مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کوکوی سویا

طرز تهیه: ابتدا سویا را طعم‌دار کنید و در سبد بریزید و بگذارید آب آن کاملا گرفته شود. سیب‌زمینی، نیمه پخته را رنده کنید.

پودر سوخاری، تخم‌مرغ، سویا، نمک و فلفل و زعفران را در یک ظرف گود بریزید و خوب مخلوط کنید.

روغن را در ماهیتابه بریزید و بعد از داغ شدن، مواد کوکو را یکجا بریزید و وقتی سرخ شد، آن را برش زده و برگردانید و طرف دیگر را هم سرخ کنید.

برش‌های کوکو را در دیس چیده و اطراف آن را با سبزیجات بخار‌پز و زیتون و خیار‌شور تزئین کرده و میل کنید.

ضمیمه چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه کوکوی سویا

طرز تهیه کوکو سویا - بیتوته www.beytoote.com/cookery/rejimi-ghaza/coco2-sevilla2.html‎Cachedکوکو سویا پخت کوکو سویا مواد لازم برای تهیه کوکو سویا,نحوه پخت کوکو سویا, طرز تهیه کوکو سویا,طرز تهیه انواع غذا با سویا,طرز پخت انواع کوکو,آموزش آشپزی ... طرز تهیه کوکو سویا - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/521820/طرز-تهیه-کوکو-سویا‎Cachedطرز تهیه کوکو سویا : سویا را که قبلا با آب گرم خیس کردید از آب دربیاورید و آب آن را بگیرید. پیاز و سیب زمینی را رنده کرده آب آن را بگیرید به سویا اضافه کنید. Images for طرز تهیه کوکوی سویا طرز تهیه کتلت سویا • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-کتلت-سویا/‎Cachedروش تهیه کتلت سویا و نکته ی خوشمزه شدنش. طرز تهیه کتلت سویا با مراحل و عکس . کتلت سویا غذایی ساده برای گیاهخوار ها و رژیم های گیاهی. طرز تهیه کوکوی سویا - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-کوکوی-سویا‎Cached Similar16 نوامبر 2015 ... طرز تهیه: ابتدا سویا را طعم‌دار کنید و در سبد بریزید و بگذارید آب آن کاملا ... روغن را در ماهیتابه بریزید و بعد از داغ شدن، مواد کوکو را یکجا بریزید و ... لذت آشپزی با هانی شف - کوکوی سویا hanichef.blogfa.com/post/18‎Cached Similarسویا خیس خورده : ۲ پیمانه. جعفری خرد شده : ۴ قاشق غذاخوری. پیاز : ۱ عدد متوسط. آرد : 2 ق غ. آرد سوخاری: 2 ق غ. تخم مرغ : 2 تا 3 عدد. نمک، فلفل، زردچوبه و آویشن. طرز تهیه:. دستور غذا کوکو سویا - آشپزی ماه www.mahcooking.com/دستور-غذا/recipe/182-کوکو-سویا‎Cached15 min روش تهیه کوکو سویا. روش آماده سازی سویا: ابتدا سویا را 20 دقیقه خیس کنیدسپس همراه زردچوبه و سیر 20 دقیقه بجوشانیدو بعد از آن آبکش کنید. طرز تهیه: سویا را در ... طرز تهیه کوکوی سویا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko1/news20176192019637318.html‎Cached19 ژوئن 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد طرز تهیه کوکوی سویا ارائه شده است ... طرز تهیه کوکوی سویا گردآوری توسط بخش انواع کوکو، آموزش پخت ... کوکوی سویا - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/166847/کوکوی-سویا‎Cached Similar15 ژانویه 2012 ... طرز تهیه: ابتدا سویا را با آب داغ به مدت ۲۰ دقیقه خیس کنید و بعد آبکش ... پیاز را در ظرفی رنده کرده و آب آن را بگیرید و به مایه کوکو اضافه کرده و ... کوکوی سیب زمینی با سویا - روزمنو، محبوب ترین انجمن آشپزی و شیرینی ... www.roozmenu.com/showthread.php?t=5370‎Cached Similarسویا 3 قاشق غذا خوری که از قبل خیس کنید نمک وفلفل سیاه وزردچوبه به مقدار لازم طرز تهییه سیب زمینیهای خام وپیازرار نده ریزرنده می کنیم وآبی که ...