مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اگر می خواهید چاق شوید، این غذا را بخورید

مواد لازم جهت تهیه پاستا با سس مرغ:

  • پاستا نواری سبز تازه : 250 گرم
  • روغن زیتون : 1 قاشق غذاخوری
  • برگ های ریز و تازه ریحان بازل جهت تزیین: مقداری


مواد لازم جهت تهیه سس گوجه فرنگی :

  • روغن زیتون : 2 قاشق غذاخوری
  • پیاز کوچک خرد شده : 1 عدد
  • سیر خرد شده : 1 حبه
  • کنسرو گوجه فرنگی خرد شده : 400 گرم
  • جعفری تازه خرد شده : 2 قاشق غذاخوری
  • اورگانو خشک : 1 قاشق چای خوری
  • برگ بو : 2 عدد
  • پوره گوجه فرنگی : 2 قاشق غذاخوری
  • شکر : 1 قاشق چای خوری
  • نمک : به میزان لازم
  • فلفل : به میزان لازم


مواد لازم جهت تهیه سس مرغ :

  • کره : 4 قاشق غذاخوری
  • سینه مرغ بدون استخوان رشته ای خرد شده : 400 گرم
  • مغز بادام پوست کنده : 90 گرم
  • خامه پرچرب : 300 میلی لیتر
  • نمک : به میزان لازم
  • فلفل : به میزان لازم


طرز تهیه پاستا با سس مرغ :

1. برای تهیه سس گوجه فرنگی , روغن را داخل یک قابلمه , روی حرارت متوسط گرم نمایید . پیاز را به آن اضافه نموده و آنقدر سرخ نمایید تا شفاف شده و سبک گردند . سپس سیر را به آن افزوده و به مدت یک دقیقه تفت دهید . پس از آن جعفری , اورگانو , برگ بو , پوره گوجه فرنگی , شکر , نمک و فلفل را به عنوان چاشنی سس , به مواد اضافه نموده و هم بزنید . این مخلوط را داخل قابلمه بدون درپوش به مدت 15 تا 20 دقیقه با حرارت ملایم بپزید تا حجم آن نصف شود سپس قابلمه را از روی اجاق بردارید و برگ بو را دور بیاندازید .

2. برای تهیه سس مرغ , کره را به آرامی در یک ماهیتابه روی حرارت ملایم , آب نمایید . سپس مرغ و بادام را به آن اضافه نموده و به مدت 5 تا 6 دقیقه آن ها را مرتب هم بزنید تا مرغ ها کاملا پخته و سرخ شوند .

3. در همین فاصله , خامه را در تابه ای کوچک روی حرارت کم و به مدت 10 دقیقه بجوشانید تا زمانی که حجم آن تقریبا نصف شود . آن را روی مرغ و بادام ریخته و هم بزنید و برای طعم دار نمودن , به آن نمک و فلفل اضافه نمایید . سپس آن را کنار بگذارید و گرم نگه دارید .

4. قابلمه ای بزرگ از آب و کمی نمک را به جوش بیاورید , پاستای نواری و روغن زیتون را به آن اضافه نمایید و به مدت 8 تا 10 دقیقه بپزید تا نرم شود . سپس آن را آبکش نموده و به یک بشقاب گرم , منتقل نمایید و سس گوجه فرنگی را با قاشق روی آن ریخته , سس مرغ را وسط آن قرار دهید و با استفاده از برگ های ریحان , پاستا با سس مرغ را تزیین نموده , بلافاصله سرو نمایید .

رشته های صاف و باریک پاستای نواری اسفناجی که با سس خامه ای گوجه فرنگی و مرغ پوشانیده شده اند , غذایی بی نهایت اشتها آور به نام پاستا با سس مرغ به وجود می آورند.



لینک منبع :اگر می خواهید چاق شوید، این غذا را بخورید

اگر می خواهید چاق شوید، این غذا را بخورید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../اگر-می-خواهید-چاق-شوید،-این-غذا-را-بخورید‎Cached2 آوریل 2016 ... تصویر اگر می خواهید چاق شوید، این غذا را بخورید. مواد لازم جهت تهیه پاستا با سس مرغ: پاستا نواری سبز تازه : 250 گرم; روغن زیتون : 1 قاشق غذاخوری ... اگر می خواهید چاق شوید، این غذا را بخورید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../اگر-می-خواهید-چاق-شوید،-این-غذا-را-بخورید‎Cached2 آوریل 2016 ... تصویر اگر می خواهید چاق شوید، این غذا را بخورید. مواد لازم جهت تهیه پاستا با سس مرغ: پاستا نواری سبز تازه : 250 گرم; روغن زیتون : 1 قاشق غذاخوری ... اگر می خواهید چاق شوید این خوراکی ها را حتما بخورید - تاپ ناز www.topnaz.com/اگر-می-خواهید-چاق-شوید-این-خوراکی-ها-را/‎Cachedبعضی از خوراک ها باعث اضافه وزن و چاقی می شوند که با شناخت این مواد غذایی می توانید وزنمان را کنتر کنیم. خوراکی هایی که شما را چاق می کنند برای رسید. اگر میخواهید چاق شوید این قوانین تغذیه ای را فراموش نکنید www.hidoctor.ir/94864_اگر-میخواهید-چاق-شوید-این-قوانین-تغذیه.html/‎Cached4 آگوست 2015 ... اگر میخواهید چاق شوید این قوانین تغذیه ای را فراموش نکنید,:اگر خواهان زیاد شدن وزن هستید در اینجا ... در روز سه وعده غذا بخورید، همراه با دو میان وعده. اگر می خواهید چاق شوید، بخوانید - تبیان article.tebyan.net/119405/اگر-می-خواهید-چاق-شوید-بخوانید‎Cached29 مارس 2010 ... ببینید، برخی از این افراد خیلی کم غذا می ‌خورند یا حوصله ی غذا خوردن ندارند. در این افراد ما نمی‌ توانیم اصل و میزان غذا را زیاد کنیم مثلا اگر کسی می ... اگر می خواهید چاق شوید، این غذا را بخورید - خبر نو khabareno.com/fa/news/.../اگر-می-خواهید-چاق-شوید-این-غذا-را-بخورید‎Cachedاگر می خواهید چاق شوید، این غذا را بخورید. رشته های صاف و باریک پاستای نواری اسفناجی که با سس خامه ای گوجه فرنگی و مرغ پوشانیده شده اند , غذایی بی نهایت اشتها ... زاهد نیوز - اگر میخواهید چاق شوید این معجون را بخورید - زاهدانه www.zahednews.ir/vdcjvtex.uqethzsffu.html‎Cachedاگر می خواهید چاق شوید با گنجاندن این ماده غذایی در وعده های اصلی تان می توانید وزن خود را افزایش دهید. اگر می خواهید چاق شوید این غذا را بخورید طرز تهیه پاستا با سس مرغ آکا www.airvideo.ir/.../اگر_می_خواهید_چاق_شوید_این_غذا_را_بخورید_طرز_تهیه_پاستا_با_سس_مرغ_آکا‎Cachedاگر می خواهید چاق شوید این غذا را بخورید طرز تهیه پاستا با سس مرغ آکا. دانلود طرز تهیه پاستا پنه با سس آلفردو · دانلود ترکیب پاستا و بروکلی محشره! دانلود طرز ... اگر می خواهید چاق شوید، این خوراکی ها را بخورید - زندگی آنلاین zendegionline.ir/articles/nutrition-and-diet-therapy/.../234720‎Cached6 سپتامبر 2016 ... 6- بسته های غذایی بدون گلوتن. این خوراکی ها معمولا ... اما اگر می خواهید سریع تر چاق شوید، از این خوراکی ها مصرف کنید، زیرا سرشار از کالری هستند. اگر میخواهید چاق شوید این معجون را بخورید | مجله اینترنتی زندگی سالم www.zendegisalem.com/اگر-میخواهید-چاق-شوید-این-معجون-را-بخور/‎Cached14 ژانویه 2015 ... اگر می خواهید چاق شوید با گنجاندن این ماده غذایی در وعده های اصلی تان می توانید وزن خود را افزایش دهید. دکتر نصیر دهقان پزشک و پژوهشگر طب سنتی ...