مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماساژ پا برای رفع خستگی و درد

جام جم سرا به نقل از شفی: اگر دقت کرده باشید، گاهی وقت‌ها که در بخشی از بدن احساس درد و ناراحتی می‌کنیم، ناخودآگاه آن نقطه را ماساژ می‌دهیم؛ به عنوان مثال زمانی که سردرد داریم، شروع به مالش شقیقه و پیشانی خود می‌کنیم. ماساژ، واکنشی طبیعی و غریزی به وجود درد یا عارضه‌ در بدن است.


آموزش ماساژ کف پا:

- برای انجام ماساژ پا‌ها، روی یک صندلی کوتاه بنشینید و تمام قسمت‌های کف پا، رویه پا، پاشنه پا و انگشتان پا را به آرامی ماساژ دهید.
- برای ماساژ پا یک دست خود را روی پا و دیگری را زیر کف پا قرار دهید و به آرامی‌ از انگشتان پا به سمت قوزک ماساژ دهید و این حرکت را به سمت انگشتان ادامه داده و تکرار کنید.
- پا را با یک دست نگه داشته و با دست دیگر انگشتان هر پا را محکم فشار داده و به آرامی ‌بکشید.
- با انگشت شست از قسمت بالایی کف پا، به صورت خطی فشار محکم به مرکز کف پا وارد کنید و در قوس و برآمدگی پا، فشاری چرخشی اعمال کنید. این حرکت را در ۲ کف پا انجام دهید.
- یک پا را نگه داشته و به پای دیگر آرام مشت بزنید و با حرکات انگشتان دست در سراسر کف پا حرکات چرخشی انجام دهید.
- از قوزک پا تا ناحیه ران را با دستان خود ماساژ داده و آن را ۵ بار تکرار کنید.
- زانوهایتان را با فشار چرخشی انگشتان در ناحیه کاسه زانو ماساژ دهید. ماساژ پا پس از یک ایستادن طولانی می‌تواند عضلات پا را آرام کرده و به حالت اول بازگرداند. ماساژ منظم ران، سیستم لنفاوی را تحریک کرده و ظاهر ران‌ها را بهبود می‌بخشد.



لینک منبع :ماساژ پا برای رفع خستگی و درد

ماساژ پا برای رفع خستگی و درد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../ماساژ-پا-برای-رفع-خستگی-و-درد‎Cached Similar20 ا کتبر 2014 ... ماساژ یکی از سریع ‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها برای رهایی از درد است. افراد زیادی حتی ناخودآگاه در حین خستگی یا احساس درد به مالش یا ماساژ بدنشان ... تسکین پا درد در سه سوت! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/189450/تسکین-پا-درد-در-سه-سوت‎Cached Similarاین کار نیز در رفع خستگی پاها، اثرات بسیار مفیدی دارد. ... انگشتان پا: متخصصان این ماساژ اعتقاد دارند برای بهبود سردرد و گردن درد باید انگشتان و مفاصل آنها را ... درمان سریع پا درد بدون دارو - نمناک namnak.com/درمان-پا-درد.p13220‎Cachedپا درد و درمان پا درد و درد پا و درد پاشنه پا و ماساژ پا و درمان طبیعی پا درد را در نمناک ... راه حلی طبیعی برای از بین بردن پا درد و رفع خستگی پاهایتان را برای شما آماده ... ماساژ پا چگونه انجام میشود - ایران ارتوپد www.iranorthoped.com/fa/news/865/ماساژ-پا-چگونه-انجام-میشود‎Cachedماساژ پا یکی از راه های احساس آرامش در پا و گاهی کل بدن است. ماساژ میتواند موجب افزایش جریان خون پا شود. ماساژ پا میتواند در برطرف کردن احساس خستگی و درد کمک ... ماساژ پا برای رفع خستگی و درد - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../ماساژ-پا-برای-رفع-خستگی-و-درد 20 ا کتبر 2014 ... ماساژ یکی از سریع ‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها برای رهایی از درد است. افراد زیادی حتی ناخودآگاه در حین خستگی یا احساس درد به مالش یا ماساژ بدنشان ... درمان خستگی پا - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/.../147024-بهترین-درمان-برای-خستگی-پا-و-کف-پا‎Cached6 آگوست 2016 ... درمان خستگی پا:ماساژ یکی از سریع ‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها برای رهایی از درد است. افراد زیادی حتی ناخودآگاه در حین خستگی یا احساس درد به مالش یا ... بهترین راه رفع خستگی پاها - آکا www.akairan.com/sport/nokat1/khastegi02.html‎Cached Similarپس از انجام تمرینات فوق، پاها را با روغن بادام و یا زیتون ماساژ دهید. ... کاهش اشتها خستگی در راه رفتن , کوفتگی درد خستگی پا , رفع خستگی پاها , علت خستگی پاها ... درمان درد دست و پا با ماساژ، ماساژ درمانی، ماساژ - آکا www.akairan.com/health/bimari-behdasht/10087.html‎Cached Similarآموزش ماساژ برای رفع خستگی (تصویری) .... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد درمان درد دست و پا با ماساژ، ماساژ درمانی، ماساژ ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر ... ماساژ یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها برای رهایی از درد است. یک راه ساده برای رفع زق زق و درد پا - بیتوته www.beytoote.com/health/malady.../eliminate1-foot-pain.html‎Cached Similarدرمان بیماری,درد پا,ماساژ پا,رفع زق زق و درد پا,زق زق کردن پا,درمان پا درد,درد پاشنه پا, درد کف پا,علل درد پا,ماساژ کف پا,درد پشت پا. آموزش ماساژ کف پا جهت برطرف کردن خستگی و درد | کلوپ آموزش www.learncloob.ir/.../آموزش-ماساژ-کف-پا-جهت-برطرف-کردن-خستگی-و/‎Cached Similar12 فوریه 2013 ... آموزش ماساژ کف پا جهت برطرف کردن خستگی و درد ... علاوه بر ایجاد آرامش و رفع تنش، متخصصین رفلکش زون تراپی می توانند با استفاده از تحریک ...