مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کودکان را از لذت عیدی محروم نکنید

مریم پناهی با بیان اینکه عید و تعطیلات نوروز علاوه بر والدین برای کودکان نیز لذت‌بخش خواهد بود، اظهار کرد: علاقه و دلواپسی‌های کودکان با بزرگسالان متفاوت بوده و به همین دلیل والدین باید با دقت به نیاز‌ها و تمایلات کودک توجه داشته و تلاش کنند که کودکان روزهای خوشی را سپری کرده و خاطرهٔ خوبی از عید به یادگار داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه برخی از والدین با گرفتن عیدی کودکان از آن‌ها، کودک را از لذت داشتن عیدی محروم می‌کنند، گفت: گرفتن عیدی کودکان کار درستی نبوده و والدین باید این عیدی را به کودکان داده تا کودکان خود حق انتخاب داشته باشند.
این روان‌شناس تصریح کرد: ‌در صورت نیاز کودک و در راستای رشد عاطفی وی، والدین می‌توانند کودک را به فروشگاه برده و با همکاری خود کودک اقدام به خرید وسایل کنند.
پناهی در ادامه آشنایی با آداب و رسوم ملی را یکی از مهم‌ترین علل رشد اجتماعی کودک، برشمرد و افزود: این فعالیت‌ها، کودکان را بیشتر به ریشهٔ خود متصل کرده و در تشکیل هویت آن‌ها از جنبه‌های ملی و اجتماعی مؤثر است. صله رحم، درک روابط خویشاوندی، احترام به علائق بزرگ‌تر‌ها و بازدیدهای نوروزی از جمله موارد تأثیرگذار در افزایش رشد اجتماعی کودک است.
این روان‌شناس خاطر نشان کرد: تعطیلات نوروز فرصت بسیار مناسبی برای ارتباط صحیح کودکان با همسن و سالانشان بوده و همچنین والدین نیز می‌توانند فرصت بیشتری را برای با هم بودن در کنار خود داشته باشند. (باشگاه خبرنگاران)

28



لینک منبع :کودکان را از لذت عیدی محروم نکنید

کودکان را از لذت عیدی محروم نکنید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5164633/کودکان-را-از-لذت-عیدی-محروم-نکنید‎Cachedیک روان‌شناس گفت: گرفتن عیدی کودکان به بهانه نگه داشتن و یا خرید عروسک و اسباب‌بازی کار درستی نبوده و کودک را از لذت داشتن عیدی محروم می‌کند. کودکان را از لذت عیدی محروم نکنید - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=962262‎Cached21 فوریه 2017 ... یک روان‌شناس گفت: گرفتن عیدی کودکان به بهانه نگه داشتن و یا خرید عروسک و اسباب‌بازی کار درستی نبوده و کودک را از لذت داشتن عیدی محروم ... Images for کودکان را از لذت عیدی محروم نکنید کودکان را از لذت عیدی محروم نکنید | گرفتن عیدی کودکان به - قطره www.ghatreh.com/news/nn25379529/کودکان-لذت-عیدی-محروم-نکنید 31 مارس 2015 ... گرفتن عیدی کودکان به بهانه نگه داشتن و یا خرید عروسک و اسباب بازی کار درستی نبوده و کودک را از لذت داشتن عیدی مح. کودکان را از لذت عیدی محروم نکنیم | گرفتن عیدی کودکان به - قطره www.ghatreh.com/news/.../کودکان-لذت-عیدی-محروم-نکنیم‎Cached31 مارس 2015 ... گرفتن عیدی کودکان به بهانه نگه داشتن و یا خرید عروسک و اسباب بازی کار درستی نبوده ... و اسباب بازی کار درستی نبوده و کودک را از لذت داشتن عیدی محروم می کند. .... از من در مورد حاشیه پرسپولیس سوال نکنید/ مهم این بود که بردیم ... عیدی دادن به کودکان؛ چرا و چگونه؟ | کلینیک روشا | توانبخشی ... roshaclinic.com/eydi/‎Cached8 مارس 2017 ... به‌‌ویژه‌ بچه‌ها عیدی ‌گرفتن‌ را بسیار دوست‌ دارند و از آن‌ لذت‌ می‌‌برند. ... هر حال‌ آنها را از لذت‌ عیدی‌ داشتن‌ و خرید کردن‌ محروم‌ می‌‌کنند و این‌ کار درستی‌ نیست. ... سعی‌کنید عیدی دو یا چند کودک را با یک اسکناس هدیه نکنید چراکه این‌کار برای ... به این دلیل عیدی بچه ها را از آنها نگیرید ! - نمناک namnak.com/عیدی-بچه-ها-را-از-آنها-نگیرید-.p46563‎Cachedعیدی بچه ها و عیدی بچه ها را نگیرید و تکالیف بچه ها در ایام عید و آموزش سلام به بچه ها و ... او را وادار به سلام کردن، نکنید ... بعضی از والدین پول عیدی کودکان را از آنها می گیرند - حال یا به بهانه این که می خواهند برایشان نگه دارند و یا به بهانه های دیگر - به هر حال آنها را از لذت عیدی داشتن و خرید کردن محروم می کنند؛ و این کار درستی نیست. ترس عامل محروم شدن از زندگی طبیعی است | مجله نی نی سایت www.ninisite.com/.../ترس-عامل-محروم-شدن-از-زندگی-طبیعی-است‎Cached12 ژوئن 2016 ... وی ادامه داد: ترس در کودکان در نوع حادش سبب ایجاد واکنش های متفاوتی از جمله ... بچه‌ها را از «آغوز» محروم نکنید · کودکان را از لذت عیدی محروم نکنیم ... اصول روان‌شناسانه عیدی دادن به کودکان - کودک و نوجوان - خانواده - سلامت ... www.salamatnews.com/.../اصول-روان‌شناسانه-عیدی-دادن-به-کودکان‎Cached6 مارس 2017 ... حال‌ یا به‌ بهانه‌ این‌که‌ می‌خواهند برایشان‌ نگه‌ دارند و یا به‌ بهانه‌های‌ دیگر؛ به‌ هر حال‌ آنها را از لذت‌ عیدی‌ داشتن‌ و خرید کردن‌ محروم‌ می‌‌کنند و این‌ کار درستی‌ ... عیدی را از بچه نگیرید! /نکته‌هایی روان‌شناسی دربارهٔ عیدی‌ کودکان ... behdashtnews.ir/.../عیدی-را-از-بچه-نگیرید!-%7Cنکته‌هایی-روان‌شناسی-دربارهٔ-عیدی‌-کودکان/‎Cachedبه هر حال آن‌ها را از لذت عیدی‌داشتن و خریدکردن محروم می‌کنند و این کار درستی نیست. باید عیدی ... پول یا هدیه‌ای را که دیگران به کودک می‌دهند را تمسخر نکنید. از دیگر ...