مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاد خبری دهمین دوره نمایشگاه زنان و تولید ملی، قدیری درباره حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از واردات پوشاک گفت: ما باید همواره حق را به مصرف کننده بدهیم که کالاهای مورد علاقه خود را به راحتی خریداری کند. همیشه یک سری از مصرف کنندگان دوست دارند که پوشاکی با برندهای خارجی خریداری کنند. مساله این است که در هر صورت رضایت مصرف کنندگان را به دست بیاوریم. بخشی از راه دستیابی به این هدف، پایبندی به عرق ملی است و بخشی از آن کیفیت محصول یا نام برند و.... در کشورهای صاحب نام نیز لزوما صد در صد محصولات مورد نیاز را خودشان تولید نمی کنند. مثلا ممکن است که برندی از ایتالیا در آسیای شرقی نیز به فروش برسد. ما هم با بحث واردات و برندهای خارجی مشکلی نداریم. اما موضوعی که ما را ناراحت می کند، این است که اولا، حقوق مصرف کننده ما به رسمیت شناخته نمی شود. مثلا اجناس بی کیفیت و تقلبی و غیراصلی با نام تقلبی همان برندها وارد کشور می شود و خریدار هم آن را تشخیص نمی دهد پس حقوقش زیر پا گذاشته می شود. علاوه بر آن، حقوق تولیدکنندگان نیز ضایع می شود.

او درباره ضرورت اجرایی شدن قوانین واردات پوشاک به کشور گفت: برندهای وارداتی به کشور ما معمولا خارج از قوانین مشخص به سیستم توزیع راه پیدا می کنند. در حالی که تمام کشورهای دنیا برای برندهای وارداتی خود قواعد و قوانین مشخصی را در نظر گرفته اند. ما نیز خواسته زیادی نداریم، صرفا می خواهیم این واردات بر اساس قوانین مشخص باشد. این طور نباشد که بیش از 99 درصد واردات غیر قانونی باشد و فقط یک درصد آن قانونی باشد.

قدیری در همین راستا از اجرای همایشی در حاشیه دهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی خبر داد و گفت: همایشی که قرار است تحت عنوان فراخوان حمایت از صنعت پوشاک و مقابله با واردات بی رویه و غیرقانونی در سالن همایش دهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی برگزار شود، دقیقا در همین راستا است. هم اکنون وزارت صنعت دستورالعملی را تحت عنوان دستورالعمل نحوه فعالیت نمایندگی ها و شعب شرکت های خارجی در ایران تهیه کرده است که در آن جزئیات واردات مشخص شده است. در این جلسه هم قرار است صحبت ها و مشکلات تولیدکنندگان در حضور رسانه ها شنیده شود تا راهکار مناسبی برای حل مسائل آنها پیدا کنیم.

قدیری در پاسخ به این پرسش که نقش کارگاه های تولیدی کوچک و بزرگ زنان سرپرست خانوار در اشتغال زایی و افزایش تولیدات باکیفیت داخلی و اعتماد مردم به برندهای داخلی چیست، گفت: نکته اول این که چنین کارگاه هایی باید مراکز توزیع مناسبی نیز در اختیار داشته باشند. این کارگاه ها نیز اگر مراکز توزیع کافی در اختیار نداشته باشند و اگر همچنان رقیب اصلی آنها همان واردات بی رویه ای باشد که ذکر کردم، دچار آسیب های جدی خواهند شد.

او در ادامه افزود: برپایی نمایشگاه هایی که محصولات زنان سرپرست خانوار را به شکل مستقیم به مشتری عرضه می کند، در حل مشکل توزیع نیز تاثیر زیادی خواهد داشت و رضایت مشتری را نیز راحت تر و زودتر جلب خواهند کرد.

وی درباره تاثیر برپایی چنین نمایشگاه هایی که تولیدکنندگان ایرانی و مصرف کننده ها در آن به راحتی می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و نظرات طرف مقابل را بشنوند، گفت: از آنجایی که دهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با یک تیم حرفه ای هر 6 ماه یک بار برگزار می شود، کم کم در حال تبدیل شدن به برند است. در این نمایشگاه هم مصرف کنندگان منفعت می برند و هم تولید کنندگان. ما از مجموعه شهرداری به خاطر نزدیک کردن این دو گروه با یکدیگر تشکر می کنیم. هرچه ارتباط مصرف کننده و تولیدکننده با یکدیگر نزدیک باشد، سلیقه ها و قیمت ها متعادل می شود و صنعت پوشاک داخلی رشد بهتری را شاهد خواهد بود.



لینک منبع :ارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری

ارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../ارائه-بی-واسطه-محصولات-ایرانی؛-راه-ارتباط-موثر-با-مشتری‎Cached8 مارس 2017 ... سعید جلالی قدیری، دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایرانی در حاشیه بازدید از دهمین دوره نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: هرچه ارتباط ... ارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری - عصر ایران www.asriran.com/.../ارائه-بی-واسطه-محصولات-ایرانی-راه-ارتباط-موثر-با-مشتری‎Cached8 مارس 2017 ... قدیری در حاشیه بازدید از دهمین دوره نمایشگاه زنان و تولید ملی درباره تاثیر مثبت ارائه محصولات باکیفیت ایرانی به مشتریان در کاهش واردات بی ... آنا | ارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری ... www.ana.ir/news/202982‎Cached9 مارس 2017 ... دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایرانی درباره تاثیر مثبت ارائه محصولات باکیفیت ایرانی به مشتریان در کاهش واردات بی رویه ... ارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری - onvansho onvansho.ir/.../ارائه-بی-واسطه-محصولات-ایرانی؛-راه-ارتباط-موثر-با-مشتری.html ارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری صنعت پوشاک در ایران روزهای . بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی پایگاه بررسی ... ارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری/نمایشگاه ... babakanco.com/files/?p=1837‎Cached10 مارس 2017 ... ارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری/نمایشگاه زنان و تولید ملی به یک برند تبدیل می شود. با عضویت در خبرنامه تی نیوز می ... ارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری - عصرایران ... khabarpu.com/k.php?u...2LnYtdix2KfbjNix2KfZhg== ارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری - عصرایران | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. ارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری | niloonews.ir/2017/03/08/ارائه-بی-واسطه-محصولات-ایرانی؛-راه-ارت/ 8 مارس 2017 ... لینک قبلی · لینک بعدی. ارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری | اخبار شمال ... news.shomalgardi.com/.../ارائه-بی-واسطه-محصولات-ایرانی؛-راه-ارتباط-موثر-با-مشتری/ اخبار شمال - اخبار گلستان - اخبار مازندران - اخبار گیلان | ارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری www.espeli.ir/.../ارائه+بی+واسطه+محصولات+ایرانی؛+راه+ارتباط+موثر+با+مشتری‎Cachedارائه بی واسطه محصولات ایرانی؛ راه ارتباط موثر با مشتری. ... تکمیل زنجیره تولید و ارتقا ارزش سبد محصولات . ... فرش مشهد به عنوان برند برتر ایرانی برگزیده ش. درباره ما - 2exim.com 2exim.com/fa/about-us‎Cachedهمچنین مجموعه تواکسیم برای حضور ملموس تر محصولات ایرانی در بازار های بین المللی ... برای اولین بار کتابی از مجموعه محصولات برتر ایرانی به بازدیدکنندگان ارائه گردید ... داده و برای ایجاد ارتباط موثر با تجار عراقی با اعضای خود ، دفتری را برای حضور ... سرسام آور راه اندازی یک دفتر خارجی و بازاریابی محصول خود در کشور خارجی و .