مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک سبزی مفید برای خانم‌ها

جام جم سرا: تره جزو سبزی‌های پرخاصیت و باارزشی‌ است که سرشار از آهن و ویتامین‌های B۶، B۲، B۱، منگنز، فسفر، پتاسیم و سدیم و البته مقدار کمی آرسنیک است که آهن و ویتامینهای موجود در آن می‌تواند نقش زیادی در سلامت بدن خانم‌ها داشته باشد.
بررسی‌ها نشان می‌دهند، تره از سوء‌هاضمه و نفخ جلوگیری می‌کند و باعث تقویت مفاصل و کاهش دردهای جسمانی می‌شود.
به نقل از باشگاه خبرنگاران، خانم‌ها با مصرف مقداری تره در روز دیگر نیازی به دریافت مکمل‌های رژیمی غذایی ندارند و این سبزی اگرچه طعم و مزه آن مورد پسند بسیاری از افراد نیست اما می‌تواند برای سلامتی پوست و مو خانم‌ها بسیار مفید باشد.
این مطالعات همچنین نشان می‌دهند که خانم‌ها بهتر است تره را جزو سبزی‌های اصلی و خوراک مصرفی روزانه خود قرار دهند زیرا علاوه بر خصوصیات یادشده، این سبزی قادر است عفونت‌های لگن و اختلالات چاقی و مشکلات معده و روده را برطرف کند.



لینک منبع :یک سبزی مفید برای خانم‌ها

یک سبزی مفید در "سبزی خوردن" مختص خانم‌ها - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../یک-سبزی-مفید-در-سبزی-خوردن-مختص-خانم‌ها یک سبزی مفید در "سبزی خوردن" مختص خانم‌ها. تره از گیاهان خوراکی و در دسته سبزی‌هاست که همانند دیگر سبزی‌ خوردن‌ها دارای کالری کم اما سرشار از ویتامین‌های مورد نیاز ... یک سبزی مفید برای خانم‌ها - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../یک-سبزی-مفید-برای-خانم‌ها‎Cached6 آوریل 2014 ... خوردن سبزیجات یکی از توصیه‌های همیشگی متخصصان غذایی به همگان است اما در میان سبزیجات یک نوع آن به دلیل کالری کم اما فزونی آهن و برخی ... یک سبزی مفید برای خانم‌ها - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../یک-سبزی-مفید-برای-خانم‌ها‎Cached6 آوریل 2014 ... خوردن سبزیجات یکی از توصیه‌های همیشگی متخصصان غذایی به همگان است اما در میان سبزیجات یک نوع آن به دلیل کالری کم اما فزونی آهن و برخی ... خواص سبزی هایی که در سبزی خوردن هستند - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_14747.html‎Cached Similar... افراد توصیه می کنند هر سروینگ یا واحد معادل یک لیوان سبزیجات خام یا نصف لیو. ... خواص سبزی هایی که در سبزی خوردن هستند ... خوردن ترخون برای درمان زخم ‌ها و جوش ‌های دهان و دندان نیز مفید شناخته شده است از .... عکس های خانم هنرمند از دوران بارداری اش. میوه و سبزیجات در دوران بارداری - دانشنامه فرزند farzand.net/article/261-fruits-and-vegetables-during-pregnancy‎Cached Similarاین مواد، برای زنان باردار نیز بسیار مفید هستند. همه میوه ها و ... طالبی کوچک است. یک سهم سبزی نیز معادل نصف یک فنجان سبزی خام و یا نصف فنجان سبزی پخته است. یک سبزی مفید مختص خانم‌ها - پرشین وی persianv.com/zanan/یک-سبزی-مفید-مختص-خانم‌ها.html 6 آوریل 2014 ... گفتنی است، خانم‌ها با مصرف مقداری تره در روز دیگر نیازی به دریافت مکمل‌های رژیمی غذایی ندارند و این سبزی اگرچه طعم و مزه آن مورد پسند بسیاری از ... سبزیجات مناسب برای خانم ها کدامند؟ - آپارات ► 2:01www.aparat.com/v/Jhfp1/سبزیجات_مناسب_برای_خانم_ها_کدامند؟ Jan 23, 2017 - 2 min کلاکت اکثر ما خواص سبزیجات را در زمان بلوغ و بارداری خانم ها می دانیم اما پزشکان معتقداند در هر دوره ای ... لباس مناسب خانم ها برای یک مصاحبه کاری. خوراکی های مفید برای زنان | کدبانوی ایرانی kadbanoo.net/خوراکی-های-مفید-برای-زنان/‎Cached Similarخوراکی های مفید برای زنان - در یک آشپزخانه سالم می توانید درمان هایی برای ... این ماده مغذی در سبزی ها و میوه های زرد رنگی مانند هویج، کدو، سیب زمینی، هلو، زردآلو و ... مخاطب آنلاین - یک سبزی مفید برای خانم ها mokhatabonline.ir/news/eastern_miss/15272/ 3 ژوئن 2013 ... یک سبزی مفید برای خانم ها. زنانی که میزان زیادی کلم بروکلی و دیگر منابع گیاهی حاوی آهن استفاده می کنند کمتر در معرض ابتلا به تنش های قبل از ... میوه ها و سبزیجات مفید برای سلامت مردان - بیتوته www.beytoote.com/health/malady.../vegetables-useful-health.html‎Cached Similarمیوه ها و سبزیجات مفید برای سلامت مردان ... بنابر این به عنوان یک مرد روزانه قبل از ورزش و کار و هنگام صبحانه یک موز بخورید و در کنار آن از غلات کامل هم لذت ببرید ...