مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راه‌های پیشگیری و درمان خار پاشنۀ پا

آرش شرافت وزیری گفت: برای پیشگیری از ابتلا به خار پاشنه پا بهتر است به هنگام دویدن کفش مخصوص به پا شود و از ایستادن در یک موقعیت به مدت طولانی پرهیز شود.

وی، کاهش وزن، عدم انجام فعالیت ورزشی با پای برهنه، جایگزین کردن متناوب ورزشهای هوازی بجای دویدن روزانه مثل دوچرخه ثابت، افزایش انعطاف پذیری عضلات پشت ران، ساق و کف پا و استفاده از کفشهایی که قوس کف پا درآن‌ها رعایت شده است را از راههای پیشگیری از ابتلا به خار پاشنه پا دانست.

این عضو انجمن جهانی آسیب‌های ورزشی برای درمان خارپاشنه پا گفت: در مراحل ابتدایی از این اختلال توصیه می‌شود که از محافظ‌های ژلاتینی پاشنه استفاده شود، داروهای ضد التهابی خوراکی تحت نظر پزشک مصرف شود و موارد بوجود آورنده اختلال مثل کفش نامناسب، روش نامناسب ورزشی و چاقی حذف شود. همچنین بهتر است بعد از انجام حرکات ورزشی و نیز بعد از مسافتهای طولانی از کمپرس یخ در کف پا استفاده شود. البته در بعضی مواق یکی از راههای درمان تزریق کورتن است. (فارس)



لینک منبع :راه‌های پیشگیری و درمان خار پاشنۀ پا

در گفت‌وگو با فارس تشریح شد راه‌های پیشگیری و درمان خار پاشنه پا www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931005000025‎Cached Similar26 دسامبر 2014 ... عضو انجمن جهانی آسیب‌های ورزشی استفاده از کفش مخصوص، انجام ورزش مناسب و کاهش اضافه وزن را از جمله راههای پیشگیری و درمان خار پاشنه پا اعلام ... راه‌های پیشگیری و درمان خار پاشنۀ پا | سلامتی vista.ir/news/32337007/راه‌های-پیشگیری-و-درمان-خار-پاشنۀ-پا‎Cached1 ژانویه 2017 ... به گفته یک عضو انجمن جهانی آسیب‌های ورزشی، استفاده از کفش مخصوص، انجام ورزش مناسب و کاهش اضافه وزن، از جمله راههای پیشگیری و درمان خار ... راه‌های پیشگیری و درمان خار پاشنۀ پا > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/40181/PostComment جام جم سرا: به گفته یک عضو انجمن جهانی آسیب‌های ورزشی، استفاده از کفش مخصوص، انجام ورزش مناسب و کاهش اضافه وزن، از جمله راههای پیشگیری و درمان خار پاشنه پا ... راه‌های پیشگیری و درمان خار پاشنۀ پا - itsat itsat24.in/forum/showthread.php?t=450773 به گفته یک عضو انجمن جهانی آسیب‌های ورزشی، استفاده از کفش مخصوص، انجام ورزش مناسب و کاهش اضافه وزن، از جمله راههای پیشگیری و درمان خار پاشنه پا محسوب می‌شود ... راه های پیشگیری و درمان خار پاشنۀ پا - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/389834995756.html‎Cached26 دسامبر 2014 ... آرش شرافت وزیری گفت: برای پیشگیری از ابتلا به خار پاشنه پا بهتر است به هنگام دویدن کفش مخصوص به پا شود و از ایستادن در یک موقعیت به ... راه‌های پیشگیری و درمان خار پاشنه پا varzeshh3.ir/راه‌های+پیشگیری+و+درمان+خار+پاشنه+پا/‎Cachedراه های پیشگیری و درمان خار پاشنه پا راه‌های پیشگیری و درمان خار پاشنۀ پا راه‌های پیشگیری و درمان خار پاشنه پا - مراقبت - … درمان خار پاشنه و درد کف پا با کفش و ... دکتر فرخانی-اصفهان | درمان خار پاشنه با شاک ویو و رادیوفرکوئنسی ... drfarkhani.ir/خار-پاشنه/‎Cached Similarبهترین روش های درمانی خار پاشنه پا بدون جراحی مانند شاک ویو، ... سنتی،داروهای گیاهی،ماساژ و حجامت و روش جراحی به همراه علت،علائم،عوارض،نشانه ها،تشخیص و پیشگیری. ... خار پاشنه و درمان آن با راه ها و روش هایی مانند شاک ویو تراپی ، دارو، کفی طبی ، طب ... راه‌های پیشگیری و درمان خار پاشنۀ پا - دایرکتوری سلامت www.hdir.ir/پزشک.../9226-راه‌های-پیشگیری-و-درمان-خار-پاشنۀ-پا‎Cached28 فوریه 2015 ... به گفته یک عضو انجمن جهانی آسیب‌های ورزشی، استفاده از کفش مخصوص، انجام ورزش مناسب و کاهش اضافه وزن، از جمله راههای پیشگیری و درمان خار ... برنامه‌های امروز رییس‌جمهور در قزاقستان www.entekhab.ir/fa/news/180195/برنامه‌های-امروز-رییس‌جمهور-در-قزاقستان ... ها به یک باشگاه شبانه در استانبول. کد خبر: ۱۸۰۱۹۵. تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۸ - ۱۸ شهریور ۱۳۹۳. سیاست >> سیاست خارجی. پ .... راه‌های پیشگیری و درمان خار پاشنۀ پا ... پا شن و ماسه دمنده breathetorelax.pw/basalt_1024_پا-شن-و-ماسه-دمنده.html‎Cachedشن و ماسه حدود درصد مخلوط بتن و مابقی را خمیر سیمان و درصد سنگ پا نیز دارای .... برای جذب گرمای خورشید و تبدیل به برق راههای پیشگیری و درمان خار پاشنۀ پا nbsp.