مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش درست کردن «کنسرو نخودفرنگی» در خانه

طرز تهیه:

نخودها را از غلاف در آورید و دانه کنید.
آن‌ها را بشویید و در شیشه‌های خالی بریزید.
مقداری آب را با نمک بجوشانید و بعد از سرد شدن روی نخودها بریزید (دقت کنید نمک به اندازه‌ای باشد که مزه آن حس شود).
وقتی شیشه‌ها با آب نمک پر شد، قابلمه‌ای را پر از آب نموده و شیشه‌ها را با در باز در آن قرار داده، حرارت دهید.
همزمان با جوش آمدن آب، آب درون شیشه‌ها هم می‌جوشد؛ پس از شروع به قل زدن باید حدود 35 الی 40 دقیقه صبر کنید تا محتویات جوشانده شود.
زمانی که نخود فرنگی‌ها نرم شد، آب درون شیشه‌ها را نیز بررسی کنید و اگر آب آن کم شده، آن‌ها را پر کنید. سپس در شیشه‌ها را ببندید و 10 دقیقه هم با در بسته بجوشانید.
در این مرحله ظروف شیشه‌ای کاملاً هواگیری شده و کنسرو آماده است.
شیشه‌ها را بیرون بیاورید و بگذارید خنک شود.
با این روش، دیگر نیاز نیست نخودفرنگی را فریز کنید و هنگام مصرف بپزید. هم خواص نخود حفظ می‌شود، هم طعم بهتری دارد.
شیشه‌های خنک شده را در یخچال گذاشته و هنگام استفاده فقط در شیشه را باز کنید. با همین روش می‌توانید هویج و ذرت را هم در منزل کنسرو کرده، نگهداری کنید. (جام جم سرا)



لینک منبع :روش درست کردن «کنسرو نخودفرنگی» در خانه

روش درست کردن «کنسرو نخودفرنگی» در خانه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../روش-درست-کردن-کنسرو-نخودفرنگی-در-خانه‎Cached Similar10 ژوئن 2015 ... تصویر روش درست کردن «کنسرو نخودفرنگی» در خانه. طرز تهیه: نخودها را از غلاف در آورید و دانه کنید. آن‌ها را بشویید و در شیشه‌های خالی بریزید. تهیه کنسرو نخود فرنگی - بیتوته www.beytoote.com/.../providing-conserve-pea-greco-roman-wrestling.html‎Cached Similarتهیه کنسرو نخود فرنگی,نحوه تهیه کنسرو نخود فرنگی, نخود فرنگی, سس, کشک, لب شوربا این روش می توانید نخود فرنگی را با حفظ خواص اصلی آن، ماهها در یخچال ... طرز تهیه کنسرو نخود فرنگی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/prepare1-canned-peas.html‎Cachedکنسرو نخود فرنگی،طرز تهیه کنسرو نخود فرنگی,تهیه کنسرو نخود فرنگی،پختن نخود فرنگی,طرز درست کردن کنسرو نخود فرنگی،روش نگهداری کنسرو نخود فرنگی. تهیه کنسرو نخود فرنگی -- آموزش آشپزی -- www.yadbegir.com/main/cook/nokhod.htm‎Cached Similarتهیه کنسرو نخود فرنگی. ... با این روش می توانید نخود فرنگی را با حفظ خواص اصلی آن، ماهها در یخچال نگهداری ... پوسته نخود فرنگی را شکافته و نخود فرنگی ها را دان کنید. ... ها کم شده بود از آب جوشیده سردشده لب شور، برای پر کردن شیشه استفاده کنید. روش صحیح تهیه کنسرو نخود فرنگی - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../روش-صحیح-تهیه-کنسرو-نخود-فرنگی‎Cached8 ژانویه 2017 ... در این بخش برایتان روش صحیح کنسرو کردن نخود فرنگی را اماده کرده ایم که بهترین روش برای حفظ خواص و رنگ آن است. همراه ما در آشپزی با پارسینه ... طرز تهیه کنسرو نخود فرنگی | زیباشهر zibashahr.com/1395.02/6190.html‎Cached16 مه 2016 ... صفحه اول سبک زندگی نکات خانه داری طرز تهیه کنسرو نخود فرنگی ... ازاین روش می توانید برای کنسرو کردن انواع سبزیجات استفاده کنید. میزغذا » کنسروهای خانگی نخودفرنگی و برگ مو www.mizeghaza.com/1390/02/26/home-made-conserves/‎Cached Similarکنسرو کردن برگ مو مثل درست کردن خیارشوره. به این ... البته نخود فرنگی را می شود همین طور نپخته درون فریزر، منجمد نمود. ... یه روش دیگه واسه برگ مو که من انجام میدم! طرز تهیه کنسرو ذرت خانگی خوش طعم با بهترین روش - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news20166295301248599.html‎Cached29 ژوئن 2016 ... طرز تهیه کنسرو ذرت به صورت مرحله به مرحله با بهترین روش تهیه در منزل به همراه نکات طلایی در تهیه ذرت کنسرو شده را در این مطلب مشاهده خواهید کرد. روش صحیح انجماد نخود فرنگی و باقلا سبز - پارسی طب fa.parsiteb.com/روش-صحیح-انجماد-نخود-فرنگی-و-باقلا-سبز/‎Cached Similarخانه / دسته بندی مقالات / بارداری تا بلوغ / روش صحیح انجماد نخود فرنگی و باقلا سبز ... برای منجمد کردن نخود فرنگی باید از نخود فرنگی جوان استفاده کرد که در این ... جام نیوز :: JamNews - روش درست کردن کنسرو ذرت خانگی www.jamnews.ir/detail/News/574147‎Cached Similar19 سپتامبر 2015 ... فوت و فن خانه داری؛. روش درست کردن کنسرو ذرت خانگی. برای تهیه کنسرو ذرت از بلال هایی که تازه هستند استفاده کنید . ذرت -کنسرو ذرت روش درست ...