مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گرایش مردان ایرانی به جراحی زیبایی صورت

دکتر محسن نراقی در حاشیه چهارمین کنگره خاورمیانه ای راینولوژی و جراحی پزشکی صورت که در مرکز همایش های راضی برپاست اظهار داشت: جراحی زیبایی صورت در خانم ها بیشتر است ولی آقایان نیز در حال گرایش به سمت جراحی زیبایی صورت هستند.

وی از مراجعه افراد 18 تا 25 سال برای زیبایی بینی خبر داد و گفت: مردانی که برای جوانسازی صورت به پزشک مراجعه می کنند اصولا بالای 30 سال و حتی بالای 60 و 70 سال هستند.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه جراحی پلاستیک پلک، چانه و کشیدن پوست صورت در کشور بسیار شایع است عنوان داشت: در سال های اخیر کارهای غیر جراحی برای صورت شیوع بیشتری پیدا کرده به طوری که بیشترین آمار از روش های زیبایی صورت مربوط به تزریق بوتاکس فیلر هاست.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که وضعیت کشور ما برای انجام پیوند صورت در چه شرایطی است گفت: ما این موضوع را دو سال پیش مطرح کردیم و با توجه به اینکه پیوند صورت یک کار تیمی است و بیش از 10 تخصص باید حضور همزمان داشته باشند نیازمند یکسری بستر و امکانات لازم است تا چنین کاری انجام شود.

وی ادامه داد: موفقیت جراحی های فردی در کشور ما بسیار بالاست ولی در جراحی هایی که نیازمند کار تیمی است تا حدود زیادی دچار مشکل هستیم از همین رو برای پیوند صورت می بایست حمایت لازم از سوی وزارت بهداشت انجام شود تا بتوان چنین جراحی سنگین و پیچیده ای را انجام داد.

رئیس چهارمین کنگره خاورمیانه ای راینو لوژی و جراحی پلاستیک صورت در ادامه به مشکلاتی که در زمینه بیماری های بینی وجود دارد اشاره کرد و گفت: سینوزیت مزمن از جمله بیماری هایی است که تاثیر منفی بر کیفیت زندگی افراد مبتلا می گذارد و حتی تاثیر منفی آن از بعضی بیماری های وخیم همچون نارسایی قلبی، دردهای کمر و غیره بیشتر است.

نراقی با عنوان این مطلب که سینوزیت مزمن شخص را ناتوان می کند گفت: این عارضه منجر به عفونت سینوس ها و گرفتگی بینی می شود که خیلی وقت ها همراه آن پلیپ و آلرژی به دنبال دارد و فرد از یک تنفس راحت محروم می شود.

وی از شیوع بالای سینوزیت مزمن در کشور ما خبر داد و گفت: در سال های اخیر که روش های تشخیصی دقیق تر شده این بیماری را بیشتر تشخیص می دهیم.

وی آندوسکوپی را بهترین روش تشخیص برای سینوزیت مزمن نام برد و افزود: یکسری از فاکتور ها در ابتلا به این بیماری موثر است که از جمله آنها آلودگی هواست زیرا ثابت شده آلودگی هوا روی سیستم مخاط سینوس ها تاثیر منفی می گذارد و فرد را مستعد سینوزیت می کند.

رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی در ادامه به راه های پیشرفته برای درمان بسیاری از مشکلات قاعده جمجمه با استفاده از آندوسکوپی اشاره کرد و گفت: بسیاری از تومورها به روش آندوسکوپی قابل درمان هستند بدون اینکه برشی داده شود و کاسه سر باز شود.

وی از جراحی مغز از راه بینی که در ادبیات پزشکی جهان در حال گسترش است نام برد و افزود: این روش های جدید عوارض کمتری برای بیماران بر جای می گذارد که خوشبختانه این روش جراحی ها در ایران نیز انجام می شود.(مهر)



لینک منبع :گرایش مردان ایرانی به جراحی زیبایی صورت

گرایش مردان ایرانی به جراحی زیبایی صورت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../گرایش-مردان-ایرانی-به-جراحی-زیبایی-صورت 23 آوریل 2014 ... رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی از گرایش مردان جوان، میانسال و سالمند ایرانی برای جراحی زیبایی صورت خبر داد و گفت: افراد بالای 30 سال و حتی ... گرایش مردان جوان و سالمند ایرانی به سمت جراحی زیبایی صورت/ علت ... www.mehrnews.com/.../گرایش-مردان-جوان-و-سالمند-ایرانی-به-سمت-جراحی-زیبایی-صورت-علت 23 آوریل 2014 ... رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی از گرایش مردان جوان، میانسال و سالمند ایرانی برای جراحی زیبایی صورت خبر داد و گفت: افراد بالای 30 سال و حتی ... الف - گرایش مردان ایرانی به جراحی زیبایی www.alef.ir/vdcenx8wpjh8woi.b9bj.html?223956‎Cachedمحسن نراقی گفت: «با وجود افزایش گرایش مردان به اعمال زیبایی همچنان تعداد زنان ... نراقی با اشاره به پیشرفتهای ایران در حوزه راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت طی ... خبرگزاری تسنیم - مردان ایرانی هم به جراحی زیبایی گرایش پیدا کردند https://www.tasnimnews.com/.../مردان-ایرانی-هم-به-جراحی-زیبایی-گرایش-پیدا-کردند خبرگزاری تسنیم: ،‌رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی ایران گفت: مراجعان جراحی‌های زیبایی بینی اغلب بین 18 تا 25 سال و مردان متقاضی جراحی‌های زیبایی و جوان سازی ... گرایش مردان ایرانی به جراحی زیبایی - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/303764/گرایش-مردان-ایرانی-به-جراحی-زیبایی 24 آوریل 2014 ... محسن نراقی گفت: «با وجود افزایش گرایش مردان به اعمال زیبایی همچنان ... اشاره به پیشرفتهای ایران در حوزه راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت طی ... روزنامه سپید - علاقه روزافزون آقایان به جراحی زیبایی - سپید آنلاین salamatiran.com/d/20103-علاقه-روزافزون-آقایان-به-جراحی-زیبایی.html ‌رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی ایران در مورد افزایش گرایش مردان ایرانی به عمل‌های جراحی زیبایی و جوان‌سازی اظهار کرد: «مراجعان جراحی‌های زیبایی بینی اغلب بین 18 ... هزینه های انواع عمل های زیبایی آقایان+تصاویر - عصر بانک asrebank.ir/news/.../هزینه-های-انواع-عمل-های-زیبایی-آقایان-تصاویر‎Cached Similar18 ژوئن 2015 ... این روزها اگر نتوان گفت که آقایان ایرانی گوی سبقت عمل های زیبایی را از خانم ها ... که ریتم گرایش مردان ایرانی به انواع و اقسام عمل های زیبایی از جراحی های ... انجام عمل های زیبایی به صورت افراطی و وسواس گونه یکی از آن اتفاق هایی ... Lahzehnama.ir | رکورد مردان ایرانی در جراحی زیبایی - لحظه نما lahzehnama.ir/fa/news/4519/رکورد-مردان-ایرانی-در-جراحی-زیبایی‎Cached Similarبه تازگی رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی ایران با اشاره به افزایش گرایش مردان ایرانی به اعمال زیبایی و جوان سازی اعلام کرده: جراحی زیبایی صورت در خانم ها بیشتر ... رکورد مردان ایرانی در جراحی زیبایی - TwitMail www.twitmail.com/fullview/557130‎Cachedبه تازگی رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی ایران با اشاره به افزایش گرایش مردان ایرانی به اعمال زیبایی و جوان سازی اعلام کرده: جراحی زیبایی صورت در خانم ها بیشتر ... علت روانی گرایش زنان به جراحی زیبایی - نمناک namnak.com/گرایش-زنان-به-جراحی-زیبایی.p35121‎Cachedجراحی زیبایی و علت روانی گرایش زنان به جراحی زیبایی و چرا جراحی زیبایی بین خانم ها ... چسب بعد از انجام عمل جراحی زیبایی بینی دارند، این روزها خیلی مشاهده می شوند. ... مختص خانم ها نیست و انگار آقایان هم در ایران به انجام جراحی زیبایی روی آورده اند.