مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نقشه کشی برای قتل شوهر

جام جم سرا: ماموران پلیس استان گیلان چندی قبل جنازه مردی جوان را در منطقه‌ای جنگلی پیدا کردند. این مرد با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. او لباس خانه به تن داشت و از طرفی خون زیادی در محل رهاشدن جنازه دیده نمی‌شد؛ این دوسرنخ کارآگاهان را مطمئن کرد جنایت در محلی دیگر اتفاق افتاده و سپس قاتل یا قاتلان جسد را به جنگل منتقل کرده‌اند. جنازه در حالی به پزشکی‌قانونی منتقل شد که هویت قربانی مشخص نبود.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات به بررسی پرونده افراد مفقودشده پرداختند و فهمیدند جوانی 27ساله به‌نام احمد که بسیار شبیه به مقتول است از چندروز قبل ناپدید شده و همسرش این موضوع را به پلیس خبر داده است.

پزشکی قانونی بعد از انجام بررسی‌های اولیه اعلام کرد مقتول حداقل دو روز قبل از کشف جسد به قتل رسیده بود. این نظریه با زمان مفقودشدن احمد همخوانی داشت به همین دلیل ماموران سراغ همسر وی رفتند. زن جوان که نرگس نام دارد در بازجویی‌ها از نحوه قتل شوهرش ابراز بی‌اطلاعی کرد اما کارآگاهان با توجه به اینکه مقتول لباس خانه به تن داشت به این زن ظنین شدند و به تحقیق درباره او پرداختند. آنها فهمیدند نرگس با مردی به نام ایوب رابطه دارد.

افشای این موضوع سبب شد تا کارآگاهان ایوب و نرگس را بازداشت کنند. مرد جوان وقتی تحت بازجویی قرار گرفت اسرار جنایت را برملا کرد. او گفت: «مدتی قبل به‌طور اتفاقی با نرگس آشنا شدم و سر صحبت باز شد. نرگس به من گفت با شوهرش به‌شدت اختلاف دارد و نمی‌تواند با او زندگی کند. رابطه ما ادامه پیدا کرد و نرگس همیشه برایم درددل می‌کرد ما به هم علاقه‌مند شدیم و تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم اما نرگس می‌گفت مطمئن است احمد به طلاق رضایت نمی‌دهد. در نهایت قرار شد او را به قتل برسانیم.»

متهم ادامه داد: «نرگس مقداری دارو تهیه و غذای شوهرش را مسموم کرد. احمد بعد از خوردن آن بدحال شد و به درمانگاه رفت اما مرخص‌اش کردند. در این فاصله من و یکی از دوستانم که از قبل با او هماهنگ کرده بودم به خانه نرگس رفتیم و در جایی پنهان شدیم. احمد که به شدت بدحال بود بعد از بازگشت به خانه، خوابید. پس از آن نرگس چاقویی برداشت و با آن دو ضربه به شوهرش زد اما احمد هنوز زنده بود. او با همسرش درگیر شد. وقتی دیدیم برنامه به هم ریخته من و دوستم نیز وارد عمل شدیم و احمد را کشتیم.»

ایوب در ادامه اعترافاتش توضیح داد: «من، نرگس و دوستم تا صبح کنار جسد ماندیم. بعد وقتی هوا روشن شد جنازه را در ماشینم گذاشتم و آن را به منطقه‌ای جنگلی بردیم. خیال می‌کردیم اگر جسد را آنجا رها کنیم هیچ وقت شناسایی نمی‌شود و پلیس به ما شک نمی‌کند.»

نرگس نیز در بازجویی‌ها گفته‌های همدستش را تایید کرد و گفت: «برای اینکه پلیس به من شک نکند به کلانتری رفتم و گزارش دادم احمد از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است.» ماموران در ادامه سومین متهم این پرونده را نیز بازداشت کردند و تحقیقات از آنها همچنان ادامه دارد.(شرق)



لینک منبع :نقشه کشی برای قتل شوهر

Images for نقشه کشی برای قتل شوهر نقشه کشی برای قتل شوهر - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../نقشه-کشی-برای-قتل-شوهر‎Cached24 ژوئن 2014 ... زنی که با همدستی دو مرد شوهرش را به قتل رسانده بود در بازداشت به سر می‌برد و پرونده متهمان در مرحله تحقیقات مقدماتی است. طراحی نقشه قتل همسر به خاطر رابطه نامشروع/ دفن جسد شوهر در پذیرایی ... www.yjc.ir/.../طراحی-نقشه-قتل-همسر-به-خاطر-رابطه-نامشروع-دفن-جسد-شوهر-در-پذیرایی-خانه‎Cached Similarبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در یکی از روزهای اواسط بهار سال ٩٠ همسر شخصی به نام "سراج" ٣٠ ساله دارای پارچه فروشی سیار با مراجعه به پلیس آگاهی ... زن خیانتکار نقشه قتل شوهرش را کشید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../زن-خیانتکار-نقشه-قتل-شوهرش-را-کشید‎Cached Similar15 دسامبر 2015 ... مردی که در توطئه زنی خیانتکار، شوهر او را در سیاهکل کشته بود پس از محاکمه در دادگاه به قصاص و همسر مقتول و همدست دیگرشان به حبس‌های طولانی مدت ... زن قاتل، شوهر سابق خود را تکه تکه کرد! + فیلم - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../زن-قاتل-شوهر-سابق-خود-را-تکه-تکه-کرد-فیلم‎Cachedاعتیاد مرد انگیزه ای شد تا زن نقشه قتل شوهر سابقش را بکشد، به همین دلیل به بهانه برداشتن لباس مرد را به خانه خود در خیابان ششم نیروهوایی کشاند و پس از بیهوش ... نقشه شیطانی برای قتل شوهر دختر خاله - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/559442/society/events‎Cached24 جولای 2016 ... نقشه شیطانی برای قتل شوهر دختر خاله. جامعه > حوادث - ایران نوشت:خودروی سمندی که نیمه‌های شب در بیابان‌های اطراف تهران در آتش می‌سوخت، از جنایتی ... زن خیانتکار طراح اصلی نقشه قتل شوهرش بود - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../زن-خیانتکار-طراح-اصلی-نقشه-قتل-شوهرش-بود‎Cached Similar24 فوریه 2015 ... پسر دایی عاشق پیشه که دوست داشت به عشق دوران جوانی‌اش برسد با همکاری زن مورد علاقه‌اش نقشه قتل شوهر بی‌گناه را طراحی کرد و پس از ارتکاب ... زنانی که به راحتی شوهر می کشند - افکار نیوز www.afkarnews.ir/بخش.../353130-زنانی-که-به-راحتی-شوهر-می-کشند‎Cached3 آگوست 2014 ... زمانی که حرف از همسرکشی به میان می‌آید دیگر موضوع درباره قتل زنان به دست ... به همسر به دلیل ناتوانی جنسی و موارد مشابه نقشه قتل همسر را کلید زده‌اند. ... تحقیق علمی نشان می دهد ۶۷ درصد مردان که قربانی شوهر کشی می شوند به علت ... خبرگزاری آریا - نقشه قتل شوهر توسط زن خیانتکار و مرد میوه‌ فروش ... www.aryanews.com/.../نقشه-قتل-شوهر-توسط-زن-خیانتکار-و-مرد-میوه‌-فروش-اجرا-شد‎Cached7 جولای 2017 ... خبرگزاری آریا - زن خیانتکار و مرد میوه‌ فروش که نقشه قتل شوهر این زن را طراحی و اجرا کرده بودند، برای دومین‌بار در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان ... زنانی که به راحتی شوهر می کشند - روزنامه جهان اقتصاد jahaneghtesad.com/زنانی-که-به-راحتی-شوهر-می-کشند/‎Cachedزن با وعده ازدواج مردی را فریب داده و او را وادار به قتل شوهرش می کند. ... وقتی یاد کتک های ناصر می افتاد برای اجرای نقشه اش مصمم تر می شد. ... در تهران نسبت زنان زندانی متهم به همسر کشی به کل زندانیان آمار بالایی است که در این خصوص باید اقدامات ...