مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی

جام‌جم‌سرا: این غذا در سنگال، غنا و نیجریه طرفداران زیادی داشته و دستور پخت چندان دشواری ندارد.

گفته می‌شود آفریقایی‌ها بیش از هر چیز به خوردن غذاهای کربوهیدرات‌دار علاقه دارند. غذای آکارا هم از این دسته بوده که غذایی فوق‎العاده ساده است. شما ابتدا باید لوبیای چشم بلبلی را در آب گرم خیس کنید تا پوست آن براحتی جدا شود. سپس لوبیاهای پوست‌کننده شده را با هاون له کنید و آنها را روی یک ظرف ملامین، روی بخار آب بگذارید تا بپزد. پس از آن، با خمیر به دست آمده، گلوله‌های کوچک درست کرده و در روغن تفت ‌داده تا طلایی شود.

اما یک کار دیگر مانده است. فلفل چیلی قرمز و فلفل دلمه‌ای قرمز را در آب ‌پخته و پوستشان را جدا کنید تا مایعی از آن باقی بماند. شکر، نمک، آبلیموی تازه و روغن زیتون را به این مایع اضافه کنید تا سس ویژه را داشته باشید و آن‌گاه روی گلوله‌های طلایی بریزید و میل کنید ظاهرا هر گلوله آکارا 115 کیلوکالری انرژی دارد.



لینک منبع :آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی

Images for آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی | پایگاه خبری تحلیلی مطلع ... www.matlaelfajr.ir/content/.../آکارا؛-غذای-ساده-و-پرطرفدار-آفریقایی‎Cached26 ژانویه 2017 ... آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی. پیدا کردن رستوران آفریقایی در ایران کار چندان ساده‌ای نیست، می‌گویند تنها یک رستوران آفریقایی حرفه‌ای در ... آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی - آفتاب www.aftabir.com/.../view/.../آکارا-غذای-ساده-و-پرطرفدار-آفریقایی‎Cached25 آگوست 2014 ... آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی. پیدا کردن رستوران آفریقایی در ایران کار چندان ساده‌ای نیست، می‌گویند تنها یک رستوران آفریقایی حرفه‌ای در ... آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی - مجله برنا bornamag.ir/a-251958.html‎Cachedآکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی. پیدا کردن رستوران آفریقایی در ایران کار چندان ساده‌ای نیست، می‌گویند تنها یک رستوران آفریقایی حرفه‌ای در شیراز وجود دارد. آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی - مجله پویا pooyamag.ir/a-251958.html‎Cachedرستوران آفریقایی هم اگر پیدا نشود، می‌توان با طبخ برخی غذاهای ساده‌تر آفریقایی با طعم آنها آشنا شد. نمونه‌اش «آکارا» است که از غذاهای معروف و نسبتا ساده آفریقایی ... آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی - انجمن پیچک forums.pichak.net/thread34347.html‎Cachedآکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی غذای محلی آکارا کد l184808 شبکه آفتاب پیدا کردن رستوران آفریقایی در ایران کار چندان ساده*ای نیست، ... *آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی* پیدا کردن رستوران آفریقایی ... net.tebyan.net/@3369/posts.html/1007286‎Cached*آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی* پیدا کردن رستوران آفریقایی در ایران کار چندان ساده‌ای نیست، می‌گویند تنها یک رستوران آفریقایی حرفه‌ای در شیراز وجود دارد. آکارا؛ خوراک ساده و دوست داشتنی آفریقایی - سرزه www.serze.com/آکارا-خوراک-ساده-دوست-داشتنی-1351657/‎Cached20 جولای 2016 ... آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی یافتن غذاخوری آفریقایی در کشورمان ایران کار چندان ساده‌ای نیست، می‌گویند تنها یک غذاخوری آفریقایی حرفه‌ای ... آکارا؛ خوراکی ی ساده و محبوب آفریقایی - سرزه www.serze.com/آکارا-خوراکی-ساده-محبوب-آفریقایی-2505477/‎Cached12 دسامبر 2016 ... آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی یافتن غذاخوری آفریقایی در کشورمان کار چندان ساده‌ای نمی باشد، می‌گویند تنها یک غذاخوری آفریقایی حرفه‌ای در ... آموزش انواع غذاهای آفریقایی - یاسر ya3r.com/amoozesh-ghazaye-afrighaii/‎Cachedطرز تهیه آکارا؛ غذای ساده و پرطرفدار آفریقایی . . این غذا در سنگال، غنا و نیجریه طرفداران زیادی داشته و دستور پخت چندان دشواری ندارد. گفته می‌شود آفریقایی‌ها بیش از ...