مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خواص و فواید میوه خرمالو:

خرمالو جزء میوه هایی است که در پاییز می آید و درختان این میو جزء درختان همیشه سبز هستند.

خواص و فواید میوه خرمالو:

خرمالو انواع مختلفی دارد. خرمالوی ژاپنی (که بیشتر در کشور ما دیده میشود) و خرمالوی سیاه و خرمالوی آمریکایی. در ادامه در مورد خواص میوه خرمالو صحبت می کنیم. از نگاه علم تغذیه، خرمالو دارای چه خاصیت هایی است؟

خرمالو منبع غنی ویتامین A و بتاکاروتن است. ویتامین A در ایجاد خاصیت ارتجاعی پوست نقش بسیار مهمی دارد و به قوه بینایی هم بسیار کمک می کند. کلسیم و گوگرد و پتاسیم از دیگر مواد معدنی و ویتامین های موجود در خرمالو است که برای بدن بسیار مفید است.

ویتامین های خانواده B هم در این میوه زیبا و خوش طعم زیاد دیده میشود و به همین دلیل اغلب برای درمان حالت تهوع و ناراحتی های معده بسیار موثر است.

خرمالو با وجود داشتن مواد قندی جزء مواد ممنوعه دیابتی ها نیست.

خرمالو دارای فیبر فراوان است و اغلب برای کودکان مناسب است. اما چون مقدار کمی تانن در آن وجود دارد ممکن است در مواردی هم موجب یبوست شود.

خرمالو به دلیل داشتن بتاکاروتن برای پوست هم بسیار مفید . با خوردن این میوه پوستی جوان تر خواهید داشت.

از خرمالو ماسک هم میتوان تهیه نمود که بسیار مناسب پوستهای حساس و خشک است.



لینک منبع :خواص و فواید میوه خرمالو:

آشنایی با خواص و مضرات خرمالو - هفت گنج 7ganj.ir/آشنایی-با-خواص-و-مضرات-خرمالو/‎Cached Similarبا ما همراه شوید تا با خواص و مضرات این میوه پاییزی خوشمزه بیشتر آشنا شوید. ... خرمالو دارای مقادیر قابل توجهی ویتامین‌های B3 ،B2، B1 و C است، در ضمن این میوه مواد ... خواص خرمالو به عنوان یک میوه پاییزی > معاونت دانشجویی دانشگاه ... student.alzahra.ac.ir/tabid/331/articleType/ArticleView/.../---.aspx‎Cached Similar25 نوامبر 2013 ... خواص خرمالو به عنوان یک میوه پاییزی ... دانه میوه خرمالو که کوبیده و به صورت گرد درآمده باشد سنگ کلیه و مثانه را ... فواید بتاکاروتن موجود در خرمالو:. خواص میوه خرمالو - رژیم سلامتی https://www.foodregime.com/رژیم.../563-خواص-میوه-خرمالو.html‎Cachedمیوه خرمالو زرد، طلایی یا بیضی شکل و دارای مزه و از شرق آسیا است دارای چند ماده ی مغذی مثل ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان که برای سلامت مطلوب و حیاتی است. خواص و فواید میوه خرمالو: - سلامتی salamati.ir/2017/05/30/خواص-و-فواید-میوه-خرمالو/‎Cached30 مه 2017 ... خرمالو جزء میوه هایی است که در پاییز می آید و درختان این میو جزء درختان همیشه سبز هستند. خواص و فواید میوه خرمالو: خرمالو انواع مختلفی دارد. خرمالوی ... خواص خرمالو | خواص فوق العاده خرمالو - نمناک namnak.com/خواص-خرمالو.p9453‎Cachedخواص خرمالو به عنوان یک میوه ی شیرین و حاوی مواد معدنی و ویتامین های بسیار را به اضافه ی طرز تهیه معجون و مسکن های مختلف را در این بخش از مجله سلامت نمناک می ... آشنایی با خواص و مضرات خرمالو - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../benefits1-harms-persimmon1.html‎Cached Similarجوشانده برگ‌های خرمالو برای سرفه مفید است. با خواص و مضرات این میوه پاییزی خوشمزه بیشتر آشنا شوید . ارزش غذایی خرمالو: هر ۱۰۰ گرم خرمالو حاوی ارزش غذایی زیر ... خواص خرمالو - بیتوته www.beytoote.com/cookery/khavas.../properties-persimmon.html‎Cached Similarآشپزی خواص مواد غذایی خاصیت خرمالو آشنایی با خواص خوراکی‌ها- خرمالو از جمله میوه‌هایی است که اگرچه در ... مضرات نشاسته,آشنایی با خواص و مضرات نشاسته ... این میوه همچنین مواد معدنی مختلف مورد نیاز بدن را مانند کلسیم، گوگرد، آهن، فسفر، منیزیم و ... خواص خرمالو – ۱۰ خاصیت خرمالو برای سلامتی و پوست • نوآورد www.noavard.co/خواص-خرمالو-16-خاصیت-خرمالو‎Cached6 نوامبر 2016 ... ... خرمالو برای پوست ، خواص خرمالو در بارداری ، خرمالو خواص ، فواید خرمالو ... البته خرمالو میوه ای شیرین است و لازم است به قند موجود در آن توجه داشته ... مروری بر خواص خرمالو - تبیان article.tebyan.net/182645/مروری-بر-خواص-خرمالو‎Cachedفواید فیبر موجود در خرمالو. * یکی دیگر از ترکیبات قابل توجه در این میوه فیبر است. فیبرها سبب کاهش سرعت جذب برخی مواد مغذی، خصوصاً قندها شده و در عین حال ... درباره خواص و مزایای درمانی خرمالو چه میدانید - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/9368_درباره-خواص-و-مزایای-درمانی-خرمالو-چه-م.html/‎Cached Similar21 نوامبر 2013 ... درباره خواص و مزایای درمانی خرمالو چه میدانید,:میوه خرمالو دارای مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان و ماده مغذی گیاهی است. این مواد مغذی رادیکال های آزاد را ...