مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خودکشی یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش + عکس

خودکشی یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش + عکس

پدر مدل ۲۵ ساله اهل رومانی بعد از اینکه عکس های برهنه دخترش را دید، در حالی که خود را به طرز فجیعی دار زده بود، در خانه اش کشف شد.

لوردانا چیرو” مدل اهل رومانی یک برند معروف با نام ” پلی بوی” که خود را برای عکس های این مجله برهنه کرده بود، موجب خود کشی پدرش شد.
Loredana Chivu

Loredana Chivu

این دختر ۲۵ ساله به دنبال مرگ پدر خود که تنها چند ماه پس از انتشار اولین عکسهای برهنه اش اتفاق افتاد، بسیار افسرده است.

“چیرو ” ۲۵ ساله می گوید: او بعد از دیدن عکسها دیگر با من صحبت نمی کرد. پدرم از کار من بسیار ناراحت بود و خود را عذاب می داد.

او ادامه داد: زمانی که پدرم متوجه شد چه کاری انجام داده ام ، خود را از بقیه مردم جدا کرد و دیگر با کسی رفت و آمد نمی کرد .همچنین او تلاش می کرد تا من را نیز از بقیه خانواده جدا کند.

این مدل بیان کرد: من گمان می کردم او فقط از کار من عصبی و ناراحت است. اما هرگز انتظار این را نداشتم که پدرم دست به خود کشی بزند.

با وجود این” چیرو” بعد از چند ماه از شروع کارش به عنوان مدل مجله ” پلی بوی” تلاش کرد تا از پدرش دلجویی کند و می خواست با او آشتی کند، اما در همین زمان خبر رسید که او خود را در خانه اش حلق آویز کرده است.

“چیرو” می گوید: پدرم در حالی کشف شد،که خود را از یک میله بلند در زیرزمین تاریک خانه دارزده و به طرز وحشتناکی مرده بود.

Loredana Chivu

“چیرو” بیان داشت که هنوز در شوک مرگ پدرش است، چرا که او حتی یک یادداشت خداحافظی هم برایش باقی نگذاشته بود.در حالی که همه همسایه های پدرش می گویند که او این اواخر، قبل از مرگش بشاش و خنده رو شده بود. در حالی که این رفتارخوب پدرش تنها راز پنهانی بود برای قصد خود کشی که در سرش می پروراند.

“چیرو ” اظهار داشت : من و پدر قبل از شروع کارم به عنوان یک مدل ، بسیار رابطه نزدیکی با یکدیگر داشتیم و تقریبا هرروز ساعت ها از طریق تلفن صحبت می کردیم. اما ناگهان تمام این صمیمیت ها بعد از انتشارعکسهای برهنه ام و دعواهای ما با یکدیگر نابود شد.

او در پایان گفت: مرگ او برای من بسیار درد آوراست و ازاینکه کار من آنقدر باعث رنج و عذاب او شده که خود کشی را تنها راه حل خود دانسته است، احساس پشیمانی و اندوه می کنم.

Loredana Chivu



لینک منبع :خودکشی یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش + عکس

Images for خودکشی یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش + عکس خودکشی یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش + عکس – news news.adbx.ir/d/.../خودکشی-یک-پدر-به-خاطر-دیدن-عکس-برهنه-دخت/‎Cached26 مه 2017 ... پدر مدل ۲۵ ساله اهل رومانی بعد از اینکه عکس های برهنه دخترش را دید، در حالی که خود را به طرز فجیعی دار زده بود، در خانه اش کشف شد. “لوردانا چیرو” مدل ... خودکشی یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../خودکشی-یک-پدر-به-خاطر-دیدن-عکس-برهنه-دخت.html‎Cachedپدر مدل 25 ساله اهل رومانی بعد از اینکه عکس های برهنه دخترش را دید، در حالی که خود را به طرز فجیعی دار زده بود، در خانه اش کشف شد. "لوردانا چیرو" مدل اهل رومانی یک برند ... خودکشی پدر به دلیل دیدن تصاویر برهنه دخترش در تلگرام! - تاپ ناز www.topnaz.com/father-committed-suicide-because-seeing-images/‎Cachedخودکشی پدری به دلیل دیدن عکس های لخت دخترش در تلگرام ... یک دوره رابطه دوستانه، وی اعتماد خود را نسبت به من جلب نمود و من نیز به خاطر اعتمادی که به وی داشتم عکس ... مرگ یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش - بورس نیوز www.boursenews.ir/.../مرگ-یک-پدر-به-خاطر-دیدن-عکس-برهنه-دخترش‎Cached Similar4 فوریه 2015 ... مرگ یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش ... برند معروف با نام " پلی بوی" که خود را برای عکس های این مجله برهنه کرده بود، موجب خود کشی پدرش شد. خودکشی یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش عکس - باشگاه ... yjcnews.ir/search/?...خودکشی+یک+پدر+به+خاطر+دیدن+عکس+برهنه+دخترش+++عکس‎Cached15 جولای 2017 ... انتقام سخت این زن از شوهرش با برهنه شدن (عکس) به گزارش سایت سرگزمی ایران ناز شک داشتن به همسر و انتقام از معشوقه شوهر به روشی عجیب برای ... خودکشی یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش + عکس yjcnews.ir/search/?...خودکشی+یک+پدر+به+خاطر+دیدن+عکس+برهنه+دخترش...عکس‎Cached11 جولای 2017 ... انتقام سخت این زن از شوهرش با برهنه شدن (عکس) به گزارش سایت سرگزمی ایران ناز شک داشتن به همسر و انتقام از معشوقه شوهر به روشی عجیب برای ... پدری "غیر مسلمان" به خاطر برهنه شدن دخترش خودکشی کرد اما پدر هنرمند ... nasimedelfan.ir/پدری-غیر-مسلمان-به-خاطر-برهنه-شدن-دختر/‎Cachedپدری "غیر مسلمان" به خاطر برهنه شدن دخترش خودکشی کرد اما پدر هنرمند و مسلمان ... که خود را برای عکس های تبلیغاتی یک مجله برهنه کرده بود، موجب خود کشی پدرش شد… ... بسیار افسرده است می گوید: او بعد از دیدن عکس ها دیگر با من صحبت نمی کرد. خودکشی یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش عکس www.akairan.ir/خودکشی_یک_پدر_به_خاطر_دیدن_عکس_برهنه_دخترش___عکس‎Cachedکلمه خودکشی یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش عکس هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۱۵ خرداد ۱۳۹۶. خودکشی یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش عکس. مریلین مونرو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مریلین_مونرو‎Cached Similarمونرو همواره گفته که دیدن زنان زیبا همیشه برایم جذاب بوده و گرایش به زنان برای ... مریلین در زمان تشیع جنازه پدرش به دوستی گفت که علت سرپیچی پدر از دیدار دخترش مریلین ... او قراردادی را با یک آژانس مد در هالیوود امضا کرد و به سرعت راه رفتن روی سکوی مد ... عکس‌های برهنه او در ۱۹۵۳ بر روی صفحات پلی بوی به چاپ رسید، که برایش ...