قبل از مشهور شدن بازیگران است، یعنی چهرههایی که در سنین زیر ۳۰ ازدواج کرده‌اند در زمان ازدواج چهره و ستاره و مشهور نبوده‌اند و برای همین شاید بشود گفت فوق ستاره شدن و مشهور شدن انگار خیلی با ازدواج جور نیست.

در نهایت فراموش نکنید در این آمار سن ازدواج‌های فعلی بازیگران درج شده  ازدواج‌های پیشین احتمالی آنها درج نشده است.

ازدواج بازیگران بهترین سن ازدواج همسر بازیگران همسر بهنوش طباطبایی همسر رزیتا غفاری همسر شهاب حسینی



لینک منبع :بازیگران ایرانی در چه سنی ازدواج می‌کنند؟ +جدول اسامی

بازیگران سینما در چه سنی ازدواج می‌کنند؟/جدول اسامی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../بازیگران-سینما-در-چه-سنی-ازدواج-می‌کنندجدول-اسامی‎Cached Similarبراساس ضرب و تقسیم این اطلاعات می‌توان نتیجه گرفت که سن متوسط ازدواج بازیگران آقای سینمای ایران 33 سال و سن متوسط ازدواج خانم‌های سینمای ایران 29 سال است که ... Images for بازیگران ایرانی در چه سنی ازدواج می‌کنند؟ +جدول اسامی بازیگران ایرانی در چه سنی ازدواج می‌کنند؟ +جدول اسامی - ایمان نیوز www.imannews.com/.../بازیگران-ایرانی-در-چه-سنی-ازدواج-می‌کنند؟-جدول-اسامی‎Cached17 آگوست 2016 ... اما این بار موضوع جالب توجهی را «ایده‌آل» انتخاب کرده و تلاش می‌کند به یک سوال کلیدی پاسخ دهد: بازیگران اصولا در چه مقطع سنی ازدواج می‌کنند و چقدر ... بازیگران سینما در چه سنی ازدواج می‌کنند؟/جدول اسامی - جدیدترین اخبار ... www.momtaznews.com/بازیگران-سینما-در-چه-سنی-ازدواج-می‌کن/‎Cached13 مه 2015 ... ۲۳. براساس ضرب و تقسیم این اطلاعات می‌توان نتیجه گرفت که سن متوسط ازدواج بازیگران آقای سینمای ایران ۳۳ سال و سن متوسط ازدواج خانم‌های ... بازیگران ایرانی در چه سنی ازدواج می‌کنند؟ +جدول اسامی yjcnews.ir/search/?...بازیگران+ایرانی...سنی+ازدواج+می‌کنند؟+%2Bجدول+اسامی‎Cached19 جولای 2017 ... بازیگران مشهور ایرانی در اکران مستند پرتو مستند پرتو در مراسم پخش خود میزبان بازیگران و ستاره های سرشناس سینما بود که ما طی گزارشی برای ... بـیـسـت » هنرمندان ایرانی که با همسرانشان اختلاف سنی زیاد دارند 20ist.com/هنرمندان-ایرانی-که-با-همسرانشان-اختلا/‎Cached15 نوامبر 2016 ... این روزها که سن ازدواج بالا رفته و با مواردی روبرو می شویم که چندان طبیعی به نظر نمیسد و بارها با این سؤال مواجه شده ایم که تفاوت سنی زوجین با ... سن ازدواج بازیگران معروف ایرانی | Ahmad Moosavi | Pulse | LinkedIn https://www.linkedin.com/.../سن-ازدواج-بازیگران-معروف-ایرانی-ahmad-moosavi‎Cached18 آگوست 2016 ... داستان‌های ازدواج بازیگران سینما و تئاتر همیشه جنجال برانگیز و ... کلیدی پاسخ دهد: بازیگران اصولا در چه مقطع سنی ازدواج می‌کنند و چقدر حرفه آنها در سن تشکیل زندگی مشترکشان تاثیر گذاشته است؟ جدول در سال ۱۳۹۲ تنظیم شده است. سن ازدواج در ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سن_ازدواج_در_ایران‎Cached Similarامروزه در ایران محدودیت سنی برای ازدواج وجود ندارد و ازدواج در هر سنی ممکن است. ... ۳۴ سالگی ازدواج می‌کنند و ۸۵ درصد زنان در سنین ۱۵ تا ۲۹ سالگی در کشور ازدواج می‌کنند) ... بهترین سن ازدواج چگونه محاسبه می شود؟ - بیتوته www.beytoote.com/.../best-age-marriage-calculated-how.html‎Cached Similarسوال: خصوصیاتی که ذکر کردید معمولا در چه سنی به‌دست می‌آید؟ بستگی ... اما جوانانی که با حداقل سنینی که صحبت کردیم ازدواج می‌کنند نباید برای بچه‌دار شدن عجله کنند. ازدواج شبنم فرشادجو با یک مرد آلمانی +عکس همسرش – news news.adbx.ir/d/2017/.../ازدواج-شبنم-فرشادجو-با-یک-مرد-آلمانی-عک/‎Cached25 مه 2017 ... ازدواج شبنم فرشادجو با یک مرد آلمانی +عکس همسرش ... شبنم فرشادجو shabnam farshadjoo (متولد ۱۳۵۶، تهران) بازیگر تئاتر و سینمای ایران می‌باشد. وی دارای ... + عکس · بازیگران ایرانی در چه سنی ازدواج می‌کنند؟ +جدول اسامی.