مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دریافت فایل ۱گیگابایتی در ۳ثانیه!

جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران: تصور کنید یک فایل با حجم یک گیگابایت را تنها در مدت سه ثانیه در یک ارتباط بی‌سیم از دستگاهی به دستگاه دیگر انتقال داده و دریافت کنید؛ به نظرتان هنوز زود است؟ باید بگوییم این کار از تصور گذشته و به حقیقت رسیده است.


با رونمایی نسل جدید ارتباطات Wi-Fi توسط سامسونگ که با فرکانس ۶۰ گیگاهرتز کار می‌کند سرعت انتقال داده‌ها در شبکه‌های بی‌سیم تا پنج برابر نسل امروزی شبکه‌های وای فای بالا رفته است.


در نسل جدید شبکه‌های وای فای اطلاعات با سرعت ۴/۶ گیگابیت بر ثانیه یا معادل ۵۷۵ مگابایت بر ثانیه جابجا می‌شوند که در مقایسه با سرعت ۱۰۸ مگابایت بر ثانیه‌ای نسل قبلی شبکه‌های وای فای افزایش پنج برابری نرخ انتقال داده‌ها در آن مشاهده می‌شود.



لینک منبع :دریافت فایل ۱گیگابایتی در ۳ثانیه!

دریافت فایل ۱گیگابایتی در ۳ثانیه! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دریافت-فایل-۱گیگابایتی-در-۳ثانیه‎Cachedدریافت فایل ۱گیگابایتی در ۳ثانیه! سه شنبه 22 مهر 1393 ساعت 14:37. سامسونگ از نسل جدیدی در ارتباطات بی‌سیم رونمایی کرده که نرخ انتقال داده‌ها در آن بسیار ... دریافت فایل ۱گیگابایتی در ۳ثانیه! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../دریافت-فایل-۱گیگابایتی-در-۳ثانیه‎Cachedدریافت فایل ۱گیگابایتی در ۳ثانیه! سه شنبه 22 مهر 1393 ساعت 14:37. سامسونگ از نسل جدیدی در ارتباطات بی‌سیم رونمایی کرده که نرخ انتقال داده‌ها در آن بسیار ... دانش و زندگی - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/didar.daeshvazedegi/?l=fa‎Cachedهمزیستی ​مسالمت​آمیز ​کار و ورزش با فناوری دریافت فایل ۱گیگابایتی در ۳ثانیه! مردان کوتاه قد برای ازدواج مناسبترند سپر جدیدی برای مقابله با بیماری ایدز اینترنت بی‌سیم در خیابان‌های تهران - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../اینترنت-بی‌سیم-در-خیابان‌های-تهران‎Cachedجدول قیمت‌های اینترنت ADSL خانگی. یکشنبه 6 بهمن 1392 13:15. تصویر دریافت فایل ۱گیگابایتی در ۳ثانیه! دریافت فایل ۱گیگابایتی در ۳ثانیه! سه شنبه 22 ... هرلحظه، آیا کاکتوس عوارض وای فای را از بین می برد؟!/ بهترین محل ... harlahze.com/.../آیا-کاکتوس-عوارض-وای-فای-را-از-بین-می-برد--بهترین-محل-برای-نصب-مودم-در‎Cached17 آگوست 2016 ... دریافت فایل ۱گیگابایتی در ۳ثانیه! سه شنبه 22 مهر 1393 14:37. تصویر چگونه از خطرات «وای فای» در امان بمانیم؟ دانلود فیلم اورست - Everest 2015 - دانلودها www.downloadha.com/1394/.../دانلود-فیلم-اورست-everest-2015/‎Cached Similarمدت زمان سانسورشده: ۳ثانیه ... فایل چندرسانه‌ای که هم اکنون آن را دریافت می کنید، توسط کمپانی DoubleWith تهیه شده و به ... دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:. فیلم - تای دانلود taidownload.vcp.ir/515663-فیلم/5‎Cachedمدت زمان سانسورشده: ۳ثانیه ... برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم .... دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:. دانلود فیلم اورست – Everest 2015 با لینک مستقیم shikfilm.ir/everest-2015/‎Cachedمدت زمان سانسورشده: ۳ثانیه ... برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم ... دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:. فایل‌های فلش از ماه آینده مسدود می شود! - گیلان خبر www.gilankhabar.com/بخش.../9837-فایل-های-فلش-از-ماه-آینده-مسدود-می-شود آمازون کار مسدودسازی را با عدم دریافت فایل‌های تبلیغاتی به شکل فلش از اول ... گیلان خبر: از ماه آینده فایل‌های تبلیغاتی به‌صورت فلش در سرورهای تحت ... گوگل امیدوار است تا اینباکس را جایگزین جیمیل کند · دریافت فایل ۱گیگابایتی در ۳ثانیه! فیلم و سریال - دانلود یو – دانلود بازی , نرم افزار , اندروید , کامپیوتر ... downloadu.ir/category/فیلم-و-سریال/page/10/‎Cached10 آوریل 2017 ... حجم فایل: ۱٫۱گیگابایت | ۳٫۹گیگابایت; تاریخ انتشار: FEB-14-2016 ... دانلود در پارت های ۱گیگابایتی: ... مدت زمان سانسورشده: ۳دقیقه و ۳ثانیه.