مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورد

برلیانت بزرگمهر با اشاره به مضراتی که غذاهای چرب برای سلامتی دارند، گفت: با توجه به این که هضم غذاهای چرب مدت زمان زیادی را طلب می‌کند افراد پس از مصرف این گونه غذاهای چرب احساس سنگینی در معده می‌کنند.

وی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود: همچنین از آنجایی که سرخ کردن مواد غذایی باعث می‌شود هضم جذب این مواد دچار اختلال شود و اکثر ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، مواد معدنی و املاح و کربوهیدرات‌ها به درستی جذب نشده و دفع شدند.

این متخصص تغذیه از اثرات سوئی که غذاهای چرب بر روی سلامتی و اعصاب دارند، گفت: با توجه به این که سرخ کردن مواد غذایی باعث دفع اکثر ویتامین‌ها از جمله ویتامین‌های گروه B و ویتامین C می‌شود و از آنجایی که این ویتامین‌ها بر سلامت اعصاب مؤثرند با از بین رفتن این ویتامین‌ها سلامت اعصاب به خطر می‌افتد.

بزرگمهر در پایان خاطرنشان کرد: به طور کلی چربی نامطلوب خون، چاقی و دیگر بیماری‌های مرتبط با چاقی در افراد می‌شود.



لینک منبع :بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورد

بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../بلاهایی-که-غذای-چرب-بر-سر-دستگاه-گوارش-می‌آورد‎Cached8 دسامبر 2015 ... این متخصص تغذیه از اثرات سوئی که غذاهای چرب بر روی سلامتی و اعصاب دارند گفت: با توجه به این که سرخ کردن مواد غذایی باعث دفع اکثر ... بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورد - بنیاد پیشگیری از ... pishgiri.org/.../2403-بلاهایی-که-غذای-چرب-بر-سر-دستگاه-گوارش-می‌آورد 8 دسامبر 2015 ... سرخ کردن موادغذایی علاوه بر بالا بردن چربی نامطلوب بدن مواد مغذی زیادی را از بدن دفع می‌کند. بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورد - استادها ostadha.com/health/بلاهایی-که-غذای-چرب-بر-سر-دستگاه-گوارش-م/‎Cached17 آوریل 2017 ... سرخ کردن موادغذایی علاوه بر بالا بردن چربی نامطلوب بدن مواد مغذی زیادی را از بدن دفع می‌کند. بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورد. غذای چرب چه بر سر سیستم گوارش می‌آورد؟ - فرارو www.fararu.com/fa/.../غذای-چرب-چه-بر-سر-سیستم-گوارش-می‌آورد‎Cachedاین فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورند، تصریح کرد: مواد غذایی چرب و سرخ شده می‌توانند منجربه آسیب رساندن به ... بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورد - نیک صالحی پرتال ... www.niksalehi.com/.../بلاهایی-که-غذای-چرب-بر-سر-دستگاه-گوارش-م.html 8 دسامبر 2015 ... تاثیر غذای چرب بر دستگاه گوارش برلیانت بزرگمهر، متخصص تغذیه و مشاور رژیم درمانی با اشاره به مضراتی که غذاهای چرب برای سلامتی دارند، ... مشاوره سلامت/ بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورد akharinkhabar.com/.../-بلاهایی-که-غذای-چرب-بر-سر-دستگاه-گوارش-می‌آورد‎Cachedجام جم سرا/ یک متخصص تغذیه و مشاور رژیم درمانی گفت: سرخ کردن مواد غذایی علاوه بر بالا بردن چربی نامطلوب بدن مواد مغذی زیادی را از بدن دفع می‌کند. پایتخت - غذای چرب چه بر سر سیستم گوارش می‌آورد؟ www.paytakhtpress.ir/fa/doc/news/.../غذای-چرب-سر-سیستم-گوارش-می-آورد 24 دسامبر 2015 ... این فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورند، تصریح کرد: مواد غذایی چرب و سرخ شده می‌توانند منجربه ... بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورد | بات نگار botnegar.ir/.../بلاهایی-که-غذای-چرب-بر-سر-دستگاه-گوارش-می-آورد.html‎Cachedبلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورد ... سوپ فلفل.آموزش پخت و طرز تهیه سوپ فلفل خیلی خوشمزه غذای مدیترانه ای. سوپ فلفل.مواد لازم فلفل دلمه ای قرمز ... بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورد 40news.ir/?t=95&e=19938636&ref=self40news بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورد. یک متخصص تغذیه و مشاور رژیم درمانی فرمود: سرخ کردن مواد غذایی علاوه بر بالا بردن چربی نامطلوب بدن مواد مغذی ... بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورد tabnakbato.ir/fa/news/20513‎Cached8 دسامبر 2015 ... بلاهایی که غذای چرب بر سر دستگاه گوارش می‌آورد. یک متخصص تغذیه و مشاور رژیم درمانی گفت: سرخ کردن مواد غذایی علاوه بر بالا بردن چربی ...