مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گران‌ترین جدایی در بریتانیا: طلاقی که 337 میلیون پوند آب خورد

جام جم سرا: این دادگاه به کریس هوهن، سرمایه‌گذار بریتانیایی، دستور داد به همسر پیشین خود ۳۳۷ میلیون پوند از سرمایه مشترکشان بپردازد.

به گزارش بخش فارسی العربیه، «هوهن» شهروند ۴۸ ساله بریتانیایی و «جامیی کوپر» همسر ۴۹ ساله سابق آمریکایی وی پس از آنکه در تسویه حساب طلاق به توافق نرسیدند، پرونده را به دادگاه ارجاع دادند. دادگاه هم حکم داد که ۳۸ درصد سرمایه مشترک این سرمایه‌گذار به همسر سابقش پرداخته شود. سرمایه کل این زوج جمعا حدود یک میلیارد پوند بریتانیایی است.

این زوج به عنوان یک زوج خیر و سخاوتمند شناخته می‌شدند که بخشی از در آمدهای خود را به کودکان کشورهای در حال توسعه اهدا می‌کردند. آن‌ها ۱۵ سال با هم زندگی کرده بودند. خانم کوپر در صدد است علیه حکم دادگاه فرجام خواهی کند چون او خواهان نیمی از این سرمایه مشترک بود. «هوهن» آماده بود پیش از آنکه پرونده به دادگاه برود، یک چهارم سرمایه را به همسر سابق خود تقدیم کند اما او نپذیرفت و خواهان نصف سرمایه بود. با این حال، دادگاه حکم داد که ۳۸درصد سرمایه به زن تعلق گیرد.

وکلای همسر سابق این سرمایه گذار در حال ارزیابی شکایت از این حکم دادگاه هستند. آن‌ها معتقدند که ۳۳۷ میلیون پوند کم است. «جنیفر روبرتس» قاضی این پرونده، آقای هوهن را یک نابغه بازار مالی و مغز پشت سر این سرمایه معرفی کرده. هوهن در سال ۲۰۰۳ یک صندوق سرمایه گذاری به نام «صندوق سرمایه گذاری کودکان» پایه گذاری کرد که بخشی از درآمدهای آن را برای رسیدگی به کودکان کشورهای در حال توسعه و فقیر اهدا می‌کرد.



لینک منبع :گران‌ترین جدایی در بریتانیا: طلاقی که 337 میلیون پوند آب خورد

گران‌ترین جدایی در بریتانیا: طلاقی که 337 میلیون پوند آب خورد jamejamonline.ir/.../گران‌ترین-جدایی-در-بریتانیا-طلاقی-که-337-میلیون-پوند-آب-خورد‎Cached14 دسامبر 2014 ... دادگاهی در بریتانیا با صدور حکمی استثنائی، گران‌ترین طلاق در تاریخ قضایی این کشور را برای شوهری که از همسرش جدا شده بود ثبت کرد. طلاقی که 337 میلیون پوند آب خورد! - فراز نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/986D34572506.html‎Cachedزنان و خانواده - فرازنیوز: یک دادگاه در بریتانیا با صدور حکمی، گران ترین طلاق در تاریخ قضایی این کشور را ثبت کرد. اخبار گران ترین طلاق - قطره www.ghatreh.com/news/tag/10440-گران%20ترین%20طلاق/0/20‎Cachedگران ترین طلاق در آینه اعداد و ارقام هر چند در نخستین واکنش تالارهای شیشه ای از اروپا تا آسیا، قرمز به تن کردند اما بورس لندن پس ... طلاقی که 337 میلیون پوند آب خورد! گران‌ترین‌ خریدهای تاریخ مستطیل سبز | متافوتبال - Metafootball metafootball.com/.../گرانترین-خریدهای-تاریخ-مستطیل-سبز/‎Cached9 جولای 2017 ... متافوتبال - نام روملو لوکاکو با جدایی از اورتون و پیوستن به منچستریونایتد با رقم 75 میلیون پوند به عنوان یکی از گرانترین بازیکنان تاریخ ... گران‌ترین عمارت بریتانیا در انحصار کیست؟ (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/.../گران‌ترین-عمارت-بریتانیا-در-انحصار-کیست-عکس‎Cachedبه گزارش بازار خبر و به نقل از میل آنلاین؛ عمارت «هیث هال» (Heath Hall) به ارزش 100 میلیون پوند، گران‌ترین عمارت در سراسر بریتانیا است که به خانواده اشرافی ... جانی که به در on Instagram https://mulpix.com/instagram/جانی_که_به_در.html جانی دپ موافقت کرده تا ۷ میلیون دلار به امبر هرد بپردازد. ... برد پیت بالاخره به خبر جدایی خود از #آنجلینا_جولی که از دیشب به بمب خبری فضای مجازی و .... نفسی بیا و بنشین سخنی بگو و بشنو که به تشنگی بمردم بر آب زندگانی عجبت . ...... گران‌ترین بازیگر هالیوود در سال ۲۰۱۵ به گزارش “خبرنگار هنر” به نقل از صبا، نشریه ... ایران نیوز - مهریه irannews24.ir/tags/مهریه طلاقی که 337 میلیون پوند آب خورد! ۱۳۹۳/۹/۲۳ ۱۰:۲۲:۱۰. طلاقی که 337 میلیون پوند آب خورد! ایران نیوز24: یک دادگاه در بریتانیا با صدور حکمی، گران‌ترین طلاق در ... طلاق - فرازنیوز faraznews.com/tags/-طلاق ابعاد تازه جدایی برد پیت و آنجلینا جولی ... طلاقی که 337 میلیون پوند آب خورد! ... فرازنیوز: یک دادگاه در بریتانیا با صدور حکمی، گران‌ترین طلاق در تاریخ قضایی ... برچسب ها - همسر سابق - وبگردی webgardy.ir/fa/tag/13/همسر%20سابق گرانترین اسب دنیا (تصاویر) · چگونه مغز خود را از ... کمکش کنند او که سابقه دوستی 45 ساله با ارحام... کردن بی سابقه ... طلاقی که 337 میلیون پوند آب خورد! ... هوهن شهروند ۴۸ ساله بریتانیایی و جامیی کوپر همسر ۴۹. ... درخواست جدایی زن به خاطر قد همسر. اخبار مخابرات در رابطه با تلفن (ثابت، همراه، ...) و اپراتورها ... forum.p30world.com/archive/index.php/t-345413-p-9.html‎Similar4 مارس 2014 ... وی ادامه داد: درخواست ما از همه تصمیم‌گیران این است که در این فضا همه جوانب به ... این شرکت تولید داخلی سیمکارت را از سال 81 با تحویل یک میلیون عدد ..... NURqo337QsDh3xsta1JevhRvwhJzHWIoZZCEw0AwkEouVxkEXb ...... تأکید بر پاسخگویی به چالش های جهانی عصر حاضر، نظیر مقابله با دگرگونی های آب وهوایی