مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عکس های مراسم عقد و ازدواج هانیه غلامی + عکس همسرش و بیوگرافی

عکس های مراسم عقد و ازدواج هانیه غلامی + عکس همسرش و بیوگرافی

هانیه غلامی چند وقت پیش عکسی از حلقه ازدواجش را منتشر کرد و اینگونه خبر ازدواجش را اعلام کرد اما هیچ عکس و خبر دیگری مبنی بر ازدواج و یا عکس همسرش را منتشر نکرد. به تازگی هانیه غلامی در اینستاگرام عکس های مراسم عقد و همچنین عکس همسرش را منتشر کرد. پورتال وهاران در این مقاله عکس همسر هانیه غلامی به همراه عکس های مراسم عقد هانیه غلامی و بیوگرافی هانیه غلامی را برای شما عزیزان منتشر می کند.

هانیه غلامی در اینستاگرام نوشت:

نمی توانم قول دهم
که تغییر نمیکنم
نمی توانم قول دهم که
خلقیات متفاوت نخواهم داشت
نمی توانم قول دهم که
گاهی احساسات تو را جریحه دار نخواهم کرد
نمی توانم قول دهم که
آشفته نخواهم شد
نمی توانم قول دهم که
همواره قوی خواهم بود
نمی توانم قول دهم که
قصوری نخواهم کرد
اما …
می توانم عهد کنم که
همواره پشتیبان تو خواهم بود
می توانم عهد کنم که
افکار و احساساتم را با تو سهیم خواهم شد
می توانم عهد کنم که
تو را آزاد خواهم گذاشت تا خودت باشی
می توانم عهد کنم که
با تو کاملا صادق خواهم بود
می توانم عهد کنم که
با تو خواهم گریست و خواهم خندید
می توانم عهد کنم که
کمکت خواهم کرد به هدف هایت برسی
اما
بیش از همه
می توانم عهد کنم که دوستت خواهم داشت ❤👫💑

عکس های عقد هانیه غلامی / عکس های مراسم ازدواج هانیه غلامی

عکس های مراسم عقد و ازدواج هانیه غلامی + عکس همسرش و بیوگرافی عکس های مراسم عقد و ازدواج هانیه غلامی + عکس همسرش و بیوگرافی عکس های مراسم عقد و ازدواج هانیه غلامی + عکس همسرش و بیوگرافی عکس های مراسم عقد و ازدواج هانیه غلامی + عکس همسرش و بیوگرافی

خبر ازدواج بازیگر زن معروف ایرانی + عکس و بیوگرافی

عکس های مراسم عقد و ازدواج هانیه غلامی + عکس همسرش و بیوگرافی

زندگینامه هانیه غلامی

هانیه غلامی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۷۳ است. هانیه کار بازیگری را از کودکی آغاز کرده است اما نقشی که به طور جدی او را مورد معرفی قرار داد، بازی در فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی بود. این بازیگر خوش آتیه در سریال پر مخاطب «همه چیز آنجاست» در نقش لیلا ایفای نقش کرد. گفتنی است که هانیه غلامی دانشجوی رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران واحد مرکز است.

همچنین بخوانید:  پخش سریال روزهای بیقراری از شبکه سه + داستان و بازیگران و عکس

هانیه غلامی در کارنامه ورزشی خودش کسب مقام سوم استان تهران در رشته کاراته دارد این بازیگر جوان کشورمان به زبان های هندی و انگلیسی مسلط هست و علاقه زیادی به بازیگری و روانشناسی دارد. بازیگری را از دوران کودکی شروع کرد ولی بازی در فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه منوچهر هادی اولین تجربه جدی او به عنوان بازیگر است او برای ایفای این نقش از بین افراد زیادی که برای تست آمده بودند پذیرفته شد و به سرعت در طول یک ماه ۱۰ کیلو اضافه وزن خود را کاهش داد تا به فیلمبرداری برسد.

بعد از اکران فیلم در جشنواره فیلم فجر سال ۹۰ نظر مثبت مردم و منتقدانی همچون خسرو نقیبی را به خود جلب کرد. هانیه غلامی که در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده است ولی بنا به اظهارات خودش مطالعات زیادی در زمینه بازیگری و کارگردانی دارد. اولین تجربه تئاتر هانیه غلامی را با نمایش رقص کاغذ پاره ها محمد یعقوبی شروع کرد.

سریال های هانیه غلامی

سریال روبیک

سریال زخم

سریال همه چیز آنجاست در نقش لیلا

سریال آرام میگیریم

فیلم های هانیه غلامی

فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه – منوچهرهادی ۱۳۹۰

فیلم اصلا جور در نمیاد

فیلم کوتاه درخت زندگی بعنوان راوی – لادن سلیمانی

فیلم جواد و فرشته بعنوان صدا پیشه – محسن افشانی ۱۳۹۳

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)



لینک منبع :عکس های مراسم عقد و ازدواج هانیه غلامی + عکس همسرش و بیوگرافی

Images for عکس های مراسم عقد و ازدواج هانیه غلامی + عکس همسرش و بیوگرافی ازدواج هانیه غلامی +عکس هانیه غلامی و همسرش - آریا پیکس ariapix.net/1396/02/هانیه-غلامی-و-همسرش.html‎Cached13 مه 2017 ... ازدواج هانیه غلامی هانیه غلامی بازیگر زن که در سریالهایی نظیر همه چیز آنجاست به ... ازدواج شبنم فرشاد جو | بیوگرافی و عکس شبنم فرشاد جو و همسرش. عکس های هانیه غلامی و همسرش - نمناک namnak.com/عکس-همسر-هانیه-غلامی.p49269‎Cached13 مه 2017 ... هانیه غلامی و هانیه غلامی از عکس همسرش رونمایی کرد و هانیه غلامی ازدواج کرد و همسر هانیه غلامی و ... عکس مراسم عقد هانیه غلامی بازیگر همه چیز آنجاست. عکس های ازدواج هانیه غلامی و همسرش | دانلود روزانه dlroozane.com/ازدواج-هانیه-غلامی/‎Cached13 مه 2017 ... ازدواج هانیه غلامی بازیگر سریال تلویزیونی و سینما که به تازگی عکس های مراسم عقد و عروسی خود را منتشر کرده است که عکس همسر هانیه غلامی مشاهده ... عکسهای جدید مراسم ازدواج و عروسی هانیه غلامی و همسرش - دیلی www.dailys.ir/هانیه-غلامی-و-همسرش/‎Cached14 مه 2017 ... هانیه غلامی و دوست پسرش,همسر هانیه غلامی کیست,عروسی هانیه غلامی,بیوگرافی همسر هانیه غلامی,شغل همسر هانیه غلامی,اسم همسر هانیه غلامی. عکس های لو رفته جشن عقد هانیه غلامی و همسرش - فراناز www.faranaz.com/عکس-لو-رفته-جشن-عقد-هانیه-غلامی-همسرش.html‎Cachedبیوگرافی ماریا کری | عکس های ماریا کری خواننده و ترانه سرا ... نوشته عاشقانه هانیه غلامی برای همسرش و همچنین عکس های جشن عقد که به تازگی با او ازدواج کرده ... نقش پرداخته است با انتشار عکسی از خود در کنار همسرش خبر ازدواج را منتشر نمود و نوشت : ... همسر هانیه غلامی | ساتین saten.ir/tag/همسر-هانیه-غلامی/‎Cached Similarهانیه غلامی (بازیگر) ازدواج کرد +عکس مراسم عقد و همسرش ... هانیه غلامی بازیگر سریال آرام می‌گیریم در انتشار پستی در اینستاگرام از ازدواج خود و عکس های مراسم ازدواجش را با ... همسر هانیه غلامی همسر لادن اسکندری خانواده بازیگران بیوگرافی هانیه غلامی ... ازدواج هانیه غلامی و همسرش بازیگر زن ایران + عکس - اولی ها https://avaliha.ir/hanieh-gholami-wife/‎Cachedازدواج هانیه غلامی و همسرش بازیگر زن ایران عکس ازدواج هانیه غلامی بازیگر زن ایران و همسرش دست بر دست هم در مراسم عروسی و همسر هانیه غلامی . در روزهایی که اخبار تلخ ... عکس عقد هانیه غلامی و همسرش - پیکسی لیکس www.pixilix.com/عکس-عقد-هانیه-غلامی-و-همسرش-2467.html‎Cached22 ژانویه 2017 ... هانیه غلامی ازدواج کرد هانیه غلامی بازیگر کشورمان ازدواج کرد. ... انتشار عکسی از دستان خودش و همسرش در مراسم عقدشان, شایعات منتشر شده درباره ازدواج کردنش را تائید کرد. ... عکس های دختر لختی که در خیابان به دنبال رابطه جنسی است. عکسهای مراسم عقد هانیه غلامی و همسرش +اینستاگرام جدید 96 فان جو www.funjoo.ir/عکسهای-مراسم-عقد-هانیه-غلامی-و-همسرش-ای/‎Cached17 مه 2017 ... عکسهای مراسم عقد هانیه غلامی و همسرش +اینستاگرام عکس جدید هانیه غلامی و شوهرش عکس جدید هانیه غلامی در کنار شوهرش که در اینستاگرام منتشر کرد.