مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خواص شگفت انگیز کدو تنبل

محمدحسین عزیزی با اشاره به اثرات مثبتی که کدو تنبل در سبد غذایی افراد می‌تواند داشته باشد، گفت: کدو تنبل به دلیل دارا بودن مقدار زیادی بتاکاروتن و فیبر از نظر غذایی اهمیت زیادی دارد.

وی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران افزود: بتاکاروتن موجود در کدو تنبل می‌تواند تبدیل به ویتامین A شود علاوه بر این کدو تنبل دارای انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین‌های گروه B مانند B1 و B6 و B12 است و همچنین ویتامین‌هایی نظیر ویتامین C و K نیز در کدو تنبل موجود است.

رئیس انجمن صنایع غذایی ادامه داد: کدو تنبل به دلیل داشتن ترکیبات رنگی می‌تواند از بروز بسیاری بیماری‌ها مثل بیماری‌های قلبی و عروقی، فشار خون و دیابت و سرطان پیشگیری کند.

این متخصص صنایع غذایی در پایان خاطر نشان کرد: مصرف کدو تنبل در همه وعده‌های غذایی نهار و شام توصیه می‌شود، چرا که به دلیل موارد ذکر شده به خصوص وجود بتاکاروتن و فیبر زیادی که در کدو تنبل است، می‌تواند به سلامتی افراد کمک کند.



لینک منبع :خواص شگفت انگیز کدو تنبل

Images for خواص شگفت انگیز کدو تنبل خواص شگفت انگیز کدو تنبل - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5408006/خواص-شگفت-انگیز-کدو-تنبل‎Cached29 نوامبر 2015 ... ویتامین‌های و ترکیبات موجود در کدو تنبل از بروز بسیاری بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. خواص شگفت انگیز کدو تنبل - فردا www.fardanews.com/fa/news/468377/خواص-شگفت-انگیز-کدو-تنبل 30 نوامبر 2015 ... ویتامین‌های و ترکیبات موجود در کدو تنبل از بروز بسیاری بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. خواص شگفت انگیز کدو تنبل - دنیای ایرانیان www.donyayeiranian.ir/924‎Cachedخواص شگفت انگیز ، کدو تنبل ، ویتامین کدوتنبل برای مقابله با پیری چشم‌ها. خواص شگفت انگیز کدو تنبل - پارسینه www.parsine.com/fa/news/263828/خواص-شگفت-انگیز-کدو-تنبل‎Cached30 نوامبر 2015 ... خواص شگفت انگیز کدو تنبل. ویتامین‌های و ترکیبات موجود در کدو تنبل از بروز بسیاری بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. محمد حسین عزیزی متخصص ... خواص شگفت انگیز کدو حلوایی - میهن فال www.mihanfal.com/232716.html‎Cachedخواص شگفت انگیز کدو حلوایی بیشتر افراد طعم کدوتنبل را دوست ندارند و از خوردن آن اجتناب می‌کنند. با این وجود، کدوتنبل یک ماده مغذی است و مزایای زیادی برای س. فواید شگفت انگیز کدو تنبل برای خانوم های باردار و جنینشان - مامانم mamanam.com/.../1097-مصرف-کدو-تنبل-در-دوران-بارداری‎Cachedفقط خوردن یک چهارم فنجان از دانه کدو تنبل در هر روز از دوران بارداری، تقریبا نیمی از نیاز روزانه زنان حامله به منیزیم را تامین خواهد کرد. فراموش نکنید که وجود منیزیم ... خواص شگفت انگیز کدو تنبل - نمایش محتوا - یزد بانو www.sarveabarkouh.ir/de/web/.../-/خواص-شگفت-انگیز-کدو-تنبل‎Cached29 نوامبر 2015 ... ویتامین‌های و ترکیبات موجود در کدو تنبل از بروز بسیاری بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. کدو حلوایی،گیاه خوراکی با خواص شگفت انگیز - خبرگزاری تسنیم ... https://www.tasnimnews.com/.../کدو-حلوایی-گیاه-خوراکی-با-خواص-شگفت-انگیز‎Cached29 نوامبر 2016 ... کدو حلوایی یکی از گیاهان خوراکی است که طبیعت به ما هدیه می دهد.این گیاه خوراکی دارای کالری بسیار پایینی است و خواص فراوانی برای سلامت انسان ... خواص شگفت انگیز کدو حلوایی را بدانید ! - پرشین وی persianv.com/.../خواص-شگفت-انگیز-کدو-حلوایی-را-بدانید.html‎Cached‌معاون اجرایی مرکز تحقیقات سلامت و فرآورده‌های طبیعی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌ شمالی گفت: کدو حلوایی گیاهی سرشار از آنتی‌اکسیدان‌، ویتامین C و بتاکاروتن ...