مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمی‌کند

غنی کردن مواد غذایی از آنتی اکسیدان ها، بتاکاروتن، ویتامین سی، ویتامین ای، رسوراترول، و ... شانس ابتلا به عفونت سینوسی را در زنان کاهش می‌دهد.

هرچند بسیاری از باکتری‌ها و میکروب‌ها بی ضرر هستند، اما برخی از آن‌ها می‌توانند شما را بیمار کنند. در این میان باکتری‌های خوب روده سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و زنانی که مکمل‌های پروبیوتیک و پره بیوتیک را مصرف می‌کنند، در طول فصل سرد سال کمتر دچار سرماخوردگی و آنفلوآنزا می‌شوند.

به گزارش سلامانه، زنانی که قبل از غذا خوردن و بعد از آن اقدام به شستن مداوم دست‌ها می‌کنند، 15 تا 50 درصد کمتر به آنفلوآنزا مبتلا می‌شوند.

یک مطالعه نشان می‌دهد یوگای ملایم همراه با تمرینات تنفسی، منجر به تقویت سیستم ایمنی در زنان می‌شود.



لینک منبع :شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمی‌کند

شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمی‌کند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../شش-راز-زنان-که-هیچ-وقت-آنها-را-بیمار-نمی‌کند‎Cached Similar30 نوامبر 2015 ... تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که هشت ساعت یا بیشتر در شب می‌خوابند، به احتمال زیاد سه بار کمتر از دیگرانی که کمتر از 7 ساعت می‌خوابند، به ... Images for شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمی‌کند شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمی‌کند - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../شش-راز-زنان-که-هیچ-وقت-آنها-را-بیمار-نمی‌کند 1 دسامبر 2015 ... شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمی‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که هشت ساعت یا بیشتر در شب می‌خوابند، به احتمال زیاد سه بار کمتر از ... شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمی‌کند - قدس آنلاین | پایگاه خبری ... qudsonline.ir/news/325686/شش-راز-زنان-که-هیچ-وقت-آنها-را-بیمار-نمی-کند 30 نوامبر 2015 ... شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمی‌کند. زنان. تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که هشت ساعت یا بیشتر در شب می‌خوابند، به احتمال زیاد سه بار کمتر از ... شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمیکند | قلم تو - پایگاه وبلاگ ... www.ghalameto.ir/news/.../شش-راز-زنان-که-هیچ-وقت-آنها-را-بیمار-نمیکند شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمیکند. تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که هشت ساعت یا بیشتر در شب می‌خوابند، به احتمال زیاد سه بار کمتر از دیگرانی که کمتر از 7 ... شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمیکند - قلم شخص maede1368.parsiblog.com/.../شش+راز+زنان+که+هیچ+وقت+آنها+را+بیمار+نمیکند/ شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمی‌کند. غنی کردن مواد غذایی از آنتی اکسیدان ها، بتاکاروتن، ویتامین سی، ویتامین ای، رسوراترول، و ... شانس ابتلا به عفونت ... شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمی‌کند - نیک صالحی پرتال ... www.niksalehi.com/hamechiz/249377.html 4 آوریل 2016 ... غنی کردن مواد غذایی از آنتی اکسیدان ها، بتاکاروتن، ویتامین سی، ویتامین ای، رسوراترول، و … شانس ابتلا به عفونت سینوسی را در زنان کاهش می‌دهد. شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمی کند - پایگاه خبری - تحلیلی ... tnews.ir/news/0FDB53001248.html تحقیقات نشان می دهد زنانی که هشت ساعت یا بیشتر در شب می خوابند، به احتمال زیاد سه بار کمتر از دیگرانی که کمتر از ۷ ساعت می خوابند، به سرماخوردگی مبتلا می ... شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمی‌کند www.newskadeh.com/?p=3391‎Cachedشانس ابتلا به عفونت سینوسی را در زنان کاهش می‌دهد. هرچند بسیاری از باکتری‌ها و میکروب‌ها بی ضرر هستند، اما برخی از آن‌ها می‌توانند شما را بیمار کنند. در این میان ... شش راز زنان که هیچ وقت آنها را بیمار نمی‌کند - کوپه www.koupeh.com/.../شش-راز-زنان-که-هیچ-وقت-آنها-را-بیمار-نمی‌کند غنی کردن مواد غذایی از آنتی اکسیدان ها، بتاکاروتن، ویتامین سی، ویتامین ای، رسوراترول، و ... شانس ابتلا به عفونت سینوسی را در زنان کاهش می‌دهد. هرچند بسیاری از ...